Gepard

(3.37)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 5)

Owszem-sklep ładny, miła...
Owszem-sklep ładny, miła obsługa, ale niestety kupiłam buty, które zaraz się rozleciały. Oddałam więc nowe sandały do reklamacji po mniej więcej tygodniu od dnia zakupienia. Ubrane miałam je 3 razy. Z podeszwy wypadł pasek, oczywiście nie z mojej winy, po prostu produkt był wadliwy. Poprosiłam o wymianę na nową parę lub zwrot pieniędzy. Dokładnie po 14 dniach dostałam telefon ze sklepu, że jeśli nie zgodzę się na naprawę, moja reklamacja zostanie odrzucona. Kupiłam drogie buty, a okazuje się, że są nic nie warte, w dodatku nie mogę dostać nowych, a uważam, że w tej sytuacji należą mi się, bo tych wadliwych prawie nie używałam! Teraz czekam na naprawę... a lato mija.

Niezadowolona_6

01.07.2014

Placówka

Poznań, Plac Wolności 10

Nie zgadzam się (0)
Gepard to całkiem...
Gepard to całkiem niepozorny sklep z obuwiem w King Crossie. Fasony butów były tu dziś jednak ładne, a każda sztuka wyglądała solidnie. Pracownica może mało uśmiechnięta, jednak uprzejma i kompetentna, potrafiła zachęcić do zakupu. Minusem jest zdecydowanie brak możliwości dokonywania zwrotu zakupionego obuwia, ale pewnie w moim przypadku nie będzie nawet takiej potrzeby. W sklepie panował porządek.

SecretClient_2

13.09.2012

Placówka

Poznań, Bukowska 156

Nie zgadzam się (3)
Do sklepu wybrałam...
Do sklepu wybrałam się tym razem nie na zakupy, ale po odbiór reklamacji. Dałam do naprawy butki kupione jeszcze na wiosnę. Nie jedna ekspedientka nie przyjęłaby mojego zażalenia uznając, że jest to wina mojego złego użytkowania. Jednak tutaj nie robili żadnego problemu. Od razu i przyjęli zgłoszenie i po dwóch tygodniach zaprosili mnie po odbiór pieniędzy lub po wybór innego obuwia. Zdecydowałam się na gotówkę. Sama procedurę trwała chwilę. Ekspedientka oddała mi pieniądze za moje dwa podpisy. Wszystko uprzejmie i fachowo. Mimo, że zwróciłam buty wiem, że nie raz kupię jeszcze w tym miejscu. Był to przypadek, a asortyment mają naprawdę rozbudowany. Stawiają na wygodne, dobrej jakości buty, a moja reklamacja tylko mnie upewniła, że warto u nich kupować.

Natalia_549

15.09.2011

Placówka

Poznań, Bukowska 156

Nie zgadzam się (4)
Umówiłam się na...
Umówiłam się na godzinę trzynastą z koleżanką na kawę. Byłam za wcześnie, więc dla zabicia czasu postanowiłam rozejrzeć się po okolicznych sklepach. Najciekawszy wydał mi się salon obuwniczy Gepard, więc skierowałam się w jego kierunku. Duże witryna, czyste, lśniące szyby, niestety szpeciły je w dwóch miejscach graffiti. Po prawej stronie wystawy znajdowało się obuwie damskie, po lewej męskie. Zdecydowałam się wejść do środka – ładny, duży sklep był już przyozdobiony dekoracjami bożonarodzeniowymi. Po wejściu usłyszałam słowa dzień dobry wypowiedziane przez sprzedawczynię. Obeszłam salon i obejrzałam asortyment – ładne obuwie, ciekawe fasony, ładnie wyeksponowane na eleganckich półkach. Całość sprawiała dość luksusowe wrażenie. Przyjrzałam się cenom – były wysokie, ale nie ma co się dziwić, to sklep w samym centrum, na jednej z najdroższych ulic. Spojrzałam na zegarek – zbliżała się godzina mojego spotkania, więc pożegnana przez ekspedientkę opuściłam lokal.

Karolina_962

24.11.2010

Placówka

Poznań, Plac Wolności 10

Nie zgadzam się (0)

Gepard

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Gepard?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Owszem-sklep ładny, miła...
Owszem-sklep ładny, miła obsługa, ale niestety kupiłam buty, które zaraz się rozleciały. Oddałam więc nowe sandały do reklamacji po mniej więcej tygodniu od dnia zakupienia. Ubrane miałam je 3 razy. Z podeszwy wypadł pasek, oczywiście nie z mojej winy, po prostu produkt był wadliwy. Poprosiłam o wymianę na nową parę lub zwrot pieniędzy. Dokładnie po 14 dniach dostałam telefon ze sklepu, że jeśli nie zgodzę się na naprawę, moja reklamacja zostanie odrzucona. Kupiłam drogie buty, a okazuje się, że są nic nie warte, w dodatku nie mogę dostać nowych, a uważam, że w tej sytuacji należą mi się, bo tych wadliwych prawie nie używałam! Teraz czekam na naprawę... a lato mija.