BNP Paribas

(3.32)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1063 z 1483)

Kontaktowałam się z...
Kontaktowałam się z bankiem końcem października w celu złożenia reklamacji co do wypłaty w bankomacie. Pierwszym wyraźnym minusem był czas oczekiwania na przyjęcie zgłoszenia przez konsultanta.... Trwało to dobre póół godziny w ciszy, gdy po drugiej stronie Pan coś usiłował z marnym skutkiem zrobić. Następnie zadzwoniła do mnie konsultantka chcąca poprawić wrażenia po poprzedniku. Niestety mimo szczerych chęci sprawa do dziś nie została wyjaśniona a za chwilkę minie miesiąc. Niestety mając porównanie z innymi bankami, ten jest mocno nie warty prowadzenia konta, skoro taki jest czas o0czekiwania na rozwiązanie zgłaszanego problemu.

magorzata96

14.11.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Często są kolejki,...
Często są kolejki, czas oczekiwania może wynieść i ponad 20 minut. Personel wygląda schludnie i pomocnie. Przyszłam z konkretnym zapytaniem, konsultant dał mi dostosowaną umową do podpisania na nową kartę płatniczą dodatkowo tłumacząc na czym ta umowa polega. Jednak po otrzymaniu karty okazało się że nie ma ona nic wspólnego z wytłumaczonymi warunkami w banku. Niestety nie przeczytałam umowy ufając pracownikowi który się okazał być nie kompetentny.

Sofia

21.10.2022

Placówka

Warszawa, Grochowska 234/240/U-4

Nie zgadzam się (0)
Długi czas oczekiwania...
Długi czas oczekiwania na odpowiedź, pomimo zapewnień o kontakcie w ciągu 24h. Odpowiedź nie była na tyle wyczerpująca, aby załatwiła temat, co wiązało się z kolejną wymianą maili. Finalnie sprawa nie została wyjaśniona

coconut

13.07.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pani, która mnie...
Pani, która mnie obsługiwała moim zdaniem jest doskonale przygotowana do pracy na tym stanowisku i posiada bardzo duży zasób wiadomości na temat produktów oferowanych przez ten bank.

Henryk_41

05.07.2022

Placówka

Olsztyn, Wilczyńskiego 21/1

Nie zgadzam się (0)
Od jakiegoś czasu...
Od jakiegoś czasu zastanawiałem się nad przeniesieniem konta do innego banku, z uwagi na pojawienie się nowych opłat za prowadzenie rachunku w obecnym Banku . Odwiedziłem placówkę banku BNP Paribas Zamościu. Od razu po wejściu przywitała mnie uśmiechnięta doradczyni klienta, która zapytała mnie o cel wizyty i zaprosiła mnie do swojego stanowiska. Pani była bardzo miła, na początku zaproponowała wodę oraz kawę do picia. Po czym przeszła do zadania kilku pytań o powody poszukiwania nowego konta oraz zbadała moje potrzeby, aby ocenić co dla mnie jest najbardziej istotne. Doradczyni Klienta trafnie oceniła moje intencje i przeszła o prezentacji konta, skupiając się na aspektach, które są dla mnie najbardziej istotne. Bardzo mi się podobało to, że Pani pracowała z tabletem, na którym mogłem poznać jak wygląda konto, jak mogę korzystać z bankowości internetowej oraz mobilnej. W pełni przekonała mnie do oferty, dzięki czemu zdecydowałem się na założenie konta na miejscu. Sam proces przebiegł bardzo sprawnie, w 10 minut udało ukończyć cały proces. Doradczyni Klienta pomogła mi pobrać aplikację mobilną oraz zalogować się po raz pierwszy do niej. Na ogromny plus zasługuje to, że na miejscu otrzymałem kartę do konta, dzięki czemu mogłem od razu korzystać z rachunku. W pełni profesjonalna obsługa oraz bardzo atrakcyjna oferta rachunku ROR.

Klient_HJM1s

05.07.2022

Placówka

Zamość, Piłsudskiego 27A

Nie zgadzam się (0)
Rozmawiałam z doradcą...
Rozmawiałam z doradcą kredytowym, zaoferował kredyt.

zarejestrowany-uzytkownik

10.06.2022

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Placówka w mojej...
Placówka w mojej opinii do remontu, inne Oddziały tego Banku są dużo przyjemniejsze jeśli chodzi o wygląd. Obsługa średnio zorientowana na klienta, długa kolejka do kasy, Pani Doradczyni widać zmęczona i niezadowolna (czynna jedna kasa). Zdecydowanie polecam albo zmienić kardę albo zmotywować obecnych pracowaników do lepszego wykonywania obowiązków. Osobiście po wizycie w tej placówce nie poleciałabym tego Banku bliskim

Klient_NXNQ

26.04.2022

Placówka

Warszawa, Popularna 54

Nie zgadzam się (0)
Oblsuga wita z...
Oblsuga wita z uśmiechem na twarzy, Bardzo szybko zostałam przyjęta do obsługi. Okolica czysta ubiór osób pracujących schludny.

