Szewczyk

(3.83)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 13)

sklep czysty, obsługa...
sklep czysty, obsługa miła, na pólkach towar wyłożony przejrzyście, dostępne są środki do dezynfekcji,

Klient_5MaV

02.12.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Sprawna obsługa, kompetentni...
Sprawna obsługa, kompetentni ludzie. Ten sklep, to świetny wybór. jedyny minus- brak cen przy towarze lub nieaktualne ceny...

Iwona_839

26.11.2019

Placówka

Września, ul. Sienkiewicza

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze przeprowadzona...
Bardzo dobrze przeprowadzona transakcja. Wszystko tak jak powinno być :)

Iwona_839

20.11.2019

Placówka

Września, ul. Sienkiewicza

Nie zgadzam się (0)
Sklep jest dość...
Sklep jest dość mały a butów ogrom, buty są ułożone ciasno, oglądając jeden but reszta przewraca się i upada jak lawina często też brakuje popularnych rozmiarów, a przecenione są tylko buty z poprzednich kolekcji kilkuletnich. Wybór butów też nie należy do najbardziej wyszukanych a ceny raczej nie zahcęcają do obuwia niezbyt dobrej jakości

Sylwia_992

07.11.2012

Placówka

Wąbrzeźno, Pułaskiego 2

Nie zgadzam się (3)
Weszłam do tego...
Weszłam do tego sklepu w poszukiwaniu jeszcze obuwia letniego. W wejściu powitałą mnie Pani uśmiechem i słowami "dzień dobry". Sklep sprawiał wrażenie bardzo czystego i eleganckiego. Obuwie było ładnie poukładane, przecenione było wystawione na środek, nowe kolekcje po bokach sklepu. Wszystko przejrzyste i ustawione w sposób przyjazny dla klienta. Panie obsługujące szybko zaproponowały mi pomoc w znalezieniu odpowiedniego obuwia oraz rozmiaru. Pani przy kasie wyjaśniła mi również jak najlepiej dbać o te buty. Cenę obuwia podała w bardzo wyraźny sposób, zaproponowała kosmetyk do pielęgnacji obuwia, zaprosiłą do ponownych zakupów. Jeśli chodzi o obsługę w sklepie naprawdę nie mam żadnych zastrzeżeń.

Zuzia_4

25.08.2011

Placówka

Białystok, Antoniukowska 56

Nie zgadzam się (3)
Zaszedłem do sklepu...
Zaszedłem do sklepu w celu zakupu obuwia sportowego. Jednak, jeżeli chodzi o ten model obuwia w sklepie nie ma zbyt dużego wyboru. Były tylko rodzaje butów, na dodatek nie w moim rozmiarze. Jeżeli chodzi o sam sklep i o inny rodzaj obuwia to jest duży wybór. Ceny również są przystępne. W środku jak i przed sklepem jest na prawdę czysto. Nie można mieć zastrzeżeń pod tym względem. Ze sklepu wyszedłem "bez butów".

Michał_1315

30.04.2011

Placówka

Lębork, Staromiejska

Nie zgadzam się (3)
Wiedza pracownic...
Wiedza pracownic sklepu Szewczyk jest duża . Można tu kupić buty po niskich cenach . Zachowanie pracownic jest miłe , bo pracownice zawsze są miłe dla klientów . Organizacja obsługi jest miła , a w sklepie zawsze panuje ład i porządek . Dlatego polecam każdemu ten sklep.

