Ta przychodnia to istne fatum. Tutaj bardzo żle traktuje się pacjenta. Bardzo trudno dostać się do lekarzai dlatego dużo osób stoi w długiej kolejce od świtu. Panie w rejestracji nie są miłe. Często mam wrażenie jakby przychodziły do pracy za karę.Dodzwonić się nie można , poprostu zgłasza się automat i zaraz jest koniec połączenia. Z lekarzami jest jeszcze gorzej . Chyba 80% lekarzy notorycznie się spóżnia . Ostatno musiałam korzystać z porady lekarza rodzinnego ,ortopedy i reumatologa .Wszyscy byli spóżnieni o 1 godzinę. Zamiast o g. 9 rozpoczęli pracę ok.10 . Potem w trakcie obsługi załatwiali jeszcze swoje prywatne sprawy/ telefony /. Czas wyczekiwania przez kolejnych pacjentów wydłużał się.Gdy pacjenci się denerwowali Pani doktor powiedziała nam - można zmienić lekarza. W tej przychodni lekarze specjaliści przyjmują nawet swoich " prywatnych klientów " poza kolejką . To jest coś okropnego. To jest skandal . Naprawdę tak nie powinno być. Tutaj pacjent czuje się intruzem .Kierownictwo przychodni kompletnie nie reaguje na zgłaszane pretensje pacjentów. Jesteśmy bezradni wobec tego zła.
Ta przychodnia to istne fatum. Tutaj bardzo żle traktuje się pacjenta. Bardzo trudno dostać się do lekarzai dlatego dużo osób stoi w długiej kolejce od świtu. Panie w rejestracji nie są miłe. Często mam wrażenie jakby przychodziły do pracy za karę.Dodzwonić się nie można , poprostu zgłasza się automat i zaraz jest koniec połączenia. Z lekarzami jest jeszcze gorzej . Chyba 80% lekarzy notorycznie się spóżnia . Ostatno musiałam korzystać z porady lekarza rodzinnego ,ortopedy i reumatologa .Wszyscy byli spóżnieni o 1 godzinę. Zamiast o g. 9 rozpoczęli pracę ok.10 . Potem w trakcie obsługi załatwiali jeszcze swoje prywatne sprawy/ telefony /. Czas wyczekiwania przez kolejnych pacjentów wydłużał się.Gdy pacjenci się denerwowali Pani doktor powiedziała nam - można zmienić lekarza. W tej przychodni lekarze specjaliści przyjmują nawet swoich " prywatnych klientów " poza kolejką . To jest coś okropnego. To jest skandal . Naprawdę tak nie powinno być. Tutaj pacjent czuje się intruzem .Kierownictwo przychodni kompletnie nie reaguje na zgłaszane pretensje pacjentów. Jesteśmy bezradni wobec tego zła.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.