Premium Mobile

(3.51)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Konsultantka obsługująca mnie...
Konsultantka obsługująca mnie była bardzo rzetelna i wydawała się osobą kompetentną. Minusem okazał się czas oczekiwania na obsługę gdyż był dość długi, jednak fachowość pomocy nadrobiła w moich oczach. Problem, z którym dzwoniłam został rozwiązany.

Domidyczka

23.04.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Może firma zbytnio...
Może firma zbytnio się nie reklamuje ale za to oferuje jedne z najlepszych pakietów telefonicznych na rynku. Świetny zasięg, doskonała cena no i umowa bezterminowa z 1 miesięcznym wypowiedzeniem. Całość psuje dział obsługi - są dni gdzie trudno się dodzwonić-mój rekord to godzina oczekiwania i co jest absurdem - połączenie z BOK mimo pakietu nielimitowanych rozmów jest PŁATNE!!! Czyli kliencie - kup i nie zawracaj nam głowy problemami.

ZweryfikowanyKlient

20.04.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Premium Mobile

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Premium Mobile?

Ktoś 6 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Konsultantka obsługująca mnie...
Konsultantka obsługująca mnie była bardzo rzetelna i wydawała się osobą kompetentną. Minusem okazał się czas oczekiwania na obsługę gdyż był dość długi, jednak fachowość pomocy nadrobiła w moich oczach. Problem, z którym dzwoniłam został rozwiązany.
Zgadzasz się?