Magdalena_1420

06.12.2010

Placówka

Otwock, Kupiecka

Nie zgadzam się (3)
Sklep mocno niereprezentacyjny...
Sklep mocno niereprezentacyjny o wyglądzie magazynu. Na sporej powierzchni znaleźć możemy jednak perełki. Buty firm Caprice, Rieker są w tym sklepie chyba wszystkie:) Kłopot jest z przymierzaniem butów. Nieliczne "zydelki" są poumieszczane w ciasnych korytarzach pomiędzy regałami. Panie "na sali" niechętne do pomocy. Natomiast Pan obsługujący kasę czarujący i uśmiechnięty. Podsumowując: trzeba się namęczyć, żeby kupić, ale wychodząc można już się uśmiechac:)

zarejestrowany-uzytkownik

01.12.2010

Placówka

Gdańsk, Podwale Grodzkie 8

Nie zgadzam się (4)
Zaszliśmy z maluchami...
Zaszliśmy z maluchami do sklepu obuwniczego, aby obejrzeć ofertę kapci, gdyż już trzeba wymienić w przedszkolu. Od razu udaliśmy się w miejsce, gdzie były wystawione. Spodobały nam się 3 pary, więc postanowiłem je przymierzyć. Nie znalazłem interesujących mnie rozmiarów, dlatego też poprosiłem pracownicę o pomoc. Ta, po usłyszeniu numeracji, znalazła dla nas poszukiwane produkty. Jedna z mierzonych par pasowała na nogę córki, więc zdecydowałem się na ich kupno, informując jednocześnie o tym fakcje pracownicę. Ta zapakowała obydwa kapcie do pudełka i zaprosiła do kasy. Cała transakcja przebiegła dość sprawnie i szybko. Wręczając mi zakupione kapcie, zostałem poinformowany, że paragon znajduje się w pudełku. Wychodząc zostaliśmy zaproszeni ponownie. Wychodząc zauważyłem, że pracownica od razu przystąpiła do porządkowania zostawionych przez nas kapci.

zarejestrowany-uzytkownik

20.11.2010

Placówka

Białystok, Antoniukowska 56

Nie zgadzam się (1)
Jestem pod wrażeniem...
Jestem pod wrażeniem obsługi tego sklepu. Nie sądziłam, że można jeszcze liczyć na tak miłą i kompetentną obsługę w dzisiejszych sklepach, które nastawione są tylko na szybki zysk i masową sprzedaż. W sklepie były trzy ekspedientki. Gdy weszłam do sklepu jedna z Pań podeszła w moim kierunku, dała mi czas do rozejrzenia się po sklepie, następnie zapytała się czy może mi w czymś pomóc. Pani pomogła mi poszukać odpowiednie buty, umiała mi doradzić, odpowiadała na wszystkie moje pytania. Ze względu na to, że w sklepie nie było innych klientów, druga ekspedientka również zaangażowała się w pomoc i pokazywała mi co chwila inne buty, które mogłyby mnie zainteresować. Tyle par butów w jednym sklepie chyba nigdy nie przymierzyłam, a co najważniejsze mogłam liczyć na rzetelną pomoc ze strony pracownic. Umiały mi szczerze doradzi, jak i odradzić buty,które ich zdaniem nie pasowały do mnie. Dawno już nie trafiłam na tak zaangażowaną obsługę w chęć udzielenia pomocy klientowi. Zauważyłam, że klientki taki stosunek miały również do innych klientów. Były nimi zainteresowane, starały się pomóc, aby klient był zadowolony. Jak dla mnie obsługa w tym sklepie zasługuje na medal, a właściciel powinien pomyśleć o dodatkowym wynagrodzeniu swoich pracowników, ponieważ z pewnością to dzięki tym Panią generowane są dochody tego sklepu!

