Kom-Box

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Mimo to, iż...
Mimo to, iż salon ma spory wybór aparatów nie polecam go! Jakoś w ostatnim czasie wybrałem się tam z chęcią zakupienia Nokii n73 którą wypatrzyłem na allegro. Wszystko pięknie ładnie do momentu kiedy wszedłem do sklepu, Pan z obsługi jakiś zmęczony pracą, ale zdarza się, fakt. W końcu przejrzałem telefon nie był w najlepszym stanie, jego zdjęcie na allegro lepiej go reprezentowało. Dobrze, wyszedłem z salonu po sprawdzeniu i zapłaceniu. Pan którego się zapytałem czy nie ma żadnych ukrytych wad odpowiedział że nie ma. Co się okazało tego samego dnia, wieczorem głośniczek był uszkodzony, dzwoniąc nic bardzo słabo słyszałem, po zweryfikowaniu wszystkich opcji które mogły by zaszkodzić temu doszedłem do wniosku iż ma o to tą wadę! Na drugi dzień pojechałem od razu na Bora Komorowskiego by go oddać, Pan który mnie dzień wcześniej obsługiwał nic nie powiedział, oddał pieniążki i nic więcej, żadnego wytłumaczenia, ani przepraszam, w końcu by się należało, w końcu trzeba dbać o klienta, żadnego zaangażowania. Wszystko mówi za siebie, nie polecam!

Hypnotic

19.06.2010

Placówka

Gdańsk, Bora Komorowskiego 35a

Nie zgadzam się (28)

Kom-Box

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kom-Box?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Mimo to, iż...
Mimo to, iż salon ma spory wybór aparatów nie polecam go! Jakoś w ostatnim czasie wybrałem się tam z chęcią zakupienia Nokii n73 którą wypatrzyłem na allegro. Wszystko pięknie ładnie do momentu kiedy wszedłem do sklepu, Pan z obsługi jakiś zmęczony pracą, ale zdarza się, fakt. W końcu przejrzałem telefon nie był w najlepszym stanie, jego zdjęcie na allegro lepiej go reprezentowało. Dobrze, wyszedłem z salonu po sprawdzeniu i zapłaceniu. Pan którego się zapytałem czy nie ma żadnych ukrytych wad odpowiedział że nie ma. Co się okazało tego samego dnia, wieczorem głośniczek był uszkodzony, dzwoniąc nic bardzo słabo słyszałem, po zweryfikowaniu wszystkich opcji które mogły by zaszkodzić temu doszedłem do wniosku iż ma o to tą wadę! Na drugi dzień pojechałem od razu na Bora Komorowskiego by go oddać, Pan który mnie dzień wcześniej obsługiwał nic nie powiedział, oddał pieniążki i nic więcej, żadnego wytłumaczenia, ani przepraszam, w końcu by się należało, w końcu trzeba dbać o klienta, żadnego zaangażowania. Wszystko mówi za siebie, nie polecam!