Odwiedziłam ostatnio sklep Mohito w centrum handlowym i byłam pozytywnie zaskoczona jakością obsługi. Pracownicy byli uprzejmi, chętni do pomocy, ale nie nachalni. Sklep jest dobrze zorganizowany, a ubrania posegregowane w sposób ułatwiający zakupy. Ceny mogłyby być nieco niższe, ale jakość produktów to rekompensuje. Czas obsługi przy kasie był standardowy, bez większych opóźnień.
Mohito należy do LPP S.A. czyli największej, polskiej firmy odzieżowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Marka Mohito powstała w 2009 roku, z myślą o klientkach, które kochają modę i cenią niebanalną miejską elegancję. Kolekcje są tworzone dla kobiet pewnych siebie, świadomych swoich atutów, pozwalających sobie na odrobinę luzu i nonszalancji. W ofercie można znaleźć zarówno ubrania nadające się do pracy, na co dzień i wieczorowe okazje.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Rozczarował mnie mocno ten sklep, zamówiłam bluzkę online z dostawą do sklepu, wszystko odbyło się w miarę szybko i sprawnie, ale okazała się że bluzka którą przysłali była dziurawa z dwóch stron. Nie mam pojęcia jak to się stało, że nikt nie zauważył tych dziur podczas pakowania produktu. Czy tam w ogóle jest jakaś kontrola jakości?
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.