Harfa-Harryson

(3.99)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4)

Przebieg wizyty: Wszedłem...
Przebieg wizyty: Wszedłem z zamiarem zakupu konkretnego towaru – siodełka rowerowego konkretnej marki o określonym typie i wzornictwie ozdobnym (dosyć oryginalnego – bordowego w kwiatki). Po przejściu przez próg zachowywałem się dosyć niezdecydowanie, szukając wzrokiem działu z akcesoriami lub częściami. Obsługa dostrzegła mnie od razu, ale początkowo zajęta była konwersacją w swoim gronie. Zareagowała dopiero kiedy zacząłem zbliżać się do kontuaru – jeden z pracowników odszedł parę kroków od grupy i grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałem, że szukam ściśle określonego siodełka, na co sprzedawca zaprezentował regał z dostępnymi w sklepie. Wybór okazał się dosyć ograniczony, żadne siodełko nie było choćby podobne do poszukiwanego. Powiedziałem, o jakie dokładnie siodełko mi chodzi. Sprzedawca wyraził żal z powodu niedostępności w asortymencie produktów pożądanej przeze mnie firmy i zaczął pokazywać inne siodełka. Uciąłem jego prezentację pytaniem, czy w przypadku zakupu siodełka do roweru ma znaczenie średnica rurki na której jest osadzone. Odpowiedział, że jak najbardziej, pokazując tabelę rozmiarów przy jednym z siodełek z wystawy. Wtedy stwierdziłem, że jestem nieprzygotowany, bo nie zmierzyłem otworu w ramie. Sprzedawca doradził użycie suwmiarki i następnie precyzyjny dobór siodełka. Obsługa: Sprzedawca miał trudne zadanie, bo trafił na klienta zdeterminowanego co do zakupu konkretnego towaru, nie będącego w asortymencie sklepu. Pomimo to podjął próbę sprzedaży innego, podobnego towaru. Nie wziął jednak pod uwagę potrzeb klienta – nie zadawał pytań. Wszystkie jego propozycje były przeze mnie odrzucane ze względu na konkretne powody. Pomimo tego sprzedawca i tak nie miał okazji dowiedzieć się, że chodzi o rower typu miejskiego i przeznaczony do użytku przez kobietę. Po konsultacji ze znajomym specjalistą od rowerów przekonałem się, że nieprawdą jest, że siodełko musi być dobierane na wymiar do ramy. Można regulować obręcz, która mocuje je do rurki. Za profesjonalizm i umiejętności sprzedażowe ocena obniżona, natomiast wysoka za kulturę i prezencję. Ekspozycja towaru: Bez pomocy obsługi nie znalazłbym poszukiwanego regału – sklep mieści się na planie nieregularnego wielokąta, na dwóch piętrach, co utrudnia szybkie zorientowanie się w rozkładzie. Kiedy jednak znalazłem się w odpowiednim miejscu zauważyłem, że towar poukładany jest bardzo czytelnie i robi korzystne wrażenie (jest czysty, bez wad), a dodatkowo pomoc sprzedawcy znacznie usprawnia zakupy. Imponujące wrażenie robi ilość rowerów eksponowana na terenie sklepu. Obiekt: Sklep położony jest na terenie przemysłowo-handlowym, w oddaleniu od centrów komunikacyjnych, zatem najlepiej wybrać się samochodem. Z miejscem do zaparkowania nie powinno być problemów, sklep dysponuje własnym parkingiem. Inni klienci: Niestety, w trakcie wizyty byłem jedynym klientemi w sklepie. Z relacji znajomego – jeśli dysponujesz dużym budżetem, będziesz zadowolony z usług (sklep ma dobry serwis).

SvN

16.06.2009

Placówka

Wrocław, Robotnicza 52A

Nie zgadzam się (32)

Harfa-Harryson

Dane firmy

Wrocław

Wrocław, Robotnicza 52a

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Harfa-Harryson?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.