Profi-System

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Pękła rura od...
Pękła rura od odkurzacza. Ponieważ takim sprzętem nie dało się sprzątać, musiałam szybko kupić nową rurę. Mój odkurzacz nie należy do najpopularniejszych modeli w Polsce więc byłam skazana na szukanie akcesoriów przez internet. Znalazłam na Allegro kilku sprzedawców oferujących poszukiwany przeze mnie towar. Zdecydowałam się na ofertę Profi - System, bo jako jedyni oferowali nie tylko przewód, ale i zestaw flitów, więc mogłam kupić różne akcesoria płacąc tylko raz za przesyłkę. Grafika na aukcjach jest tragiczna. W miniaturkach (wyświetlających się na liście) widać głównie nazwę firmy napisaną w krzykliwych kolorach a nie sprzedawany towar. Kolorystyka aukcji jest fatalna. Szare tło, pomarańczowe, gryzące się ze sobą i tłem kolory napisów - pomarańczowy i elementy niebieskie. Opis aukcji, wprawdzie poprawny merytorycznie robi wrażenie chaotycznego, nieuporządkowanego i nie zachęca do zapoznania się z treścią aukcji. W czasie przeglądania zauważyłam, że sprzedający zaplanował od piątku urlop (był wtorek). W opisie aukcji były podane numery telefonów do firmy. Dodzwoniłam się i dowiedziałam się, że towar będzie wysyłany do czwartku, więc na pewno mój zostanie wysłany, o ile wpłyną pieniądze. Powiedziałam, że mogę zapłacić kartą. Mężczyzna, z którym rozmawiałam powiedział, że w takim razie bez wątpienia zdążą wysłać. Zapytałam o koszt wysyłki łączonej, rury i filtrów. Pan z miejsca powiedział, że koszt wysyłki będzie taki jak samej rury, 11 złotych. Zrobiłam zakupy i zapłaciłam. Tego samego dnia po południu dostałam wiadomość, że towar został wysłany. Następnego dnia wczesnym popołudniem paczka została dostarczona. Rewelacja !

Astrum

06.08.2010

Kontakt online

Nie zgadzam się (27)

Profi-System

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Profi-System?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Pękła rura od...
Pękła rura od odkurzacza. Ponieważ takim sprzętem nie dało się sprzątać, musiałam szybko kupić nową rurę. Mój odkurzacz nie należy do najpopularniejszych modeli w Polsce więc byłam skazana na szukanie akcesoriów przez internet. Znalazłam na Allegro kilku sprzedawców oferujących poszukiwany przeze mnie towar. Zdecydowałam się na ofertę Profi - System, bo jako jedyni oferowali nie tylko przewód, ale i zestaw flitów, więc mogłam kupić różne akcesoria płacąc tylko raz za przesyłkę. Grafika na aukcjach jest tragiczna. W miniaturkach (wyświetlających się na liście) widać głównie nazwę firmy napisaną w krzykliwych kolorach a nie sprzedawany towar. Kolorystyka aukcji jest fatalna. Szare tło, pomarańczowe, gryzące się ze sobą i tłem kolory napisów - pomarańczowy i elementy niebieskie. Opis aukcji, wprawdzie poprawny merytorycznie robi wrażenie chaotycznego, nieuporządkowanego i nie zachęca do zapoznania się z treścią aukcji. W czasie przeglądania zauważyłam, że sprzedający zaplanował od piątku urlop (był wtorek). W opisie aukcji były podane numery telefonów do firmy. Dodzwoniłam się i dowiedziałam się, że towar będzie wysyłany do czwartku, więc na pewno mój zostanie wysłany, o ile wpłyną pieniądze. Powiedziałam, że mogę zapłacić kartą. Mężczyzna, z którym rozmawiałam powiedział, że w takim razie bez wątpienia zdążą wysłać. Zapytałam o koszt wysyłki łączonej, rury i filtrów. Pan z miejsca powiedział, że koszt wysyłki będzie taki jak samej rury, 11 złotych. Zrobiłam zakupy i zapłaciłam. Tego samego dnia po południu dostałam wiadomość, że towar został wysłany. Następnego dnia wczesnym popołudniem paczka została dostarczona. Rewelacja !