Urząd Miasta Elbląg

(1.44)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 5)

Fatalnie. Na minus:...
Fatalnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

20.10.2014

Placówka

Elbląg, Łączności 1

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Na...
Bardzo źle. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

zarejestrowany-uzytkownik

20.10.2014

Placówka

Elbląg, Łączności 1

Nie zgadzam się (0)
09.05.2013 udałam się...
09.05.2013 udałam się z 3-letnim synkiem do Urzędu miejskiego aby złożyć wniosek o wymianę dowodu osobistego. Gdy chciałam wypełnić wniosek okazało się, że nie wzięłam długopisu a przy blacie przeznaczonym dla interesantów również nie było żadnego. Weszłam do pokoju gdzie na moje dzień dobry nie było odpowiedzi i poprosiłam o długopis. Jedna z "miłych" pań odpowiedziała, że długopis powinno się przynieść. Druga urzędniczka widząc moją minę po tych słowach szybko podała mi długopis. Po wyjściu na zewnątrz synek wyraził potrzebę skorzystania z toalety. Mijając toalety dla personelu podeszłam do urzędniczki przy stanowisku do spraw meldunkowych i spytałam gdzie maluszek może skorzystać z toalety. Zostałam odesłana na pierwsze piętro budynku. Tam okazało się (informacja od uśmiechniętej i miłej urzędniczki, nie wiem z jakiego wydziału), że musimy przejść jeszcze całe korytarze do głównego wejścia. Udało się dziecku wytrzymać. Po powrocie wypełniłam wniosek i udałam się go złożyć. Tym razem obsłużyła mnie sympatyczna urzędniczka a druga w miedzy czasie rozmawiała z moim synkiem. Po pierwszych niemiłych doświadczeniach wizyta w urzędzie zakończyła się miłym akcentem. Szkoda, że te "miłe" panie nie biorą przykładu z koleżanek.

zalogowany_użytkownik

22.05.2013

Placówka

Elbląg, Łączności 1

Nie zgadzam się (0)
Dostałam wezwanie do...
Dostałam wezwanie do Urzędu, do Wydziału spraw obywatelskich, ponieważ mojej córce źle nadano nr PESEL. W kopercie z tej instytucji podano mi nowy numer Pesel córki, ale kazano się stawić osobiście w urzędzie, więc poszłam. Okazało się, że musiałam przejść pół miasta z małym dzieckiem, tylko po to, żeby przeprosiła mnie Pani Kierownik za pomyłkę. To jakiś absurd! Jakby nie można było tego zrobić listownie. Będąc w środku zauważyłam, że większość wychodzących ludzi była zdenerwowana, niektórzy krzyczeli. Panie przy okienkach także zbyt miłe nie były. Ich miny były odstraszające, zaangażowanie w pracę było minimalne Jeśli wzywają do Urzędu w tak błahych sprawach, jak moja, to nie dziwię się ludziom.

Karolina_258

28.05.2009

Placówka

Elbląg, Łączności 1

Nie zgadzam się (21)

Urząd Miasta Elbląg

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Urząd Miasta Elbląg?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie. Na minus:...
Fatalnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.