SENDIT

(2.38)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (24 z 28)

Kopiuj wklej i...
Kopiuj wklej i tak na okrągło. Zero kontaktu , tylko automaty muszą wysyłać wiadomości. Nie wiem kto to jest ale jak się nic nie dzieje to - jak wszędzie jest spokój, jak się już coś stanie to tylko powielanie wiadomości bez logicznego uzazadznienia. NIE POLACAM TAKIEJ FIRMY KTÓRA JEST RODEM CHYBA Z LAT OSIMDZIESIATYCH

Niezweryfikowany Klient_8cuQ

31.05.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
UWAGA UWAGA ...
UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA UWAGA Firma po czasie nalicza dodatkowe oplaty z tytuły niby innych wymiarów. Mimo, ze wszystko jest zgodne z deklaracja, co zreszta potwierdzili stacjonarnie odbierajac paczke. Na reklamacje wklejaja tekst "kopiuj wklej" nie odnoszac sie do reklamacji. Radze uwazac jak cos wysylacie, albo liczyc sie z dodatkowymi oplatami. To praktyka stosowana wciaz przez tą firme, mozna wiecej poczytac w internecie. Takich przypadków bylo juzmultum. Grupa na FB, wpis na forach prawnych, wykopie itp. UWAGA UWAGA ODRADZAM

niezalogowany-uzytkownik

23.05.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tragedia. Kopiuj/wklej, zerowy...
Tragedia. Kopiuj/wklej, zerowy kontakt , jak ktoś napisał w sendit wszystko śpi. Wysyłałem paczki w różne strony europy i tylko kierunek włochy okazał się być problematyczny. Paczki są ważone i mierzone, po czy dane są wprowadzane do tabeli na ich stronie i podana cena to 70 zł, waga 23 kg . Za 2-3 miesiące dopłata do paczki dopłata 180zł. Jeśli dpd to "wykrył" tylko co bo się do tej pory nie dowiedzałem to oczywiście żadne potwierdzenie stwiedzonego błądu w wadze lub innego - BRAK. Obsługa sendit kolejna porażka, najlepiej im wychodzi kopiuj/wklej bo po co zadać sobie trochę trudu aby temat wyjaśnić. SKANDAL i oczywiści podpisy zespół sendit, co potwierdza ich działalność kopiuj / wklej bezmyślność kompletna

Niezweryfikowany Klient_bRdi

18.05.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
NIe polecam ,...
NIe polecam , unikać , doliczją za zapakowanie paczki folią 70zł ! Bo gdzieś maczkiem pisze że nie pzyjmują takich paczek, a na głownej stronie całkiem inna informacja , najpierw że paczka jest niegabarytowa a potem że ma el. niestandardowy. Unikać jeszcze raz unikać

Niezweryfikowany Klient_ImrS

05.03.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Firma Sendit ma...
Firma Sendit ma bardzo słabą obsługę klienta. Trzy razy zgłaszałem reklamację zaginionego towaru ale firma nawet nie odpowiedziała na emaile. Sprawę rozwiązał bezpośredni kontakt z przewoźnikiem. Sendit natomiast naliczył dodatkowe opłaty bez poinformowania o tym fakcie - dowiedziałem się o tym dopiero od windykacji. Próbowałem dowiedzieć się z czego wynikają dwie korekty FV, ale odpowiedzi nie otrzymałem. Ponawiałem pytanie jeszcze 3 razy. Nadal dostaję emaile od windykacji ale nie wiem za co miałbym zapłacić. Nie polecam Sendit, inne firmy działają znacznie lepiej.

