Pellowski

( 5.00 )

Opinie (14)

mila obsluga

sprzedawca uprzejmy. zachecal do zakupu towaru. na sklepie panujw porzadek . ekspozycja towaru wylozona estetycznie

Często kupuję w tej piekarni chleb

Często kupuję w tej piekarni chleb. Wcześniej przed rotacjami pracowników było bardzo dobrze, bo osoby które obsługiwały były bardzo miłe. Po zmianie personelu trochę się to zmieniło na gorsze bo nowe osoby nie są już tak sympatyczne. Swoją pracę wykonują dobrze ale poprzednia kadra robiła to lepiej, tak po za tym czystość zawsze jest i widać, że higiena pracy też.

Personel bardzo kulturalny i uprzejmy

Personel bardzo kulturalny i uprzejmy, odpowiednio ubrany. Oferowne produkty bardzo dobrej jakosci oraz w przystępnych cenach. W cukierni panował porządek, obsługa była bardzo dobrze zorganizowana. W cukierni mozna w miłej atmosferze napi się kawy i zamówić przy tym coś dobrego z ciast. Polecam to miejsce.

Bardzo ładna i kusząca cukiernia w której możemy zakupić

Bardzo ładna i kusząca cukiernia w której możemy zakupić dobry chlebek i fajne ciasta i ciasteczka, aczkolwiek obsługa jest mało życzliwa i nie sympatyczna! Ceny pieczywa są bardzo wysokie, także ceny ciast nie są niskie. Sklep zadbany , czysty, są także miejsca siedzące , więc można na miejscu zjeść ciastko!

Piekarnia Pellowski mieszcząca się w Gdańsku przy sądzie w

Piekarnia Pellowski mieszcząca się w Gdańsku przy sądzie w której możemy kupić smaczne pieczywo , trochę gorsze są ciastka, miałam wrażenia jakby były z dnia wczorajszego, bo czerstwe. Obsługa mogła by być trochę bardziej milsza i uśmiechnięta. Sklep czysty i ładny. Ceny bardzo wysokie. Wybór dość duży.

Obserwacja dotyczy cukierni

Obserwacja dotyczy cukierni-kawiarni Pellowski. Zakupiłam tam dziś kanapkę reklamowaną jako świeżą i smaczną oraz drożdżówkę.Spodziewałam się świetnej jakości ponieważ w cukierni umiejscowiony jest sklep piekarniczy w którym sprzedawanych jest bardzo dużo rodzajów pieczywa. Wszędzie rozchodzi się zapach świeżego chleba i bułeczek. Jakie było moje rozczarowanie gdy tylko rozpakowałam kanapkę. Chleb okazał się twardy i nieświeży. Dobrze, że chociaż włożona do środka sałata i salami była dzisiejsza. Nie polecam tej kawiarni. Drożdżówki są spieczone i suche, po prostu niesmaczne. A ceny również nie zachęcają do kupna. Pochwalenia godna jest obsługa, która bardzo szybko reaguje na podchodzących do lady Klientów aczkolwiek mam wrażenie, że nie zależy im na zareklamowaniu towaru i zachęceniu Klienta a tylko na sprzedaży. Panie co prawda odpowiadają na pytania ale szybko i zdawkowo, tak jakby chciały się pozbyć intruza. W kawiarni jest czystko i miło. Ładnie pachnie.

Cukiernia usytuowana w samym centrum Gdańska

Cukiernia usytuowana w samym centrum Gdańska. Cukiernia ma renomę, jednak jedyną dobrą rzeczą jaką produkuje są maślanki- to jej rzeczywiście wybornie wychodzi. Reszta jest taka jak w innych cukierniach, jednak ceny są nad wyraz duże. Nie polecam natomiast chleba, który zawsze jest twardy i spalony oraz jagodzianek, które w sezonie mają status "ze świeżych owoców", a w rzeczywistości nadziewane są jakimś musem jagodowym i kosztują ponad 3 złote. Z resztą pączek z adwokatem też nic nie czuć adwokatem. Obsługa bywa różna, czasem miła a innym razem zupełnie niezainteresowana kupującymi.

Miła obsługa

Miła obsługa, która wie co sprzedaje. Wypieki bardzo różnorodne o wysokiej jakości. Stale piekarnia ta wzbogaca swój asortyment zostawiając w tyle konkurencję. Dla mnie przebojem są bułeczki maślane z rodzynkami i chleb z kminkiem. Sprzedawczynie są uśmiechnięte i najwidoczniej zadowolone z pracy. Piekarnie znajdują się w każdym miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszego.

