Dispohl

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Pojechałem do tego...
Pojechałem do tego sklepu, aby odebrać zamówiony towar -blaty kuchenne. Ponieważ wcześniej zaliczkowałem towar, musiałem dopłacić resztę. Pani sprzedawca obsłużyła mnie należycie, ale nie było żadnego entuzjazmu z jej strony, być może z racji jej wieku, ponieważ była to osoba starsza około 60 lat. Ale wrażenie było odpychające. Po zapłaceniu wskazała mi pracownika sklepu, który zaprowadzi mnie do hali gdzie znajdował się zakupiony towar. Towar był wykonany jak wcześniej to zostało uzgodnione. Pracownik powiedział, że można sobie ten towar brać. Nie okazał żadnej chęci pomocy tylko się od razu "ulotnił". nie zaproponował żadnego wózka, aby sobie blaty podwieźć do samochodu, który stał od tego miejsca około 50 metrów. Czyli każdy po kolei produkt musiałem nosić.

OBSERVATORE

19.06.2010

Placówka

Wodzisław Śląski, Marklowicka 38b

Nie zgadzam się (30)
Potrzebowałem profesjonalnej obsługi...
Potrzebowałem profesjonalnej obsługi w zakresie doboru blatów kuchennych i idealnym docięciu ich. Zapytałem o szczegóły pracownika obsługi sklepu, który rzeczowo i pomocnie przyjął moje zlecenie. Precyzyjnie określił cenę towaru i usługi, fachowo dopasował obrzeża do blatów. Blaty były na zamówienie, więc także określił datę odbioru zamówionego towaru. Obsługa jak najbardziej wysokim poziomie.

OBSERVATORE

19.06.2010

Placówka

Wodzisław Śląski, Marklowicka 38b

Nie zgadzam się (33)

Dispohl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Dispohl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pojechałem do tego...
Pojechałem do tego sklepu, aby odebrać zamówiony towar -blaty kuchenne. Ponieważ wcześniej zaliczkowałem towar, musiałem dopłacić resztę. Pani sprzedawca obsłużyła mnie należycie, ale nie było żadnego entuzjazmu z jej strony, być może z racji jej wieku, ponieważ była to osoba starsza około 60 lat. Ale wrażenie było odpychające. Po zapłaceniu wskazała mi pracownika sklepu, który zaprowadzi mnie do hali gdzie znajdował się zakupiony towar. Towar był wykonany jak wcześniej to zostało uzgodnione. Pracownik powiedział, że można sobie ten towar brać. Nie okazał żadnej chęci pomocy tylko się od razu "ulotnił". nie zaproponował żadnego wózka, aby sobie blaty podwieźć do samochodu, który stał od tego miejsca około 50 metrów. Czyli każdy po kolei produkt musiałem nosić.