Niezweryfikowany Klient_GdUj

03.03.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam korzystania...
Nie polecam korzystania z usług tej firmy. Wysłałem paczkę, która finalnie przez Fedex została uznana za niestandardową. Mailowo przyszła informacja z serwisu Sendit, że naliczą mi dodatkowa opłatę w kwocie 23,49zł. Po czym w styczniu wystawiona zostaje faktura a kwota dopłaty wynosi 59,99zł. Po dodzwonieniu się do konsultanta (trwało to chyba z 30 minut) pan poinformował mnie, że informacja o innej kwocie dopłaty została do mnie wysłana - tylko szkoda, ze jej nigdy nie otrzymałem. Niestety sytuacja jak w filmie Barei: "nie mamy pana płaszcza i co pan nam zrobi"

Niezweryfikowany Klient_dthJ

08.01.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Podobna sytuacja jak...
Podobna sytuacja jak we wszystkich negatywnych opiniach. Doliczają opłaty za niestandard choć paczka jest prawidłowo zapakowana i zwymiarowana i nie potrafią tego udowodnić, nie posiadają żadnej dokumentacji to potwierdzającej. Straszą windykacją. Kontakt mailowy i telefoniczny poniżej krytyki. Traktują człowieka jak idiotę. Wklejają hotowe odpowiedzi, na żądanie jakichkolwiek podst prawnych mówię ogólnie "regulamin", na żądanie wskazania konkretnych zapisów z "tych" regulaminów brak konkretnej odp, piszą np że sprawa przekazana do przewoźnika. Dno dna. Wymyślają swoje prawo, nie potrafiąc podeprzeć się żadnymi podstawami prawnymi. Czekam na rozstrzygnięcie mojej reklamacji, ale nie odpuszczę. Również rozważam złożenie zawiadomienia z art. 286kk. Osoby o podobnym problemie proszę o kontakt mjmsw123@gmail.com

Klient_Yj2z

17.11.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Oczywiście tłumaczą się...
Oczywiście tłumaczą się tym,że to przewoźnik nalicza dopłaty ale protokołów z weryfikacji nie przekazują. Dobry sposób na dorobienie maja.

Klient_2UHR

11.11.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam firmy...
Nie polecam firmy Sendit, naliczono mi w sposób nieuzasadniony dodatkowe opłaty za "nie standard". Paczka była zapakowana wg. wytycznych. Rozumiem, że firma Sendit jest jedynie pośrednikiem ale mimo wysyłki kilkunastu maili nie dostałam dokładnej informacji jakie dokładnie wymiary były niestandardowe. Czuję się niesprawiedliwie potraktowana. Nie będę więcej korzystać z tej firmy.

Niezweryfikowany Klient_SzIE

28.09.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Opinia na temat...
Opinia na temat na usług Sendit. Fakty są takie: 1) moje zlecenie nr 000079438-000000220 to 220 paczka wysłana przez Sendit i raczej to będzie ostatnia paczka (przeze mnie i grono licznych znajomych korzystających z Waszych usług) 2) w/w przesyłka 6231648185420 była wagowo i wymiarowo zgodna z moim oświadczeniem, jeśli było inaczej żądałem protokołu SENDIT/FEDEX z fotografami które pokażą ze nie mam racji i paczka były niegabarytowa - żądałem tego od kilka dni, moje reklamacje są zamykane a KONSULTANT SENDIT umywa ręce i twierdzi, że Sendit tylko jest od wystawiania faktur, żenująca obsługa klienta. Wytyczne dot. postępowania reklamacyjnego są niejasne, przekazywane w sposób chaotyczny i pozbawiony sensu, nie próbują w żaden sposób pomóc w rozwiązaniu sprawy. Dostałem fakturę z dodatkową opłatą i NIKT NIE chce mi powiedzieć za co mam płacić. 3) Pod wiadomościami podpisuje się jedynie enigmatyczny "Zespół Sendit", zapytania o personalia są ignorowane. Odpowiedzi są wklejane z gotowych szablonów. Nigdy nie odnoszą się do szczegółów reklamowanej sprawy. Reklamacja nie jest tak naprawdę rozpatrywana. Nie ma na to czasu, bo zbywające odpowiedzi otrzymuję najdalej następnego dnia roboczego - po kilku godzinach roboczych. Sendit pomimo pisemnych zapewnień nie kontaktuje się z przewoźnikiem w sprawie reklamacji. Nie jest to możliwe czasowo. Przykładowo FedEX zastrzega sobie do 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, dodatkowo "miła" Pani z eBOK Sendit przyznała że Sendit nie dysponuje wymaganymi prawem protokołami ze sprawdzenia paczki przez przewoźnika. Finalna odpowiedź na tak "rozpatrywaną" reklamację może być tylko jedna - odmowna. Rozważam zgłoszenie na Policję podejrzenia popełnienia przestępstwa z art. 286 kk. 4) na Opineo w ostatnim miesiącu jest już kilkanaście na firmę Sendit negatywnych opinii dotyczących tego samego tematu - dopłaty do paczek. Przypadek? Wątpię. Żądam wycofania sie z takich praktyk! Podsumowanie, Sendit naciąga klientów na dodatkowe koszty i ma gdzieś reklmacje klientów, którzy prawidłowo nadają paczki! Uwaga na Sendit, nie polecam!

