Hotel Chata Karczowiska

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

Wyjadz na szkolenie,...
Wyjadz na szkolenie, fajne miejsce, dobretowarzystwo, zapowiadało się ciekawie. Hotel zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Duży parking, bez problemu można znaleźć miejsce. ładny hol, miła obsługa. Na szkoleniach jedną z przyjemniejszych części są posiłki, kiedy można na chwilę zrobić sobie przerwę. Jedzonko przepyszne - ładnie podane, dosyć duża ilość. I nagle katastrofa!!! Włos ok 30 cm w nadziewanym kotlecie. Rozumiem, mogło się zdażyć, ale reakcja obsługi - to nie przypadek. Po złożeniu przeze mnie reklamacji Pani łaskawie zapytała przeerzucając na mnie odpowiedzialność "no to co, może coś innego Pani zrobi?ć", kiedy mnie na prawdę już się jeść odechciało - a szkoda bo było pyszne. Przepraszam nie było:-(

Katarzyna_2946

16.12.2011

Placówka

Karczowiska, Karczowiska

Nie zgadzam się (4)
Do hotelu tego...
Do hotelu tego trafiłam w dwiema koleżankami. Był to wyjazd służbowy,rezerwacje załatwiła firma w której podejmowałam pracę. W środę czyli w pierwszy dzień pobytu,wydawało się być nie najgorzej. Czysta pościel, dwa okna w pokoju (3 osobowym). Łazienka na poziomie dostatecznym. Niestety w czwartek po powrocie ze szkolenia okazało się, że w związku z wichurą jaka przeszła przez Legnicę nie ma prądu ani wody. Dodać warto,że cena 1 doby w tymże pseudo hotelu kosztuje niespełna 300 zł brutto. Po zgłoszeniu w/w faktu personelowi hotelowemu otrzymałyśmy 2 butelki 5 litrowe wody (zimnej oczywiście) I w takich to spartańskich warunkach musiałyśmy przetrwać do rana. Nazajutrz na śniadaniu (wliczonym w cenę pokoju) dowiedziałyśmy się,że nie wiadomo kiedy będzie prąd a był to piątek. Ale najgorsze było przed Nami, w nocy z piątku na sobotę przyjechali piłkarze z Wisły KRAKÓW i pomimo próśb i skarg na hałas i nieustanne pukanie w drzwi naszego pokoju cisza nie zapanowała. W sobotę rano był już prąd,ale tylko 1 faza ( w gniazdkach nie było) internetu także nie było. Pomijam fakt tysiąca komarów i kleszczy oraz brudnych okien i parapetów z odchodami ptaków. Najgorsze było to,że pościel wymieniono Nam dopiero po 4 dobach (podobno tak jest w regulaminie). Reasumując, cenią się jak za zboże a jest straszny SYF i totalnie NIEPROFESJONALNE podejście do prowadzenia takiego obiektu. ODRADZAMY JAK NAJBARDZIEJ ( PAULA.AGA.MARTA)

Paolka80

10.08.2009

Placówka

Karczowiska, Karczowiska

Nie zgadzam się (22)
W dniach 30-31...
W dniach 30-31 marca przebywałem w hotelu Karczowiska na szkoleniu zorganizowanym przez moją firmę. Jako, że dużo jeżdżę po kraju mam pewne porównanie hoteli. Opisywany hotel jest zadbany i czysty, obsługa bardzo miła i zawsze chętna do pomocy. Nie było problemów, żeby przesunąć obiad na inną godzinę czy zorganizować imprezę integracyjną. Hotel ów posiada basen, siłownię i bilard co dostarczyć może dodatkowych atrakcji , ale tu jest mały haczyk w/w rozrywki są czynne tylko do 22 także jeżeli ktoś chciałby się zabawić trochę dłużej nie będzie to niestety możliwe. Podsumowywując godny polecenia hotel zarówno na szkolenia, konferencje, jak i na krótki odpoczynek.

Trisardi

03.04.2009

Placówka

Nie zgadzam się (18)

Hotel Chata Karczowiska

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Chata Karczowiska?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wyjadz na szkolenie,...
Wyjadz na szkolenie, fajne miejsce, dobretowarzystwo, zapowiadało się ciekawie. Hotel zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Duży parking, bez problemu można znaleźć miejsce. ładny hol, miła obsługa. Na szkoleniach jedną z przyjemniejszych części są posiłki, kiedy można na chwilę zrobić sobie przerwę. Jedzonko przepyszne - ładnie podane, dosyć duża ilość. I nagle katastrofa!!! Włos ok 30 cm w nadziewanym kotlecie. Rozumiem, mogło się zdażyć, ale reakcja obsługi - to nie przypadek. Po złożeniu przeze mnie reklamacji Pani łaskawie zapytała przeerzucając na mnie odpowiedzialność "no to co, może coś innego Pani zrobi?ć", kiedy mnie na prawdę już się jeść odechciało - a szkoda bo było pyszne. Przepraszam nie było:-(