eMAG (dawniej Agito.pl)

(2.80)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 305)

Pokaż wszystkie opinie

Źle. Brak produktów,...
Źle. Brak produktów, które wyświetlają na stronie. Brak odpowiedzi na maile klientów.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Aneta_835

28.10.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

eMAG (dawniej Agito.pl)

Swoją historię eMAG.pl rozpoczął w 2002 roku, wtedy jeszcze jako Agito.pl. W serwisie znaleźć można produkty z niemal każdej kategorii: elektronika, zabawki, odzież, akcesoria samochodowe, a nawet meble. Łącznie, ponad milion produktów w jednym miejscu. Klienci kochają i polecają eMAG.pl ze względu na jego prostotę i elastyczność. Obsługa strony jest banalnie prosta, wręcz intuicyjna. Z kolei płatności możemy dokonać na kilka sposobów, w tym także jest sprzedaż ratalna i to bez oprocentowania. eMAG.pl dba o komfort klientów i dlatego od lat zajmuje miejsce w czołówce internetowych platform zakupowych.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż eMAG (dawniej Agito.pl)?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.