Norauto

(1.66)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 148)

Pokaż wszystkie opinie

Do salonu Norauto...
Do salonu Norauto wybrałam się w celu zakupu radia samochodowego. Po obejrzeniu kilku modeli poprosiłam pracownika sklepu o poradę. Pracownik w uprzejmy sposób odpowiedział na moje pytania. Odnióśł się również do ceny poszczególnych modeli, wyjaśniając iż warto zastanowić się na jakich funkcjach radioodtwarzacza mi zależy , aby niepotrzebnie nie przepłacać. Wybierając konkretny model, podzieliłam się swoimi wątpilwościami odnośnie montażu radia.Pracownik zaproponował swoja pomoc w tym temacie - byłam tym zaskoczona ponieważ nie miałam zamiaru korzystać z usług NORauto w zakresie montażu zakupionego radia. Sprzedawca przeszedł się ze mną do samochodu i w miarę możliwości wyjaśnił czy do motażu będą potrzebne dodatkowe kostki . Transakcja zakupu przebiegła sprawnie w miłej atmosferze. Sprzedawca poinformował mnie o gwarancji która obowiązuje na podstawie dowodu zakupu. Jestem zadowolona z zakupu oraz obsługi w salonie.

zarejestrowany-uzytkownik

05.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

Norauto

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Norauto?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.