Robiłam zakupy w sklepie Pawo , we Włocławku w galerii handlowej Wzorcownia, kupowaliśmy wraz z mężem koszule , krawat i marynarke. Pani obsługująca nas, nie słuchała w ogóle tego co do niej mówimy tzn. proponowała rzeczy nie zgodne z naszym gustem , co podkreslalismy juz na wstepie rozmowy , chciała nas na siłe uszczęsliwic.... chcielismy szukac koszul w kolorze granatu lub siwym, Pani natomist uparła sie na róż i wyciagała różowe koszule , absurd. Według mnie zestawy kolorystyczne proponowane przez ta Pania to jakiś dramat , bordowa koszula w kwiatki a do tego błekitna marynarka w drobna krateczkę to nie było to czego szukaliśmy. Wybraliśmy sami rzeczy , nie sugerując sie propozycjami obsługi. W sklepie panował chaos , była dostawa i rzeczy leżały na podłodze , które trzeba było omijać. Brak organizacji i spokojnego podejścia do klienta. Wybór asortymentu był dobry. Wystrój i ogólna czystośc w sklepie dobra. Wygląd obsługi czysty i schludny.
Pawo posiada 25-letnią tradycję w kreowaniu wizerunku nowoczesnego mężczyzny. W salonach na klientów czeka profesjonalna obsługa klienta przez certyfikowanych Doradców Wizerunku. Dzięki czemu możliwe jest indywidualne spotkanie z każdym, kto chce zmienić swój wygląd lub poznać zasady dress codu. W ofercie marki znajduje się odzież biznesowa, okazjonalna oraz smart casual. Kolekcje z wyczuciem i elegancją wpisane są w najnowsze trendy. Firma posiada sieć sklepów stacjonarnych w których skład wchodzą salony własne i franczyzowe.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.