Niezweryfikowany Klient_cAsO

11.03.2022

Placówka

Rzeszów, Siemieńskiego 18

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu,...
Jakiś czas temu, jako właściciel rachunku, poszedłem dokonać zmian związanych z zameldowaniem. Wcześniej rachunek był w innym banku, gdzie byłem bardzo zadowolony z obsługi, ale w wyniku przejęcia przeszedł do Paribas. Kolejka około 20 osób, 2 pracownice obsługujące klientów w tym jedna bardzo niekompetentna za to bardzo pewna siebie, która biegała lub do niej przybiegano by pomóc. Ludzie w kolejce, również starsi, a dla klientów 3 krzesełka. Zamiast dokonać zmian, po tym co zobaczyłem, po półtoragodzinnym czekaniu, zamknąłem rachunek i otworzyłem w innym banku, gdzie obsługa mieści się w standardach europejskich, a nie głębokiej komuny. BGŻ wciąż żywy jest w głowach pracowników, klient to wróg.

Klient_gZcc

20.01.2022

Placówka

Siedlce, Joselewicza 3

Nie zgadzam się (0)
Bardzo długi czas...
Bardzo długi czas oczekiwania, pracownicy niekompetentni, nie potrafią wyjaśnić działania podstawowych produktów bankowych.

Niezweryfikowany Klient_T60z

16.01.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjna obsługa, bardzo...
Rewelacyjna obsługa, bardzo dobra bankowość internetowa, prosta i funkcjonalna aplikacja bankowa.

Klient_NCRH

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Spłaciłam kredyt gotówkowy,...
Spłaciłam kredyt gotówkowy, polecam

Niezweryfikowany Klient_YN3g

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa, nie...
Miła obsługa, nie nachalna, uczynna, zawsze zadbana.

IZABELA_932

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
zamykając konto pani...
zamykając konto pani z obsługi na wszelki wypadek pozostawiła mi jeszcze otwarty rachunek oszczędnościowy gdybym chciała kiedyś u nich coś zaoszczędzić - porażka.

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła rzetelna obsługa
Miła rzetelna obsługa

Paulina_1714

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa i...
Miła obsługa i kulturalna.

Monika_2311

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Brak indywidualnego podejścia...
Brak indywidualnego podejścia do Klienta. Chciałam posiadać konto w innym banku, łatwa obsługa online itp, ale w sytuacji pojawienia się problemu nie uzyskałam satysfakcjonującej pomocy.

Patrycja_396

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Swietne doradztwo i...
Swietne doradztwo i fachowośc. Dostosowanie do potrzeb klienta.

Agnieszka_4103

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
wszystko było w...
wszystko było w porządku lecz do Idealnego podejścia do Klienta jeszcze trochę brakuje

Niezweryfikowany Klient_OGZ3

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niska kompetencja obsługi...
Niska kompetencja obsługi klienta oraz brak znajomości mechanizmów własnych produktów.

Klient_lCO5

31.12.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

BNP Paribas

BNP Paribas jest wiodącym bankiem w Europie z międzynarodowym zasięgiem. Grupa jest obecna w 72 krajach i zatrudnia ponad 200 tys. pracowników, z czego prawie 150 tys. w Europie. BNP Paribas Bank Polska funkcjonuje w naszym kraju od 2015 roku, wcześniej natomiast działał jako Bank Gospodarki Żywnościowej założony w 1975 roku. Grupa BNP Paribas wspiera swoich klientów w realizacji wielu projektów, oferując im bogaty wachlarz produktów finansowych, inwestycyjnych i oszczędnościowych oraz ochrony ubezpieczeniowej. Jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich. Bank BNP Paribas w Polsce to niemal 3,8 mln klientów oraz ponad 500 oddziałów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BNP Paribas?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kontaktowałam się z...
Kontaktowałam się z bankiem końcem października w celu złożenia reklamacji co do wypłaty w bankomacie. Pierwszym wyraźnym minusem był czas oczekiwania na przyjęcie zgłoszenia przez konsultanta.... Trwało to dobre póół godziny w ciszy, gdy po drugiej stronie Pan coś usiłował z marnym skutkiem zrobić. Następnie zadzwoniła do mnie konsultantka chcąca poprawić wrażenia po poprzedniku. Niestety mimo szczerych chęci sprawa do dziś nie została wyjaśniona a za chwilkę minie miesiąc. Niestety mając porównanie z innymi bankami, ten jest mocno nie warty prowadzenia konta, skoro taki jest czas o0czekiwania na rozwiązanie zgłaszanego problemu.