zarejestrowany-uzytkownik

08.11.2010

Placówka

Szczecin, Pl. Rodła

Nie zgadzam się (3)
Szewczyk jest to...
Szewczyk jest to sklep obuwniczy znajdujący się w samym centrum Gdańska, przy ul. Podwale Grodzkie 8 w CityForum, okolice kina Krewetka. Sklep sam w sobie jest bardzo przepełniony. Poza półkami na każdej ścianie i półkami/regałami na środku sklepu, buty w każdym wolnym przejściu są ustawiane na konstrukcji z kartoników. Całość powoduje, że przy większej ilości osób utrudnione jest poruszanie się i swobodne przeglądanie asortymentu. Sklep współpracuje z różnymi firmami, dlatego przedział cenowy jest bardzo zróżnicowany, można znaleźć tam pojedyncze modele butów do 70-100zł firmy „no name” jak również buty takiej firmy jak Caprice, których ceny sięgają średnio 200-250zł. Postanowiłam podzielić się moimi doświadczeniami z powyższą firmą. W związku z tym, iż jedna jedyna sytuacja sprawiła, że więcej tam obuwia nie kupię, przy czym zapewniam, że zapadła mi bardzo dobrze w pamięć, a miała ona miejsce w ostatnią sobotę lutego, tj 27.02.2010r, po godzinie 11 (pamiętam ze względu na umówione inne ważne dla mnie spotkanie). Jednak zaczynając od początku, w miesiącu grudniu 2009r kupiłam w tym sklepie kozaki zimowe – czarne, do kolana, na ok. 9cm obcasie, a dokładniej grubszym słupku ( ze względu na wygodę poruszania się zimą w porównaniu ze szpilkami). Dodatkowo w mojej opinii nie zapłaciłam za nie mało, a dokładnie 190zł za buty firmy typu „no name”! Jednak skusiłam się na nie ze względu na fakt, że kozaki były bez dodatków i upiększeń, które w tamtym roku posiadał praktycznie każdy model. Niestety w lutym 2010r – czyli po ok. 2 miesiącach noszenia- idąc po płaskiej, betonowej powierzchni, mało co się nie przewróciłam, gdyż ku mojemu zdziwieniu odpadł mi obcas od prawego kozaka! Na moje szczęście, stało się to dosłownie minutę od sklepu obuwniczego CCC. Udałam się tam z moich chłopakiem, który również nie mógł się nadziwić kiepskiemu wykonaniu obuwia, gdyż jak później trafnie zauważył obcas trzymał się na jednym cienkim gwoździku i niewielkiej ilości kleju. Sprzedawczynie CCC były bardzo zaciekawione widokiem, mnie idącej z jednym „niewidzialnym” obcasem, przy czym jak wybrałam i kupiłam u nich inne kozaki jedna z nich sama zwróciła uwagę, że „biedna Pani, musiała się Pani męczyć, dobrze że to się stało obok nas” –jakby nie było, miała rację. W związku z całą sytuacją dnia kolejnego spakowałam buty i poszłam do Szewczyka w celu reklamowania. Przy kasie stał Pan (jak się później okazało prawdopodobnie kierownik zmiany). Poinformowałam go, że przyszłam zareklamować towar. Pan wziął ode mnie pudełko, otworzył i ku mojemu rozbawieniu pyta się „a co się stało?”, nie pozostawiając go dłużej w niepewności, zwróciłam mu wyraźnie uwagę na oderwany obcas. Pan zaczął spisywać reklamację, przy czym zaznaczyłam mu, że interesuje mnie wymiana na nowy egzemplarz bądź zwrot gotówki, gdyż naprawiany obcas nigdy nie będzie tak stabilny jak przy nowym obuwiu, także takiej opcji nie biorę pod uwagę. Po tej informacji Pan – jak dla mnie- zaczął wymyślać bardzo śmieszne argumenty, dla których to producent zadecyduje czy mi da nową parę, a mianowicie dlatego, że: „ po pierwsze to pierwsza usterka tych butów” – wręcz musiałam odpowiedzieć, że „pierwsza i jedyna na tej parze, gdyż jej nie chcę”. Jednak kolejny argument spowodował, że jedyną moją reakcją był śmiech i informacja, że chyba jest ten Pan niepoważny a dokładnie zostałam poinformowana „że w końcu odpadł tylko jeden obcas”. Nie mając siły na dłuższą – jakże ciekawą- dyskusję, na formularzu reklamacji zapisałam swoje uwagi, po czym zostało mi oczekiwać 14 ustawowych dni, które mijały dokładnie w piątek 26 lutego. Do sklepu zaszłam dnia 27.02 – czyli dzień po terminie okresu reklamacji. Pani sprzedawczyni, która obsługiwała kasę przedstawiłam swoją kopię formularza reklamacyjnego, po czym po przeszukaniu swojego spisu reklamacji poinformowała mnie, że nie widzi by była na nią odpowiedź. Po mojej uwadze, że mieli do wczoraj czas, stwierdziła że poprosi kierownika i przed moimi oczami ukazał się już wcześniej wspomniany Pan, który moją reklamacje spisywał. On ponowił wiadomość koleżanki, że nie ma jeszcze odpowiedzi, na co ode mnie uzyskał taką samą odpowiedź jak jego współpracownica. Pierwsze co Pan próbował mnie wziąć na „niewiedzę” mówiąc, że producent ma prawo przedłużyć okres rozpatrzenia reklamacji. Jednak minę zmienił w momencie kiedy tym razem ja go poinformowałam, że w wypadku jak wcześniej mi by przesłał wiadomość listownie na podany adres- której oczywiście nie otrzymałam. Po tym kierownik stwierdził, że zadzwoni do producenta, nie zrobił tego przy mnie tylko wziął słuchawkę i powędrował z nią na drugi koniec sklepu tak bym go nie słyszała. Po zakończonej rozmowie, powiedział, że buty zostały naprawione (czego nie chciałam, a zgodnie z ustawą konsumencką, wybór pomiędzy naprawą a wymianą na nowy egzemplarz należy do kupującego, a jeśli producent się nie zgadza z wybraną formą w ciągu 14 dni musi ustosunkować się na piśmie, a nie sam z siebie zmienić mój wybór) ale co zabawniejsze wysłane wczoraj tj. w piątek i do tego wszystkiego zwykłą pocztą! Czego efekt jest oczywisty, że żadnym cudem by nie były na czas! Kierownik z irytacją w głosie zapytał czy nie mogę poczekać do poniedziałku, a na jego nieszczęście nie miałam takiego zamiaru. Co za tym idzie MUSIAŁ zwrócić mi pieniądze, bo nie zrealizowali reklamacji w terminie. Pan kierownik był bardzo zdenerwowany, nic nie mówiąc wyjął pieniądze z kasy i dosłownie rzucił mi je na ladę w taki sposób, że jeden z banknotów zatrzymał się na samym skraju blatu. Cała sytuacja godna pożałowania, gdyż jeśli kierownictwo zachowuje się na tak bardzo niskim poziomie, nie ma wątpliwości, że ma to wpływ na działanie całej firmy.

