Tracer

(4.75)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Wybrałam się do...
Wybrałam się do sklepu celem zakupu nowego aparatu fotograficznego. Zaraz po wejściu do sklepu jeden z pracowników przywitał mnie oraz złapał ze mną kontakt wzrokowy. Natępnie udałam się do działu z aparatami fotograficznymi, natychmiat podzedł do mnie inny pracownik i spytał w czym może mi pomóc. Odpowiedziałam że poszukuje nowego aparatu. Pan zdała mi kilka pytań dot aparatu to znaczy na czym mi zależy, w jakim przedziale cenowym, czy mam na myśli jaką konkretną markę. Następnie pokazał mi kilka modeli, każdy dokładnie opisał, przedstawił jego zalety. Na każde moje pytanie odpowiadał dokładnie, używając prostego języka. Po wybraniu aparatu przeze mnie, zaproponował również futerał. Następnie spytał czy jeszcze może w czymś pomóc i zaprosił do kasy.

Anna_4846

10.08.2013

Placówka

Sieradz, Jana Pawła II

Nie zgadzam się (0)
Pod marką Tracer...
Pod marką Tracer sprzedawane są różne akcesoria multimedialne przeznaczone do pracy z komputerami – kamery, myszy, klawiatury, głośniki, pamięci usb. Ostatnio zakupiłam kamerkę Tracer FocusCam, następnie będąc już w domu zasiadłam przed komputerem i rozpoczęłam proces jej instalowania - niestety w trakcie nieoczekiwanie pojawiły się problemy, z którymi nie potrafiłam sobie poradzić. Aby rozwiązać problem z poprawnym działaniem sprzętu postanowiłam skorzystać z pomocy producenta i w tym celu napisałam maila do serwisu. Ku mojemu zaskoczeniu odpowiedź przyszła szybko- tego samego dnia. Serwisant, który udzielał mi odpowiedzi, pan Jarosław, zadał mi bardziej precyzyjne pytanie dotyczące zaistniałej trudności. Na szczęścia w stopce maila oprócz podpisu znalazłam nr telefonu, stąd postanowiłam przedzwonić niż brnąć w wymianę maili. Po paru sygnałach serwisant odebrał, przedstawił się, a ja słowem wstępu krótko nakreśliłam o jaki produkt chodzi i jaki mail. Dzięki rozmowie szybko mój dylemat został rozwiązany, uzyskałam trafną i rzetelną pomoc techniczną, a obsługujący mnie serwisant był sympatyczny i kompetentny. Zatem w przypadku tego producenta zaistniałe problemy z produktami są rozwiązywane szybko i trafnie.

zarejestrowany-uzytkownik

19.11.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)

Tracer

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Tracer?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wybrałam się do...
Wybrałam się do sklepu celem zakupu nowego aparatu fotograficznego. Zaraz po wejściu do sklepu jeden z pracowników przywitał mnie oraz złapał ze mną kontakt wzrokowy. Natępnie udałam się do działu z aparatami fotograficznymi, natychmiat podzedł do mnie inny pracownik i spytał w czym może mi pomóc. Odpowiedziałam że poszukuje nowego aparatu. Pan zdała mi kilka pytań dot aparatu to znaczy na czym mi zależy, w jakim przedziale cenowym, czy mam na myśli jaką konkretną markę. Następnie pokazał mi kilka modeli, każdy dokładnie opisał, przedstawił jego zalety. Na każde moje pytanie odpowiadał dokładnie, używając prostego języka. Po wybraniu aparatu przeze mnie, zaproponował również futerał. Następnie spytał czy jeszcze może w czymś pomóc i zaprosił do kasy.