Hotel Pod Różą

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Po wejściu do...
Po wejściu do hotelu nikogo nie zastałam pomimo, iż recepcja była na wprost głównego wejścia. Na personel musiałam czekać kilka minut, stąd zdążyłam obejrzeć sąsiednią restaurację, gdzie miał odbyć się bal andrzejkowy. Kiedy pojawił się personel, poprosiłam o bilety, wówczas Pani recepcjonistka oznajmiła, że prawdopodobnie impreza się nie odbędzie, bo cyt. "na 50 osób to im się nie opłaca w ogóle organizować" A podczas wcześniejszej rozmowy telefonicznej zapewniano mnie, że impreza odbędzie się na 100%. Po powołaniu się na rozmowę tel., recepcjonistka skontaktowała się z kierownikiem, po czym stwierdziła, że impreza się odbędzie. Personel ubrany był w jeansy i sweter a podczas przyjmowania zaliczki na bal pojawił się problem z wystawieniem pokwitowania przyjęcia zaliczki - gotówki. Moje wnioski:brak wykwalifikowanego personelu,brak nadzoru kierownictwa nad obsługą.

Malwina_150

19.07.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zaczynając od wnętrza:...
Zaczynając od wnętrza: robi wrażenie, bogate, czyste i zadbane. Personel posiada jednolite ubranie, co w tej branży bardzo się ceni. Pani wita uśmiechem od wejścia. Przedstawia pełną ofertę hotelu wraz z cennikiem. Po zameldowaniu podaje krótki instruktaż co i gdzie znajduje się w hotelu. Jeżeli chcemy udać się do teatru czy też kina pani recepcjonistka zamawia nam bilety jeżeli chcemy instruuje o środkach transportu. Panie pokojowe fantastycznie dbają o porządek w pokojach i całym obiekcie. Ceny plasują się przedziale średnich jak na taki standard hotelu.

zarejestrowany-uzytkownik

22.06.2010

Placówka

Kraków, Floriańska 14

Nie zgadzam się (23)

Hotel Pod Różą

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Pod Różą?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Po wejściu do...
Po wejściu do hotelu nikogo nie zastałam pomimo, iż recepcja była na wprost głównego wejścia. Na personel musiałam czekać kilka minut, stąd zdążyłam obejrzeć sąsiednią restaurację, gdzie miał odbyć się bal andrzejkowy. Kiedy pojawił się personel, poprosiłam o bilety, wówczas Pani recepcjonistka oznajmiła, że prawdopodobnie impreza się nie odbędzie, bo cyt. "na 50 osób to im się nie opłaca w ogóle organizować" A podczas wcześniejszej rozmowy telefonicznej zapewniano mnie, że impreza odbędzie się na 100%. Po powołaniu się na rozmowę tel., recepcjonistka skontaktowała się z kierownikiem, po czym stwierdziła, że impreza się odbędzie. Personel ubrany był w jeansy i sweter a podczas przyjmowania zaliczki na bal pojawił się problem z wystawieniem pokwitowania przyjęcia zaliczki - gotówki. Moje wnioski:brak wykwalifikowanego personelu,brak nadzoru kierownictwa nad obsługą.