Cukiernia Sowa

( 4.14 )

Opinie (552)

Pysznie!

Pyszna kawa, pyszne ciasta. Obsługa jest bardzo miła i sympatyczna. Idealne miejsce na spotkanie.

Super

Byłam w tej cukierni w weekend. Pomimo tłoku w całym centrum handlowym i kawiarni, obsługa była ekspresowa, a ciastko które zamówiłam było smaczne i świeże.

Obsługa poniżej krytyki

Dobre ciasta/ torty za nieco wygórowaną cenę. Problem stanowi niemiła i niekompetentna obsługa (cukiernia na Bródnie w Galerii Renova ) , która zniechęca do zakupów bardziej niż cena. Kelnerki/ pracownice cukierni nie wiedzą nic na temat oferowanych produktów, są nieuprzejme, traktują klienta jak zło konieczne. Do tego są mega powolne, czekałam w kolejce 20 minut, przede mna było 3 klientów - obsługiwały nas 2 pracownice cukierni. Starszy pan przede mną zamawiał lody dla siebie i żony miny i przewracanie oczami Pani kelnerki/ sprzedawczyni, która musiała odpowiadać klientowi na pytania o smaki lodów ( nie było etykiet z nazwami smaków) była żenująca. Zamówienie przeze mnie 6 ciastek również było dla pani sprzedawczyni dużym problemem, bo po zapakowaniu 3 szt. zapytała mnie z irytacją ile jeszcze sztuk kupuję ( mimo, że na wstępie to powiedziałam) , bo nie wie jakiej wielkości pudełko przygotować (?!). 60 zł za ciastka ,wystanie w kolejce 20 minut i to poczucie, że przeszkadzam obsługującej mnie Pani nie jest warte odwiedzania tego miejsca. W Warszawie można znaleźć lokale z produktami o podobnej jakości, niższej cenie, a przede wszystkim z profesjonalna i życzliwą obsługą

Coraz mniejsze porcje lodów

Bardzo często jadam lody we wszystkich cukierniach Sowy niewątpliwe są bardzo dobre. Natomiast uważam że są coraz mniejsze porcje mimo wzrastającej ceny. Ostatnio w porcie Pani wyskrobala mi gałkę. Zapytałam czy teraz są mniejsze porcje bo kiedyś one były większe takie od serca. Na to Pani nic nie odpowiedziała tylko wzruszyła ramionami. Szkoda że personel ma taki niski poziom elokwencji. Sowa zrobiła mniejsze wafelki zenmby wydawało się że porcja lodów jest duża. Taki zabieg psychologiczny. Od serca już się skończyło.

Najlepsze torty

Na każdą, rodzinną okazję kupuje torty w tej cukierni. Nie zawiodłam się ani razu. Smacznie, słodko i z kreatywnością.

Omijajcie cukiernię Sowę w Gdańsku Osowej!

To że Cukiernia Sowa jest bardzo droga to się zdążyliśmy przyzwyczaić. Gorzej z jakością obsługi (większość to obywatelki Ukrainy ze słaba znajomością j. polskiego) a teraz na dodatek doszło sknerstwo- za prawie 50 zł dostałem porcję ciasta grubości 1 palca. Pani z Ukrainy twierdziła że takie mają porcję. Kierowniczka pojawiła się na moją prośbę dopiero po kilku minutach i odwróciwszy się plecami wymamrotała że takie mają porcję i koniec- skandal! SKNERSTWO do potęgi N-tej! Szanowni Państwo- omijajcie cukiernię Sowę w Gdańsku Osowej!

Super cukiernia

Jak dla mnie to super sukietnia. Bardzo przyjaźń obsługa, pomocna i znająca ofertę sklepu. Świetna jakość produktów. Torty i ciasta godne polecenia. Warte swojej ceny nie tylko pod względem wygladu ale także jakości. Ceny są przystępne.

Nic specjalnego

Obsługa w sowie była dobra. Dostałam swoje zamówienie bez pomyłek. Szybko zrobiona kawa. Lokal jest w dobrej formie, lecz trochę za mało miejsc dla klientów.

Rewelacyjnie.

Pyszne ciasta i kawa. Uwielbiam u nich bywać. Zawsze jestem zadowolona z wizyt w tej cukierni. Z czystym sercem mogę polecić.

Tak sobie.

panie niezbyt zadowolone, ale kawa przednia

Rewelacyjnie.

była na prawde dobra w zakresie jaki potrzebowałam.

Odwiedzałeś ostatnio Cukiernia Sowa?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • Kawiarnia

Podobne firmy w okolicy

coffeeheaven

(3.52 )

Costa Coffee

(4.17 )

GRYCAN

(4.18 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem