Premio Auto-Serwis

(4.17)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

Postanowiłem, że czas...
Postanowiłem, że czas wymienić opony na zimowe. W internecie straszą ochłodzeniem. Pojechałem bez zapowiedzi do Serwisu opon PREMIO na Targowej. Bez zwłoki, postawili samochód na podnośniku i zabrali się do pracy. Bardzo pozytywny widok. Mechanicy mają do pomocy uczniów. Pouczają i pilnują ich aby dobrze pracowali. Jestem zadowolony z usługi.

tetryk

08.10.2012

Placówka

Garwolin, Targowa 39

Nie zgadzam się (0)
Miły pierwszy kontakt...
Miły pierwszy kontakt z pracownikiem serwisu, poinformowanie o najbliższej możliwości sprawdzeni samochodu przez pracowniki. W razie gdy niedługo trzeba poczekać salon posiada poczekalnie z kanapami i prasą. Zazwyczaj trzeba poczekać trochę dłużej niż zapewnił nas pracownik. W momencie wprowadzenia samochodu wymagana jest jako taka wiedza o usterkach samochodu inaczej pracownik "nie wie na czym polega problem" nie zbyt pomocny w momencie gdy klient jest całkowitym laikiem. W takiej sytuacji widzimy wzdychanie, przewracanie oczami itp. Doradztwo w zakupie części wygląda tak "mamy dwa rodzaje droższe i tańsze" nie zawsze droższe znaczy lepsze. Część którą zakupiłem zepsuła się po 2 miesiącach a powinna wytrzymać minimum rok i nast 300 zł poszło w błoto. Mimo wszystko część została założona prawidłowo określony czas pracy przy samochodzie prawidłowy, a cena robocizny też przyzwoita.

Tomasz_1665

02.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
We wtorek kolega...
We wtorek kolega przyniósł ulotkę reklamową opisywanej firmy, z której można było wyczytać, że w dniach 22-23 sierpnia organizowany jest bezpłatny tzw. wakacyjny przegląd samochodu. Akurat wyjeżdżam na wakacje i chcę mieć pewność, że dojadę, więc postanowiłem skorzystać. Zadzwoniłem i zapisałem się na wizytę prosząc o podanie czynności, jakie wchodzą w skład tegoż przeglądu. Pracownik poinformował mnie, że w zakres wspomnianej diagnostyki wchodzi: kontrola zawieszenia, kontrola układu kierowniczego, kontrola akumulatora i ogumienia. Pomijając dwa ostatnie, które równie dobrze sam mogę sobie sprawdzić, istotne były dwa pierwsze punkty. Ciężko by mi było tam trafić gdyby nie kolega, który mnie prowadził. Bardzo słabo jest oznakowany dojazd do warsztatu, ogranicza się tylko do jednego bilbordu reklamowego tuz obok warsztatu. Zapewne mieszkańcy osiedla, co najwyżej miasta wiedza gdzie on się znajduje, jednak dla przybyszy z innych okolicznych miast jest to nie lada utrudnienie. Gdy już podjechałem pod warsztat spotkał mnie miła niespodzianka, nie musiałem czekać ani minuty, chociaż byłem 10 minut przed umówionym czasem. Pracownik poprosił abym wjechał na podnośnik, zostawił samochód na tzw. „luzie” i opuścił pojazd, ale nie oddalał się. To mnie zaskoczyło, ponieważ z doświadczenia wiem, że mechanicy nie lubią jak im się klienci patrzą na ręce. Już na początku widać doświadczenie i pewność siebie wśród pracowników. Powiem szczerze, że sam już wcześniej zdiagnozowałem pewne usterki, w końcu znam się na tej robocie. Pracownik, który dokonywał przeglądu mojego samochodu wyłapał je wszystkie dodatkowo wskazał inne w przednim zawieszeniu, o których nie maiłem pojęcia i których nie wykrył na tzw. „szarpaku” pracownik stacji kontroli pojazdów niecały miesiąc wcześniej. Gdyby nie to mógłbym uwierzyć, że faktycznie mój samochód posiada wspomniane przez mechanika usterki, bo nie podejrzewam, aby w tak krótkim czasie powstały tak znaczące defekty w zawieszeniu. Po zakończonym przeglądzie udałem się do punktu obsługi klienta, aby dowiedzieć się o koszt ewentualnej naprawy wykrytych usterek. I tu miła niespodzianka, koszt ewentualnej naprawy został wyliczony na tak nieprawdopodobnie niskim poziomie, że trudno mi w to uwierzyć. Mam nadzieje, że ceny się nie zmienią w trakcie naprawy. Na zakończenie zostałem zaproszony przez jedną z zatrudnionych tam Pań o wypełnienie ankiety. Podsumowując, na pierwszy rzut oka pracownicy tam zatrudnieni wydają się być fachowcami, ceny usług dziwnie niskie, warsztat jak i okolica utrzymany jest w nienagranej czystości. Tego typu przeglądy organizowane są zazwyczaj w celu nagonienia sobie klientów, więc sceptycznie do niego podchodziłem, ale się nie zawiodłem.

zarejestrowany-uzytkownik

23.07.2010

Placówka

Będzin, Powstańców Śląskich 1a

Nie zgadzam się (25)

Premio Auto-Serwis

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Premio Auto-Serwis?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.