Arturo

(0.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Zakupiłam w tym...
Zakupiłam w tym sklepie internetowym komplet skarpetek, których jak sie okazało nie było na stanie. Firma miała od razu zwrócić pieniądze. Na początku firma utrzymywała ze mną kontakt twierdząc, że dokumenty do zwrotu sa już w księgowości. Po ok. 2-3 tyg. nie otrzymywałam juz żadnych odpowiedzi po wysyłaniu e-maili z prośbą o przelew. Mija już prawie 1,5 miesiąca i nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Stanowczo nie polecam tego sklepu.

Niezweryfikowany Klient_TfTM

26.01.2019

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Arturo

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Arturo?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zakupiłam w tym...
Zakupiłam w tym sklepie internetowym komplet skarpetek, których jak sie okazało nie było na stanie. Firma miała od razu zwrócić pieniądze. Na początku firma utrzymywała ze mną kontakt twierdząc, że dokumenty do zwrotu sa już w księgowości. Po ok. 2-3 tyg. nie otrzymywałam juz żadnych odpowiedzi po wysyłaniu e-maili z prośbą o przelew. Mija już prawie 1,5 miesiąca i nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Stanowczo nie polecam tego sklepu.