Euro NET

(3.87)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 10)

w marcu 2014...
w marcu 2014 roku zakupiłam konsolę Playstation 4 i dodatkowego pada. Po upływie roku pady zaczęły mieć popękane gumki na analogach, a więc z tym problemem udałam się do sklepu gdzie towar został zakupiony. Reklamacja pierwszego pada przebiegła pomyślnie natomiast przy reklamacji drugiego pada zaczęły się kłopoty. Pracownik który przyjmował ta reklamację uważam, że nie był do końca osobą kompetentną. To ja musiałam zadawać mu dużo pytań i ciągnąć za tak przysłowiowy język. Pracownik był cichy, małomówny i unikał kontaktu wzrokowego. Nie udzielił mi wystarczających informacji sam o wszystko musiałam go dopytać.

Marta_2474

20.06.2015

Placówka

Elbląg, Płk. Dąbka 152

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Marmaggi

18.07.2013

Placówka

Kraków, Wielicka 259

Nie zgadzam się (0)
Około 18.40 udałem...
Około 18.40 udałem sie do sklepu w celu zakupu urządzenia z działu RTV. Oglądając sprzet, wyrażając zainteresowanie, nikt z obsługi nie zwrocil na mnie uwagi, ja zacząłem szukac kogos z obsługi, bylo 2 pracownikow, jeden rozmawiał z klientem? moze... drugi chodzil, znikał na zapleczu. zabralem sprzet i poszedlem do kasy. Zwracając uwage kasjerce na sytuacje nic nie [powiedziala. Zapytałem o gwarancje, zaplacilem i wyszedłem. BRAK ZACZERPNIĘCIA RADY NA TEMAT SPRZETU !

Grzegorz_1040

27.06.2013

Placówka

Gdańsk, Al. Rzeczpospolitej 33

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu Euro...
Do sklepu Euro Net udałem się w celu odbioru zamówionego przez internet towaru po wcześniejszym otrzymaniu informacji o oczekiwaniu towaru na odbiór. Po wejściu do sklepu i podejściu w centralne miejsce przy kasach zostałem zauważony przez pracownika obsługi. Po przywitaniu zostałem zapytany w czym mogę pomóc. Po mojej odpowiedzi zostałem zaproszony do biurka. Po odszukaniu nr zamówienia w systemie pracownik bardzo sympatycznie i sprawnie poinformował o dalszej procedurze oraz wydrukował niezbędne dokumenty. Wykonując każdą czynność informował co będzie dalej. Udając się na zaplecze po towar przeprosił i określił, że wróci za 2 minutki. Wydając towar zaproponował rozpakowanie i sprawdzenie. Sympatyczna obsługa.

Marmaggi

14.02.2013

Placówka

Kraków, Wielicka 259

Nie zgadzam się (0)
Pracownik ochrony od...
Pracownik ochrony od razu zapytał mnie czy mam jakieś elektryczne rzeczy w torbie. Personel był bardzo miły i widać było, że chce pomóc. Interesowały mnie baterie, w związku z czym zostałem zaprowadzony do odpowiedniego regału. Po wyborze, kasjer sympatycznie się ze mną przywitał. Sprawnie obsłużył i życząc mi miłego dnia zaprosił do ponownej wizyty w sklepie.

Apacz

19.10.2012

Placówka

Łódź, Piłsudskiego 92

Nie zgadzam się (0)
Wszedłem do sklepu...
Wszedłem do sklepu w poszukiwaniu odtwarzacza DVD. Wcześniej poświęciłem trochę czasu na szukanie odpowiedniego sprzętu w internecie. W sklepie była jakaś większa wyprzedaż, ponieważ główna aleja była zastawiona różnorakim sprzętem RTV z opisem promocja/wyprzedaż. Znalazłem stanowisko z odtwarzaczami DVD. Nie minęła 1 minuta, a doradca klienta był już przy mnie. Wyglądał schludnie i nie śmierdział potem. Zapytał czy może mi w czymś doradzić. Powiedziałem, że szukam odtwarzacza DVD z funkcją radia i możliwością bezpośredniego podłączenia głośników. Doradca zaczął szukać na półce odpowiedniego sprzętu odwracając po kolei odtwarzacze w celu sprawdzenia możliwości podłączenia głośników. Po wymianie kilku krótkich zdań i przejrzeniu zawartości półki, w granicach ceny jaka mnie interesowała, doradca stwierdził że nie ma takiego sprzętu. Zasygnalizował tylko, że to ewentualnie może być kino domowe, ale nie zaprowadził mnie już na stanowisko z kinem domowym. W między czasie podszedł kolejny klient i doradca po chwili konsternacji, takie sprawiał wrażenie (chciał pomóc, ale może nie miał pomysłu jak albo pomyślał, że przy takim budżecie jakim dysponowałem nie miał co zaproponować), zapytany przez tegoż klienta, zwrócił się do mnie czy może mi jeszcze pomóc. Podziękowałem i podszedłem do półki z kinem domowym. Doradca zajął się drugim klientem. Zacząłem przyglądać się wystawionemu sprzętowi. Już nikt do mnie nie podszedł. Doradca nie miał pojęcia, że zwykły odtwarzacz DVD nie ma możliwości podłączenie bezpośrednio głośników i nie ma radia, ponieważ musiałby mieć wbudowany wzmacniacz. Po około 7 minutach obecności w sklepie wyszedłem bez sprzętu.

Maciej_852

11.09.2012

Placówka

Bielsko-Biała, ul. Bohaterów Monte Cassino 421

Nie zgadzam się (0)
w dniu 21...
w dniu 21 09 2011 wybierałam prezent na urodziny dla męża rozglądałam sie za odpowieprezentem poprostu szukalam golarki męskiej. Było ich dosyc sporo wiec potrzebowałam fachowej obsługi . Zauwazyłam męzczyzne na sklepie wiec myslalam ze to on najbardziej sie przyda poniewaz szukalam cos dla mezczyzny. od razu odpowiedział na moje pytania umiał mi doradzic dlatego za ta obsługe daje 5. NIestety ta rzecz chciałam wziac na raty i zajeło to sporo czasu i jak dla przy wypełnianiu wniosku było dużo nie potrzebnych pytan. Takie jak data urodzin mojego męża czy nazwisko rodowe mojej mam.

Karolina_1206

22.09.2011

Placówka

Bielsko-Biała, Mostowa 5

Nie zgadzam się (0)
salon wzorcowy maja...
salon wzorcowy maja w nim zarówno towar normalny jak i przeceny na których jest mnóstwo towarów np porysowanych , ale do urzytku.posiadają także sklep internetowy przez który można zarezerwować towar lub zamówić dostawe do domu.wszystko idzie sprawnie , personel jest miły i uprzejmy zawsze dobrze doradzi.można zakupic także towar na raty

Monika_1648

21.04.2011

Placówka

Warszawa, Kasprzaka 25

Nie zgadzam się (1)

Euro NET

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Euro NET?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
OK.