Auto Serwis Z.M.C.

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Omawiany warsztat został...
Omawiany warsztat został mi polecony przez znajomego. Postanowiłem skorzystać gdyż kolega zapewniał mnie, że jest tam tanio i szybko naprawiają samochody. Zadzwoniłem do warsztatu w celu umówienia terminu wizyty. Okazało się, że rozmawiam z właścicielem, który najpierw wypytał mnie o cel wizyty. Streściłem problem, z jakim się ostatnio borykam. Umówiłem się na drugi dzień gdyż właściciel nie miał dziś czasu. Gdy następnego dnia o umówionej godzinie zjawiłem się w warsztacie, do którego nie tak łatwo trafić gdyż nie ma żadnych znaków, okazało się, że nie będę obsłużony, ponieważ nie ma wolnego kanału. Poza tym właściciela, z którym rozmawiałem nie było, choć się ze mną umówił. Był za to jego wspólnik, który okazał się jego bratem. Umówiłem się więc z drugim właścicielem na następny dzień. Następnego dnia zwolniłem się wcześniej z pracy i pojechałem na umówiona godzinę do warsztatu i... nie zostałem przyjęty bo... nie było wolnego kanału. Na nic moje tłumaczenie, że byłem umówiony, nie przyjmą mnie i już. Nie jestem zadowolony z obsługi tego warsztatu a raczej zachowania właścicieli, bo do obsługi nie doszło.

zarejestrowany-uzytkownik

21.06.2010

Placówka

Będzin, Zagórska 73

Nie zgadzam się (34)

Auto Serwis Z.M.C.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Auto Serwis Z.M.C.?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Omawiany warsztat został...
Omawiany warsztat został mi polecony przez znajomego. Postanowiłem skorzystać gdyż kolega zapewniał mnie, że jest tam tanio i szybko naprawiają samochody. Zadzwoniłem do warsztatu w celu umówienia terminu wizyty. Okazało się, że rozmawiam z właścicielem, który najpierw wypytał mnie o cel wizyty. Streściłem problem, z jakim się ostatnio borykam. Umówiłem się na drugi dzień gdyż właściciel nie miał dziś czasu. Gdy następnego dnia o umówionej godzinie zjawiłem się w warsztacie, do którego nie tak łatwo trafić gdyż nie ma żadnych znaków, okazało się, że nie będę obsłużony, ponieważ nie ma wolnego kanału. Poza tym właściciela, z którym rozmawiałem nie było, choć się ze mną umówił. Był za to jego wspólnik, który okazał się jego bratem. Umówiłem się więc z drugim właścicielem na następny dzień. Następnego dnia zwolniłem się wcześniej z pracy i pojechałem na umówiona godzinę do warsztatu i... nie zostałem przyjęty bo... nie było wolnego kanału. Na nic moje tłumaczenie, że byłem umówiony, nie przyjmą mnie i już. Nie jestem zadowolony z obsługi tego warsztatu a raczej zachowania właścicieli, bo do obsługi nie doszło.