Marta_1133

28.07.2010

Placówka

Gdańsk, Podwale Grodzkie 8

Nie zgadzam się (23)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zostałam przywitana przez panie pracujące w sklepie. Po kilku minutach kiedy już zdążyłam się rozejrzeć podeszła jedna z nich i zapytała czy może w czymś pomóc. Kiedy powiedziałam co mnie interesuje i od razu pokazała mi co mają w moim rozmiarze. Wybrałam dwie pary. Po chwili podano mi po prawym bucie z obu par, a kiedy poprosiłam o lewe nie było najmniejszego problemu ani zbędnych min ze strony pani, która mnie obsługiwała. Poprosiłam o doradzenie ponieważ nie mogłam się zdecydować, przyszły jeszcze dwie inne panie wyrazić swoją opinię i po kolejnym przymierzeniu obu par zdecydowałam się na jedną z nich. Buty zostały zapakowane i zaniesione do kasy. W sklepie było bardzo czysto, widno, dobrze rozplanowane regały tak, żeby można było swobodnie dojść do towaru. Pani, która mnie obsługiwała była ze mną przez cały czas, była bardzo sympatyczna, cały czas uśmiechnięta i zorientowana gdzie co leży. Przy wyjściu zostałam mile pożegnana.

Anna_1560

20.10.2009

Placówka

Wąbrzeźno, Pułaskiego 2

Nie zgadzam się (23)

Szewczyk

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Szewczyk?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.