JYSK

(4.14)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 3976)

Pokaż wszystkie opinie

Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy sklepu sieci Jysk, który mieści się w pasażu handlowym w CH PLEJADA w Bytomiu. NA PLUS1. charakterystyczne lg dobrze widoczne już z daleka2. obszerna strefa wejścia3. dobrze widoczne ceny asortymentu4. spory wybór pościeli5. miły i bardzo chętny do pomocy personel i co ważne doskonale zorientowany w posiadanym asortymencie6. strefa kasy dobrze widoczna i bez nadmiaru drobiazgów przy kasie.Na minus1. brak pościeli szerszej niż standardowe 160 cm

Magika

14.11.2012

Placówka

Bytom, J. Nowaka Jeziorańskiego 25

Nie zgadzam się (0)

JYSK

Jysk to międzynarodowa sieć handlowa, której korzenie znajdują się w Dani. W sklepach można znaleźć „wszystko dla domu”. Grupa Jysk posiada obecnie 2800 sklepów w 52 krajach na świecie. W Polsce pierwszy sklep rozpoczął działalność w 2000 roku, a obecnie jest ich 215. Słowo Jysk oznacza w duńskim języku coś lub kogoś z Półwyspu Jutlandzkiego, słowo to jest kojarzone ze skromnością, dojrzałością oraz uczciwością. Według właściciela firmy Larsa Larsena, powyższe słowa charakteryzują również jego markę podkreślając jej solidność oraz wiarygodność.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż JYSK?

Ktoś 2 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Podczas ostatnich zakupów...
Podczas ostatnich zakupów wybrałam mały stolik kawowy . Przy kasie okazało się ,że taki towar nie jest sprzedawany z wystawy i znajduje się na magazynie ,do odbioru na zewnątrz sklepu ,z tyłu galerii . Po zakupie Pani kasjerka wytłumaczyła mi jak tam dojechać . Nie zastanawiając się wsiadłam do samochodu ,ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu z tyłku galerii przy rampie sklepu panował taki bałagan ,wszędzie stały palety z towarem i nie było gdzie zaparkować . Po zawróceniu ,wróciłam tam na piechotę . Na stolik czekałam około 15 minut w deszczu ,a nie było więcej klientów . Generalnie sklep super ,ale trzeba by popracować nad magazynem .
Zgadzasz się?