Publiczna Przychodnia w Opolu

(1.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Już po raz...
Już po raz kolejny spotykam się z nieuprzejmym personelem medycznym w Przychodni Lekarskiej na ul. Licealnej w Opolu . Wiem ze każdy z nas ma słabszy dzień, ale Paniom pracującym w przychodni złe dni nie mijają / Każdy telefon, czy wizyta osobista kończy się nieprzyjemna rozmowa. Nikt nie potrafi udzielić informacji, odpowiedzieć na proste pytanie. Dobrze że pamiętają o tym żeby za każdym razem sprawdzić czy książeczka ubezpieczeniowa jest podbita. Nie chcę generalizować , jest personel uprzejmy, ale ja trafiam głównie na Panie które najlepiej omijać , żeby ciśnienia sobie nie podnosić przed wejściem do gabinetu. Powinny traktować pacjenta jak potencjalnego klienta u nas nie ma kultury obsługi klienta. Przychodnia jest po remoncie, czysto i przyjaźnie tylko personel do przeszkolenia.

Wioletta_84

08.07.2010

Placówka

Opole, Licealna

Nie zgadzam się (14)

Publiczna Przychodnia w Opolu

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Publiczna Przychodnia w Opolu?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Już po raz...
Już po raz kolejny spotykam się z nieuprzejmym personelem medycznym w Przychodni Lekarskiej na ul. Licealnej w Opolu . Wiem ze każdy z nas ma słabszy dzień, ale Paniom pracującym w przychodni złe dni nie mijają / Każdy telefon, czy wizyta osobista kończy się nieprzyjemna rozmowa. Nikt nie potrafi udzielić informacji, odpowiedzieć na proste pytanie. Dobrze że pamiętają o tym żeby za każdym razem sprawdzić czy książeczka ubezpieczeniowa jest podbita. Nie chcę generalizować , jest personel uprzejmy, ale ja trafiam głównie na Panie które najlepiej omijać , żeby ciśnienia sobie nie podnosić przed wejściem do gabinetu. Powinny traktować pacjenta jak potencjalnego klienta u nas nie ma kultury obsługi klienta. Przychodnia jest po remoncie, czysto i przyjaźnie tylko personel do przeszkolenia.