Obsługa przy kasie przyjazna

Obsługa przy kasie przyjazna, choć trochę rozkojarzona (najpierw powiedziano mi, że drożdżówka z serem jest, potem że nie, potem, że jednak jest, a potem, że nie ma ;)). Wygląd lokalu przeciętny. Czysto. W momencie kiedy odwiedziłem placówkę cukierni faktycznie wybór był dość mały, większość produktów była wyprzedana. Jakość produktów natomiast. nie odbiega od ogólnych standardów firmy. Bardzo smaczne, świeżo, choć nieco drogo. Niestety po konsumpcji produktów na zewnątrz cukierni, gdy skorzystałem z toalety pracownik lokalu (prawdopodobnie właściciel) kazał mi zapłacić za toaletę. Na nic zdał się argument, że 10 minut temu zakupiłem na miejscu 2 ciastka. Powiedziano mi, cytuję: "To tak jakby pan kupił bilet do kina i chciał 10 filmów obejrzeć". Bez protestu poszedłem do kasy i zakupiłem 1 bułkę. Gdy zapytałem Pań przy kasie, czy właściciel zawsze tak reaguje na klientów korzystających z toalety powiedziały: "wolimy się nie wypowiadać na ten temat". Z powodu tego zajścia zmuszony jestem wystawić najniższą ocenę za zachowanie personelu.

Około 21 wybraliśmy się na gofry do cukierni Pellowski na

Około 21 wybraliśmy się na gofry do cukierni Pellowski na Długim Targu w Gdańsku. Zamówiliśmy gofry z bitą śmietaną i polewą. Niestety aby zamówić owoce do gofrów, nie było zbyt dużego wyboru, zostały tylko truskawki i brzoskwinie (nie były to świeże owoce, tylko owoce w żelu). Same gofry były odgrzewane w gofrownicy, nie były pieczone na bieżąco, ten który otrzymałam był spieczony i twardy, a śmietana smaczna, jednak jej ilość nie była wystarczająca. Usiedliśmy na zewnątrz w ogródku, gdyż była taka możliwość, o tej porze było sporo wolnych stolików, jednak większość z nich była brudna (na stołach puste filiżanki, talerzyki po ciastach, inne papierki). Nie było do wyboru czystego stolika, więc usiedliśmy przy brudnym, który po ok. 5 minutach posprzątała nam pani kelnerka. Pracownicy obsługujący na stoisku na zewnątrz były miłe i uśmiechnięte, raczej nastawione na klienta, zaobserwowałam jak jedna z nich pomaga wnosić kobiecie wózek do środka kawiarni, mimo, że wcześniej nie była o to poproszona.

Bardzo wysoko oceniam personel tej cukierni

Bardzo wysoko oceniam personel tej cukierni, który jest miły i życzliwy, panie chęnie doradzają i wykazują dużo cierpliwości w przypadku niezdecydowania klienta. Jednak asortyment, szczególnie tych dań, które można zjeść na miejsc pozostawia dużo do życzenia. Wybór jest co prawda duży, ale uważam, że lepiej by było zaproponować mniej dań, ale za to bardziej dopracowanych (np zapiekanki wyglądają jak z mrożonki). Wadą tego miejsca są także często brudne stoliki, która prawdopodobnie wynikają z samoobsługi, jednak nie jest to zbyt przyjemne. No i ceny są zbyt wysokie - 7 zł za zwykłą bułkę to trochę dużo.

Mimo bardzo dużego ruchu

Mimo bardzo dużego ruchu, kolejka była bardzo sprawnie obsługiwana przez sprzedające tam Panie. Na sali konsumpcyjnej bardzo czysto. Według mnie jest tam za mało obsługi. Sprzedające Panie widać jak ciężko pracują, biegają wręcz by wszystko było sprawnie. Mimo ciężkiej pracy cały czas się uśmiechają. Duże wyrazy szacunku za to co robią. Dałam 3 a nie 5 ponieważ ogólnie na sali jest bardzo duży huk, chyba z wentylatorów. A to minus dla właściciela. Poza tym wentylacja też raczej nie bardzo działa, chyba nie ma. Obsługa zasługuje na minimum 6.

Odwiedzałeś ostatnio Pellowski?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Edma

(5.00 )

Piekarnia Tyrolska

(0.67 )

Piekarnia HERT

(3.48 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem