CARRY

(3.46)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 794)

Pokaż wszystkie opinie

W styczniu w...
W styczniu w skepie Carry została zakupiona kurtka zimowa damska, po kilkakrotnym założeniu zaczęła się przecierać i pękać. Udałam się z reklamacją do sklepu, obsługa bez żadnych problemów przyjęła towar ( mimo że był przeceniony) i poinformowała że zostanie wysłany do producenta, wypełniłam na miejscu formularz reklamacji. Ekspedientka poinformowała, że na rozpatrzenie reklamacji producent daje 2 tyg., wzięła numer telefonu i powiedziała że zadzwonią gdy tylko będzie już coś wiadomo. Faktycznie po ok 2 tyg otrzymałam telefon, że producent przysłał kurtkę na wymianę. Niestety na miejscu po wypakowniu okazało się że odesłał dokładnie tą samą kurtkę. Ekspedientka na to zaproponowała mi kupno innych rzeczy za kwotę którą zapłaciłam za kurtkę, ale ponieważ nie zgodziłam się zaproponowała zwrot pieniędzy. Muszę powiedzieć że byłam zaskoczona, spodziewałam się nawet że moja reklamacja nie będzie uwzględniona a tu miła niespodzianka. Obsługa miła no i odzyskałam pieniążki.

Justyna_72

18.04.2009

Placówka

Białystok, Produkcyjna 84

Nie zgadzam się (17)

CARRY

Carry to polska marka odzieżowa oraz sieć sklepów odzieżowych założona w 2000 roku. Carry zajmuje się projektowaniem oraz sprzedażą odzieży. Sklepy Carry ulokowane są zazwyczaj w centrach handlowych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż CARRY?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Odwiedziłem Carry w...
Odwiedziłem Carry w poszukiwaniu casualowej odzieży. Asortyment jest bogaty, a ceny przystępne. Udało mi się kupić kilka t-shirtów i swetrów. Jedyne zastrzeżenie to ograniczona liczba rozmiarów niektórych modeli.