Świat Telewizji Cyfrowej

(4.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Podczas zakupów w...
Podczas zakupów w Tesco przypomniałem sobie o kablu, który musiałem dokupić do poprzednio kupionego dekodera cyfry +. Postanowiłem poprosić żonę, żeby poszła kupić ten kabel podczas mojego wykładania produktów na taśmę w Tesco. Wchodząc do sklepu żona zauważyła Pana z obsługi, który stał oparty o blat oglądając TV. Trochę poczuła, że mu może mu przeszkodzić. Ale jak tylko ją zauważył to od razu do niej podszedł i zaczął ją wysłuchiwać. Pan pilnie skupił się na tym co mówiła żona, ponieważ sam jej dałem informację o tym kablu, który potrzebowaliśmy. Od razu wiedział o jaki kabel chodzi i podszedł do regału, gdzie znajdowały się tego typu kable. Wtedy żona zauważyła Panią z obsługi, która siedziała ukryta zza monitorem komputera, co spowodowało, że żona w ogóle jej nie widziała wchodząc do sklepu. Niestety Pani nie przywitała się z żoną, ale jest to wybaczalne, ponieważ wyglądała na bardzo zajętą pisząc na klawiaturze. Po chwili Pan zapytał jakiej długości ma być kabel oraz w jakiej cenie ma się wahać. Żona przekazała wszystkie potrzebne informację i od razu dostała potrzebny kabel. Pani z obsługi musiała skasować, więc nie miała innego wyjścia, jak przerwać to co robiła. Niestety nie wstała, tylko wszystko dokonała siedząc na krześle, co moim zdaniem jest niezbyt kulturalne. Żona zapłaciła i Pani rzuciła resztę pieniędzy na blat zamiast delikatnie podać. Niestety obsługa wydała się tym razem zmuszona i żona poczuła, że najpierw przeszkodziła Panu w oglądaniu TV, a później Pani w robieniu czegoś na komputerze.

Szakal

21.11.2010

Placówka

Opole, Ozimska 72

Nie zgadzam się (11)
Postanowiłem podpisać umowę...
Postanowiłem podpisać umowę Cyfrą+ i udałem się w tym celu do niedawno otwartego sklepu ze sprzętem do odbioru programów satelitarnych gdzie znajduje się również stoisko Cyfry+. Sklep znajduje się w pasażu Galerii Ozimskiej. Po wejściu do sklepu od razu w oczy rzuca się szeroki wybór sprzętu satelitarnego. Od anten, przez różnego rodzaju kable po tunery. Ponieważ posiadam już jedną platformę cyfrową, a mój telewizor posiada ograniczone możliwości to chciałem się dowiedzieć co mi będzie dokładnie potrzebne, aby wszystko podłączyć żeby działało tak jak należy. Obsługa była doskonale zorientowana w asortymencie i bez najmniejszych problemów dopasowała potrzebne akcesoria. Po chwili do sklepu przyszła pani, która jest odpowiedzialna za podpisywanie umów z cyfrą+. Tutaj również otrzymałem wyczerpujących informacji. Dopełnienie wszystko formalności trwało kilka minut. Kartę dostałem już aktywną, więc nie musiałem sobie w domu zaprzątać tym głowy - za co wielki plus. W ramach bonifikaty za podpisanie w tym sklepie umowy z cyfrą+ otrzymałem również rabat na zakupione akcesoria. Szczerze mówiąc brakowało mi takiego sklepu na terenie Opola. Z pewnością wrócę tam jeżeli będę potrzebował zakupić coś z tej branży. Polecałbym ten sklep wszystkim, którzy za rozsądną cenę chcą otrzymać sprzęt dobrej jakości, a przy tym być spokojnym o to, że sprzedawca zadba, aby zakupiony towar odpowiadał naszym potrzebom.

Szakal

19.11.2010

Placówka

Opole, Ozimska 72

Nie zgadzam się (0)

Świat Telewizji Cyfrowej

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Świat Telewizji Cyfrowej?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Podczas zakupów w...
Podczas zakupów w Tesco przypomniałem sobie o kablu, który musiałem dokupić do poprzednio kupionego dekodera cyfry +. Postanowiłem poprosić żonę, żeby poszła kupić ten kabel podczas mojego wykładania produktów na taśmę w Tesco. Wchodząc do sklepu żona zauważyła Pana z obsługi, który stał oparty o blat oglądając TV. Trochę poczuła, że mu może mu przeszkodzić. Ale jak tylko ją zauważył to od razu do niej podszedł i zaczął ją wysłuchiwać. Pan pilnie skupił się na tym co mówiła żona, ponieważ sam jej dałem informację o tym kablu, który potrzebowaliśmy. Od razu wiedział o jaki kabel chodzi i podszedł do regału, gdzie znajdowały się tego typu kable. Wtedy żona zauważyła Panią z obsługi, która siedziała ukryta zza monitorem komputera, co spowodowało, że żona w ogóle jej nie widziała wchodząc do sklepu. Niestety Pani nie przywitała się z żoną, ale jest to wybaczalne, ponieważ wyglądała na bardzo zajętą pisząc na klawiaturze. Po chwili Pan zapytał jakiej długości ma być kabel oraz w jakiej cenie ma się wahać. Żona przekazała wszystkie potrzebne informację i od razu dostała potrzebny kabel. Pani z obsługi musiała skasować, więc nie miała innego wyjścia, jak przerwać to co robiła. Niestety nie wstała, tylko wszystko dokonała siedząc na krześle, co moim zdaniem jest niezbyt kulturalne. Żona zapłaciła i Pani rzuciła resztę pieniędzy na blat zamiast delikatnie podać. Niestety obsługa wydała się tym razem zmuszona i żona poczuła, że najpierw przeszkodziła Panu w oglądaniu TV, a później Pani w robieniu czegoś na komputerze.