Niezweryfikowany Klient_JTZm

18.08.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Firma kurierska rozpatrzyła...
Firma kurierska rozpatrzyła reklamację.Sendit natomiast ponad miesiąc szuka w księgowości pieniędzy od DPD po reklamacji.Księgowość chyba na tablicach kamiennych prowadzą.Dziadostwo jednym słowem.

Niezweryfikowany Klient_SEgW

28.07.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłam kuriera, żeby...
Zamówiłam kuriera, żeby wysłać cztery sztuki opony o równej wadze i rozmiarach, zaznaczam że to cztery paczki pod jednym nr wysyłki były jednakowo wagowo i gabarytowo, żeby uniknąć dopłat zawyżyłam wszyskie gabaryty i wagę. Podałam wszystkie dane przy zamówieniu, wg tego została mi obliczona kwota za wysyłkę i od razu zapłaciłam. Przyjechał kurier i przesyłka została dostarczona do odbiorcy. Po ok miesiącu dostałam z Firmy Sendit informacje o dopłacie prawie 100% za wysyłkę trzech opon, ponieważ trzy opny nie mieściły się w standarcie, a czwarta była w normie. Więc Pytam jak to jest? ze czwarta opona była w normie a pozostałe nie, bo jezeli wysyłam cztery jednakowe opony, co kurier jest świadkiem zostaje mi naliczona za trzy szt dopłata, Zrobiłam dwa razy reklamacje ale firma mi tego nie uznała tłumacząc się informacją z magazynu Fedex że nie uznaje tej reklamacji. Pytaniem jest dlaczego zakwestionowanie odbyło gdzieś po drodze przesyłki, a nie w miejscu nadania, gdzyż nie ma możliwości rezygnacji z nadania lub zmiany przesyłki. Ja już nie skorzystam z ich usług, ponieważ czuje się jako klient pokrzywdzona.

Klient_ICCa

24.06.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Przez wiele lat...
Przez wiele lat współpracowałem z tą firemką z poziomu kilku firm, ale musiał o się coś wydarzyć abym przekonał się jak nisko cenią sobie współpracę z Klientem. Wysłałem 3 paczki październik 2018, otrzymałem fakturę że podobno moje paczki były niestandardowe, złożyłem reklamację, wysłałem zdjęcia jak wyglądały I TAK JUŻ PÓŁ ROKU CZEKAM NA ODPOWIEDZ! Totalnie lekceważą Klienta zrzucając całą winę na podwykonawcę, straszą windykacją, a po zapłaceniu piszą że wstrzymali wszelkie dopłaty z tytułu kosztów dodatkowych. Pisza że firma Sendit S.A. nie jest podmiotem rozpatrującym reklamację (tylko bierze pieniążki za usługę i ma wszytko dalej w d...) TOTALNY BAŁAGAN I NACIĄGANIE KLIENTA NIE ZALEŻY IM NA WSPÓŁPRACY ALE NA OKRADANIU KONTRAHENTÓW. Kiedyś pisali: "proszę czekać 30 dni na odpowiedz" - teraz piszą tylko "proszę czekać dalej..." TO JAKIŚ ŻART !!!! NIGDY NIC WIĘCEJ JUŻ NIGDY Z TĄ fIRMĄ.

