Akademia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

( 2.75 )

Opinie (4)

W lipcu tego roku ukończyłam kurs na Akademii PARP z

W lipcu tego roku ukończyłam kurs na Akademii PARP z zakresu umiejętności osobistych. Od razu po ukończeniu kursu zamówiłam certyfikat. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam owego certyfikatu. Według informacji na stronie Akademii certyfikat powinien dotrzeć w ciągu 14 dni. Ten czas zdecydowanie się przedłużył i po ponad trzech miesiącach w ubiegły piątek postanowiłam skontaktować się mailowo z konsultantem Akademii PARP. W mailu zapytałam czy certyfikat został wysłany, ponieważ może to poczta jest winna. Odpowiedź otrzymałam dopiero po kilku dniach. Była tam zawarta informacja, że certyfikat został wysłany 07.11.2012 i proszona jestem o cierpliwość. Wychodzi na to, że dopiero po moim upominającym mailu wysłano certyfikat i to z 4 miesięcznym opóźnieniem. Zawiodłam się na Akademii PARP ponieważ nie wywiązuje się ona ze swoich obietnic i a czas realizacji zamówienia jest bardzo długi.

Dosyć niedawno przypadkowo natknęłam się na stronę

Dosyć niedawno przypadkowo natknęłam się na stronę internetową Akademii PARP. Do tej pory nie korzystałam z żadnych kursów internetowych więc byłam sceptycznie nastawiona do tej formy nauki. Postanowiłam jednak spróbować i zapisałam się na e-learning "Umiejętności osobiste". Kurs mogłam rozpocząć od razu po zalogowaniu na witrynie. Jeśli chodzi o kurs to jestem zadowolona ze sposobu podanej mi wiedzy. Może moja osobowość nie uległa diametralnej zmianie, jednak dzięki kursowi otworzyłam oczy na wiele spraw. Pomyślnie przeszłam wszystkie moduły kursu i zaliczyłam testy końcowe. Po ukończeniu kursu uzyskałam 1500 punktów, z czego 500 punktów mogłam wymienić na certyfikat, który zostanie przesłany mi pocztą. Natomiast pozostały 1000 punktów mogę wymienić na nagrody typu koszulka, pendrive czy maskotka. Ale przecież nie o nagrody tu chodzi! W Akademi PARP jest wiele interesujących propozycji kursów. Zachęcam wszystkich do odwiedzenia tej strony. Sama strona jest skonstruowana w sposób jasny i przejrzysty. Poruszanie się po niej nie będzie stanowiło problemu nawet dla laików.

Jestem osobą

Jestem osobą, która szuka nowości. Często siedzę w internecie i przeglądam różne interesujące mnie tematy. Jakiś czas temu postanowiłam dowiedzieć się czegoś więcej o dofinansowanych szkoleniach przez np.: Unię. Tak trafiłam właśnie na stronę internetową Akademia PARP. Na stronie tej mamy możliwość nauczyć się wielu interesujących rzeczy z zakresu : zarządzanie strategiczne i operacyjne, marketing i sprzedaż, umiejętności menedżerskie i specjalistyczne, Zagadnienia finansowe i prawne, Wiedza ogólna dotycząca MSP. Nad zawartością merytoryczną poszczególnych lekcji czuwają (zgodnie z informacją zawartą na stronie, wysokiej klasy eksperci w dziedzinie przedsiębiorczości. „Szkolenia składają się z lekcji, podczas których uczestnik jest informowany o celach i rezultatach szkolenia. Treść przeplatają interaktywne ćwiczenia doskonalące. W szkoleniu występuje wiele odniesień do praktyki. Po przejściu modułu (zestawu kilku lekcji) uczestnik może sprawdzić swoją wiedzę za pomocą testu.” Postanowiłam doszkolić się zatem z zakresu windykacji należności. Po zarejestrowaniu się na stronie (musiałam podać swoje dokładne dane oraz dane firmy, w której pracuję by określić czy moja firma kwalifikuje się do MSP a ty samym czy mogę skorzystać ze szkolenia bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów) wybrałam interesujące mnie szkolenie. Następnie pokazały mi się prezentacje poszczególnych lekcji. Weszłam do pierwszej prezentacji. Napisana była w sposób bardzo zrozumiały i co ważne treść była zsyntetyzowana. Każda cześć lekcji dodatkowo zaopatrzona w rysunki i schematy umożliwiające zapamiętanie najważniejszych informacji. Na koniec każdej lekcji czekał mnie test do rozwiązania. Po podaniu wymaganej ilości prawidłowych odpowiedzi zaliczałam lekcję. Za każdą zaliczoną lekcję uzyskiwałam punkty. Po zebraniu pewnej ilości punktów będę mogła zamienić je na nagrody oferowane w serwisie reklamujące Akademię PARP (koszulki, peny, kubki). Poza tym po zakończeniu szkolenia mogę wydrukować sobie certyfikat potwierdzający wzięcie udziału w szkoleniu i zaliczeniu poszczególnych modułów. Uważam, że strona jest godna polecenia zarówno ze względu na funkcjonalność strony pod względem użytkowym jak i możliwość pogłębienia wiedzy oraz nauczenia się czegoś nowego. Przy tym, co bardzo istotne wiedza przekazywana jest nieodpłatnie.

Zarejestrowałam się na stronie Akademii Polskiej Agencji

Zarejestrowałam się na stronie Akademii Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, ponieważ zainteresowało mnie szkolenie z zakresu Praktycznego zarządzania personelem w MŚP. Mimo, że nie jestem ani pracownikiem, ani właścicielem przedsiębiorstwa z sektora MŚP mogłam się zalogować, jako osoba planująca założenie własnej działalności gospodarczej. Co prawda mój profil ze względu na ten fakt nie ma dostępu do wszystkich opcji, ale mogę skorzystać z tego, co najważniejsze- treści szkolenia i zdobyć wiedzę, która jest mi potrzebna. Szkolenie odbywa się na platformie e-learningowej. To bardzo wygodna forma dla osób, którym ciągle brakuje czasu. Można zdobyć wiedzę siedząc w zaciszu biura czy domu. Platforma jest bardzo czytelnie skonstruowana. Nie potrzebne jest długie wczytywanie się w instrukcję obsługi, bo praktycznie z marszu wiadomo, o co chodzi. Sama treść szkolenia przestawiona jest bardzo czytelnie i przystępnie w formie zarówno części teoretycznej jak i ćwiczeń. Każdy kolejny moduł przyswajanej wiedzy jest poprzedzony i zakończony testem, co daje możliwość sprawdzenia zmiany poziomu swojej wiedzy na dany temat.

Odwiedzałeś ostatnio Akademia Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Zakład Doskonalenia Zawodowego

(5.00 )

Inkubator Przedsiębiorczości

(4.50 )

Europejskie Centrum Edukacji

(3.00 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem