MP Nidzica

(1.64)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (12 z 30)

Proszę omijać firmę...
Proszę omijać firmę MP Nidzca szerokim łukiem. Zakupiłam narożnik Royal w jednym z salonów w Białymstoku. Sklep super, natomiast producent ...Firma zatrudnia chyba niedowidzących tapicerów, i NIE OBRAZAJAC LUDZI NIEDOWIDZACYCH. Po kolei, Narożnik wykonany w dwóch różnych kolorach, jedna strona ciemna szara, druga jasna, plamy na siedzisku, krzywe szwy na oparciach, ale nie delikatnie krzywe tylko zygzakiem dosłownie szyte, siedzisko i oparcie nie w tej samej płaszczyźnie Brak słów mebel za7tys. Chciałam, żeby wykonali mi nowy równy bez plam itd. z materiału z jakiego zamówiłam usłyszałam, że nie potrafią w ciemnym kolorze z aksamitu mam pojechać do salonu i wybrać inny materiał w jasnym kolorze kiedy ja chciałam w ciemnym. Nie zgodziłam się na prze tapicerowanie i jeszcze warunki narzucają z jakiego materiału mam zamówić. Szkoda słów. Odstąpiłam od umowy niech właściciel śpi sobie na takim bublu! Dodam, że nie można podpisać karty reklamacyjnej, którą w czasie zakupu dostaje się przy opłacie przez sprzedawcę ,jeżeli podpiszecie to państwo może być znacznie trudniej wyegzekwować jakakolwiek słuszność reklamacyjną ,gdyż z tego co pisze producent na nic nie udziela gwarancji .Takie firmy nie wiem po co istnieją. Okres oczekiwania na bubel ok2cy po to żeby napsuć sobie nerwów i zostać bez mebla.

Niezweryfikowany Klient_EBC2

21.11.2021

Placówka

Nidzica, Piątki 1B

Nie zgadzam się (0)
Nie rozumiem skąd...
Nie rozumiem skąd tu tyle negatywnych opinii...Sama właśnie kupiłam drugi mebel MP i poleciłam rodzicom i każda z sof super się sprawuje.

Klient_Lei2

26.07.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
nie polecam mebli...
nie polecam mebli z tej firmy. badziew, zapada się siedzisko po 2 dniach. nie uwzględniają reklamacji

Niezweryfikowany Klient_8Xgu

25.06.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Totalne dno. Firma...
Totalne dno. Firma produkuje buble! Narożnik mający rok wygląda jakby miał ponad 20 lat. Materiał porażka! Pan od reklamacji nawet nie dotknął reklamowanego produktu, stwierdził że produkt nie wykazuje wad. Nie potrafią się przyznać do swoich wad, ceny z kosmosu a jakoś towaru tragiczna!!!!!

Niezweryfikowany Klient_OveA

05.02.2021

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Nie polecam firmy...
Nie polecam firmy Meble Popławscy sp. z o.o. sp.j., Piątki 1B , 13-100 Nidzic Zakupiłam narożnik OXFORD firmy MP Nidzica w sklepie stacjonarnym w Koszalinie. Wizualnie w sklepie narożnik wyglądał dobrze. Jednak po dostarczeniu mi go do domu, byłam bardzo rozczarowana. Wykonanie narożnika było fatalne, szczególnie od spodu, gdzie nie było widać. Od spodu narożnika zamontowane stare zużyte deski, podziurwione, nożka od narożnika poszczerbiona, zwisające materiały, materiał albo niedoszyty albo krzywo zszyty. Dobrze, że narożnik złożony został przez nas, bo byśmy nie wiedzieli z jakich staroci został złożony. Od zewnątrz też lepiej nie wyglądał szwy krzywo zszyte, zagłówki nierówne, materiał się marszczył. Od razu po dostarczeniu został zareklamowany , sklep wymienił nam na inny. Myślałam , że jak go zareklamowałam to się potarają i dostarczą mi w lepszym stanie. Jednak drugi narożnik wyglądał podobnie. Ale go przyjełam, chodź nie byłam zadowolona. Nie widziałam , że narożnik za 5000 zł może mieć takie wykonanie. Nie mając jeszcze 2 lat narożnik zaczął sie rozpadać : siedzisko przedłużające narożnik się zarwało (poprostu zrobiła się dziura), siedzisko od spania również się zapadło , gdzie aktualnie jest duża szpara pomiędzy siedzeniem, a oparcie (ok. 5 cm). Narożnik był 3 razy reklamowany. Siedzisko przedłużające narożnik zostało naprawione - narazie się jeszcze nie zarwało,ale siedzisko do spania po paru dniach znów się zawaliło, chodź narożnik bardziej służył mi do siedzenia niż do spania. Strałam się nie siadać w tym miejscu gdzie zapada. Aktualnie w/w firma odmawia dlaszej naprawy uzasadniając, że minął okres gwarancji 2 lat oraz, że źle go użytkowałam - nie wiem co to oznacza? - bo bardziej służył mi do siedzenia niż do spania. Wychodzi na to, że ich narożniki służą tylko do ozdoby, nie wolno na nich siadać , bo inaczej się zapadną. Zakupiony za tyle pieniędzy narożnik nie nadaje się do użytku. Wygląda na to, że produkty, które oferują wytrzymują góra 2 lata, a pózniej trzeba je wyrzucić, bo się nie nadają do uzytku a oni mają cię gdzieś.

Niezweryfikowany Klient_vqyJ

16.12.2020

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Niestety nie polecam....
Niestety nie polecam. Zakupiłem narożnik Monte Carlo za 5981 zł. Niestety okazał się niewiarygodnym bublem. Firma zatrudnia zezowatych lub niedowidzących pracowników. Żle zamontowane moduły zagłówków, odszycia krzywe, nierówne wysokości modułów. Zwyczajny bubel za ciężkie pieniądze. Reklamacja odrzucona, ze stwiedzeniem że to standard w ich fabryce, mebel nie odbiega wykonaniem od innych. Serwisant dokonujący oględzin to "lipa". Przeszkolony tak, żeby nic nie widzieć, nie napisać, bo za to własnie mu płacą. Nie jest po to żeby wykazywać wady towaru. Życzę im rychłej plajty na rynku.

Klient_BWkW

04.08.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Szanowni Państwo nie...
Szanowni Państwo nie dajcie się nabrać na produkty tej firmy. Wszystko się łamie i sypie po 2 latach, gdzie kanapa jest praktycznie ozdobą. Totalne olanie Klienta, uszkodzenie mechaniczne i koniec. Tragedia, badziew totalny.

Niezweryfikowany Klient_Fp2U

21.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (2)
zadowolona w 100...
zadowolona w 100 %. Polecam . Meble wykonane bez zarzutu. Czas realizacji 4 tygodnie. Komfort spania, estetyka wykonania. POLECAM !

Niezweryfikowany Klient_zNjz

11.09.2019

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Nie będe oceniał...
Nie będe oceniał trwałości mebla bo dopiero go ustawiłem. Ocena pozytywna na 90% bo jednak do samego szycia można troche się przyczepić ze względu na powstające zmarszczenia w rónych miejcach. Gdyby marszczyło sie równo to można powiedzieć że ten model tak ma ale gdy jeden boczek wychodzi gładki a drugi ma zmarszczki to już gożej. Jednak jak napisałem na początku 90% pozytyw. Najważniesze żebym nie musiał dopisywac się za kilka miesięcy :)

Niezweryfikowany Klient_BlkX

23.08.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
użytkownika MP Nidzica. 29...
użytkownika MP Nidzica. 29 sty 2019, 13:23 Ignoranci na reklamacje dot. nieprawidlowego skrojenia i uszycia tkaniny narożnika twierdzą, iż to wina klienta który wybrał taką a nie inną tkaninę. Czyli nie potrafią przyznać się do oczywistego błędu w procesie produkcji. Narożnik z jednej tkaniny ma dwa kolory jaśniejszy i ciemniejszy. A wystarczyło odpowiednio skroić tkaninę i uwzględnić,iż będzie to narożnik. Co zrobił przedstawieciel? Przyjechał rozpiął narożnik, ustawił boki w jednej linii i stwiedził, iż jest jeden odcień i wszystko jest ok. Tylko, że ja kupiłem narożnik a nie sofę. Tak wygląda rzekoma filozofia firmy " w centrum naszej firmy stoi klient". Pusty marketingowy slogan przynajmniej w odniesieniu do MP Nidzica.

Niezweryfikowany Klient_DH7x

29.01.2019

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Szczerze odradzam. Kanapa...
Szczerze odradzam. Kanapa się sypie od normalnego użytkowania (choć ja mam wrażenie, że od patrzenia). Łamią się zagłówki, wyrywają śruby, siedziska dokształcają. MP Nidzica już 2 razy odmówiła naprawy (sądząc po jakości wykonania to pewnie nie koniec) twierdząc że to uszkodzenia mechaniczne, które nie podlegają gwarancji. Takiego mebla nie da się uszkodzić nie mechanicznie. Wychodzi na to, że to wina klienta, że producent używa byle jakich materiałów i nie chce brać za to odpowiedzialności. Kanapa w salonie meblowym była dopracowana ta którą otrzymaliśmy ma pomarszczone obicie i wymaga gimnastyki przy rozkładaniu zagłówków. Niby produkt polski ale cena niemiecka, jakość niestety chińska, serwis żaden. Omijajcie serokim łukiem.

zarejestrowany-uzytkownik

15.03.2018

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Przestrzegam przed zakupem...
Przestrzegam przed zakupem mebli tapicerowanych produkcji spółki MP Z Nidzicy. Niejednokrotnie okres gwarancji dla tych mebli (max. 2 lata) jest równoznaczny z okresem ich "używalności". W moim przypadku, krótko po upłynięciu okresu gwarancji, pokrycie kanap (ekoskóra) zaczęło pękać i płatami odpadać. Okazało się, że materiał obiciowy został już wycofany z produkcji ze względu na dużą liczbę reklamacji ale niektórzy klienci zapłacą za ten eksperyment: producent poinformował mnie, że może odpłatnie, za ok. 60% wartości zakupu, naprawić meble ale bez gwarancji na jakość naprawy! Ludzie, zanim kupicie meble sprawdźcie opinie o producencie!!!

jarząbek

15.04.2011

Placówka

Nie zgadzam się (6)

MP Nidzica

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MP Nidzica?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.