Niezweryfikowany Klient_mYw8

16.04.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wygodna forma tańszych...
Wygodna forma tańszych przesyłek kurierskich. Bez konieczności wychodzenia z domu można zlecić wysyłkę z odbiorem przez kuriera i w sporo niższych cenach, niż bezpośrednio u przewoźników. Jedyny minus, to za długi okres oczekiwania na zwrot pobrania.

Klient_h4hB

12.04.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pierwsze moje rozczarowanie...
Pierwsze moje rozczarowanie związane z zamawianiem kuriera przez Sendit.pl. Sprzedałam przedmiot na allegro i od razu chciałam skorzystać z możliwości zamówienia kuriera. Niestety coś co chwilę źle działało. A to wylogowywało mnie z allegro, a to nie przyszło na maila żadne powiadomienie, że kurier został zamówiony. W końcu po bezpośrednim zalogowaniu się w portalu Sendit.pl udało mi się wygenerować list przewozowy. Zadowolona czekałam na kuriera. W międzyczasie okazało się, że mam jeszcze 1 rzecz do wysłania. Tym razem zamawianie kuriera poszło sprawnie, wszystko działało. Niestety gdy kurier przyjechał okazało się, że spłynęło do niego tylko 1 zlecenie i że nie może zabrać drugiego! A ja na wszystko miałam potwierdzenia od Sendit listy itd. dopiero telefon do firmy kurierskiej do centrali pomógł rozwiązać sprawę. Ale zawalił system i gdyby nie to, że wysyłałam jeszcze tę 2 paczkę to kurier wcale by nie dotarł!

Marta_1410

08.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zamawiałam dziś kuriera...
Zamawiałam dziś kuriera poprzez portal sendit.pl. Nigdy nie miałam problemów z obsługą ani z korzystaniem z serwisu. Mimo to mógłby on być nieco wygodniejszy gdyby była możliwość wyboru godziny, o której kurier ma przyjechać po paczkę od nadawcy. Kiedyś korzystałam z innego serwisu tego typu i była tam taka opcja, pozwalało to na zamówienie kuriera np. na 10 lub 17 a nie na z góry narzuconą przez serwis porę.

Marta_1410

03.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Portal Sendit (usługi...
Portal Sendit (usługi pośredniczące w zamawianiu kuriera) odwiedzam często. Jest to dość wygodny serwis, który pozwala nam zamówić kuriera DPD lub UPS po zdecydowanie niższej cenie niż bezpośrednio. Z pośrednictwa Sendit korzystam od czasu do czasu i jestem zadowolona z jakości usług i obsługi. Z serwisu korzysta się wygodnie.

Marta_1410

19.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Musiałam zamówić kuriera,...
Musiałam zamówić kuriera, który odebrałby ode mnie jeszcze dzisiaj paczkę. Skorzystałam jak zwykle z pośrednictwa portalu sendit.pl, dzięki któremu mam znacznie lepszą cenę niz gdybym zamawiała usługę bezpośrednio u firmy kurierskiej. System szybko wycenił moja przesyłkę. na maila od razu dostałam wszystkie potrzebne dokumenty oraz informację, o której przyjedzie kurier.

Marta_1410

15.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sendit.pl pozwala na...
Sendit.pl pozwala na zamówienie usługi kurierskiej w znacznie niższej cenie niż bezpośrednio u firmy kurierskiej. Strona pozwala szybko i łatwo dokonać wyceny paczki, którą chcemy nadać. Jest poza to zintegrowana z allegro więc dla osób sprzedających przez ten serwis jest to bardzo wygodne rozwiązanie. Zamawiałam dziś usługę kurierską za jej pośrednictwem. Od razu otrzymałam potwierdzenie mailem, list przewozowy itd. Wygodny jest też sposób rozliczeń z firmą sendit.

Marta_1410

10.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny skorzystałam z oferty firmy pośredniczącej w zamawianiu usług kurierskich Sendit. Sendit jest częścią grupy allegro co dla mnie jest atutem bo to znana marka więc jej ufam. Zamawianie jest bardzo wygodne, ceny są niższe niż w standardowym cenniku firm kurierskich nawet jeśli do wysłania mamy 1 paczkę na rok :)

Marta_1410

03.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

SENDIT

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż SENDIT?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.