Zarex

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Zastępca Prezesa, który...
Zastępca Prezesa, który siedzi w fotelu w półleżącej pozycji i [fragment usunięty przez administratora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu] sobie ciasteczka. Oto obraz obsługi klienta w tej "firmie". żenada. Pan Witold nie potrzefi przyjąć zgłoszenia reklamcyjnego, bo nie posiada druków zgłoszenia reklamacyjnego. Potwierdzenie przyjęcia reklamacji wypisane na wizytówce to szczyt [fragment usunięty przez administratora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu] w wydaniu wiceprezesa. Typowe sprzedać i wynocha. Liczy się tylko kasa. Nie polecam nawet wrogowi.

zarejestrowany-uzytkownik

21.07.2012

Placówka

Gdańsk, Marynarki Polskiej 71

Nie zgadzam się (0)
Sklep RTV-AGD a...
Sklep RTV-AGD a właściwie skład hurtowy sprzedający również w detalu.Placówka usytuowana nieco na uboczu, jednakże posiadająca szeroką gamę produktów RTV i AGD. Byłem zainteresowqany zakupem telewizora. Pan z obsługi podszedł do mnie natychmiast i wskazał mi kilka modeli, o każdym potrafił coś sensownego powiedzieć- sądzę,że jest dobrze przygotowany do swojej pracy.Dodatkowo zaproponowano mi bezpłatny transport telewizora do domu.W tym sklepie można się targować!.Mimo,że cena wybranego przeze mnie modelu była porównywalna do ceny w dużym markecie elektronicznym, to dostałem propozycję dodatkowego upustu.

zalogowany_użytkownik

26.07.2010

Placówka

Gdańsk, Marynarki Polskiej 71

Nie zgadzam się (23)

Zarex

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Zarex?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zastępca Prezesa, który...
Zastępca Prezesa, który siedzi w fotelu w półleżącej pozycji i [fragment usunięty przez administratora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu] sobie ciasteczka. Oto obraz obsługi klienta w tej "firmie". żenada. Pan Witold nie potrzefi przyjąć zgłoszenia reklamcyjnego, bo nie posiada druków zgłoszenia reklamacyjnego. Potwierdzenie przyjęcia reklamacji wypisane na wizytówce to szczyt [fragment usunięty przez administratora - zgodnie z pkt. III.8 Regulaminu] w wydaniu wiceprezesa. Typowe sprzedać i wynocha. Liczy się tylko kasa. Nie polecam nawet wrogowi.