Riviera

(2.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Kupiłem bilet z...
Kupiłem bilet z Warszawy do Opola, uznając że podróż będzie równie szybka jak pociąg ale bardziej komfortowa. Komfort zdecydowanie był na dobrym poziomie. Autokar wyglądał na nowy, wygodne siedzenia, klimatyzacja, WC, dwa ekrany LCD, na których puszczono filmy. Cena też była przystępna, do tego zniżka studencka. Niestety ogromnym mankamentem był czas podróży. Autobus przyjechał do Opola z półtoragodzinnym opóźnieniem spowodowanym remontem na drodze, którą jechaliśmy. Oczywiście jest to niezależne od przewoźnika, ale remontowane było co najmniej kilkadziesiąt kilometrów i nie zaczęło się wczoraj, tylko pewnie parę miesięcy wstecz, a autobus kursuje codziennie. Na tym odcinku i jeszcze długo później nie było żadnego postoju. Czy takim problem było zmodyfikować trasę i nie tracić czasu na stanie w korku? Jak widać Riviera się tym nie przejęła. Za komfort jazdy duży plus. Za niepotrzebne i nieplanowe opóźnienie minus.

zarejestrowany-uzytkownik

13.08.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Autokar na przystanek,...
Autokar na przystanek, z którego odjeżdżałam przyjechał spóźniony ponad 10 minut. Wewnątrz było wygodnie, a wszystkie formalności związane z zakupem biletów załatwione zostały sprawnie. Jeden z kierowców pomagał pasażerom w ułożeniu bagaży. Podróż byłaby całkiem znośna gdyby nie okropny zapach z toalety. W trakcie podróży pasażerowie mogli oglądać film. Do Warszawy autokar zajechał z 50 minutowym opóźnieniem co strasznie skomplikowało moje plany i aby zmniejszyć spóźnienie musiałam wziąć taksówkę. Kierowca nawet nie przeprosił za zaistaniałą sytuację.

zarejestrowany-uzytkownik

05.11.2010

Placówka

Opole, Krakowska 48

Nie zgadzam się (3)

Riviera

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Riviera?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.