Przychodnia Medeo

(2.33)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 3)

Pokaż wszystkie opinie

Ta przychodnia to...
Ta przychodnia to istne fatum. Tutaj bardzo żle traktuje się pacjenta. Bardzo trudno dostać się do lekarzai dlatego dużo osób stoi w długiej kolejce od świtu. Panie w rejestracji nie są miłe. Często mam wrażenie jakby przychodziły do pracy za karę.Dodzwonić się nie można , poprostu zgłasza się automat i zaraz jest koniec połączenia. Z lekarzami jest jeszcze gorzej . Chyba 80% lekarzy notorycznie się spóżnia . Ostatno musiałam korzystać z porady lekarza rodzinnego ,ortopedy i reumatologa .Wszyscy byli spóżnieni o 1 godzinę. Zamiast o g. 9 rozpoczęli pracę ok.10 . Potem w trakcie obsługi załatwiali jeszcze swoje prywatne sprawy/ telefony /. Czas wyczekiwania przez kolejnych pacjentów wydłużał się.Gdy pacjenci się denerwowali Pani doktor powiedziała nam - można zmienić lekarza. W tej przychodni lekarze specjaliści przyjmują nawet swoich " prywatnych klientów " poza kolejką . To jest coś okropnego. To jest skandal . Naprawdę tak nie powinno być. Tutaj pacjent czuje się intruzem .Kierownictwo przychodni kompletnie nie reaguje na zgłaszane pretensje pacjentów. Jesteśmy bezradni wobec tego zła.

Halina_78

25.11.2013

Placówka

Poznań, Rzeczypospolitej 6

Nie zgadzam się (0)

Przychodnia Medeo

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Przychodnia Medeo?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Ta przychodnia to...
Ta przychodnia to istne fatum. Tutaj bardzo żle traktuje się pacjenta. Bardzo trudno dostać się do lekarzai dlatego dużo osób stoi w długiej kolejce od świtu. Panie w rejestracji nie są miłe. Często mam wrażenie jakby przychodziły do pracy za karę.Dodzwonić się nie można , poprostu zgłasza się automat i zaraz jest koniec połączenia. Z lekarzami jest jeszcze gorzej . Chyba 80% lekarzy notorycznie się spóżnia . Ostatno musiałam korzystać z porady lekarza rodzinnego ,ortopedy i reumatologa .Wszyscy byli spóżnieni o 1 godzinę. Zamiast o g. 9 rozpoczęli pracę ok.10 . Potem w trakcie obsługi załatwiali jeszcze swoje prywatne sprawy/ telefony /. Czas wyczekiwania przez kolejnych pacjentów wydłużał się.Gdy pacjenci się denerwowali Pani doktor powiedziała nam - można zmienić lekarza. W tej przychodni lekarze specjaliści przyjmują nawet swoich " prywatnych klientów " poza kolejką . To jest coś okropnego. To jest skandal . Naprawdę tak nie powinno być. Tutaj pacjent czuje się intruzem .Kierownictwo przychodni kompletnie nie reaguje na zgłaszane pretensje pacjentów. Jesteśmy bezradni wobec tego zła.