Kurnik.pl

( 1.37 )

Opinie (80)

Zero totalne!

Gra tysiać i algorytm tasowania kart to śmiech na sali. Wszystko ustawione. O politycznych podtekstach administratorków to już żenada.

Polityczne gierki na stronie Kurnik

Witam. Od wielu lat korzystam ze strony Kurnik.pl ale ostatnio jestem oburzona zaangażowaniem politycznym tej firmy. Moglibyście sobie darować te pięć gwiazdek na głównej stronie, które wiadomo co znaczą i dotyczą partii rządzącej. Jestem tolerancyjną osobą ale na stronie widnieje hasło: „blokujemy za wyzywanie” więc jak to stwierdzenie ma się do pięciu gwiazdek, które oznaczają wulgaryzm? Zastanówcie się trochę, bo tylko podjudzanie nienawiść wśród społeczeństwa, które wchodzi na waszą stronę dla relaksu i chęci spędzenia miło czasu na grach.

Macie nieodpowiednie hasła polityczne.

Powinni dobrać się i do was za te hasła polityczne typu xxxxx xxx i te wcześniejsze o prezydencie i innych politykach z rządu. Wasz poziom osiągnął poziom szlamu z wc. XXXXX kurnik i całą waszą totalną opozycje (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Dno kompletne-najgorsza strona w necie

W tysiąca bez przerwy bezczelnie ustawione partie,rozdania kart urągające podstawowym zasadom rachunku prawdopodobieństwa,każde kart rozdanie to jakby futregi. Nie polecam!

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

31.10.2020
Kurnik.pl Inna forma kontaktu

super

spedzilem na Kurniku przeszlo 15 lat czulem sie jak w rodzinie mialem najomych czesto wiecej czasu przegadalismy niema innej strony rownie dopracowanej niestety popelnilem blad przepraszam

Ten portal

100% fejkowych profili , które mają po 100 tys. rozegranych gier. Od 20 lat niczego nie unowocześniono na tym portalu. Bardzo słaby algorytm losowania kart.

Beznadzieja

Szkoda czasu i zaangażowania, gry karciane mają tyle z losowości co i ten portal uczciwości. Nie polecam....

Sam pomysł super

Sam pomysł super, ale grając w literaki jest masę słówek, których nie powinno być. Administrator sam sobie chyba wymyśla i dodaje jako dozwolone. Po za tym jakim cudem przez kilka kolejnych rozgrywek nie mam samogłosek? To już jest krętactwo no ale jak się popiera trzaskowskiego to na co liczyć.? W takim razie to nie jest już polska platforma, żaden Polak nie będzie zainteresowany rozsprzedawaniem majątku narodu polskiego.

DNO

Kurnik, czy to Tysiąc czy Domino to DNO I DWA METRY MUŁU!!! Człowiek potrafi dobrze i bardzo dobrze grać, potrafi spokojnie przegrywać, ale jeśli jedna strona non stop dostaje same "łatwizny" czy to klocki czy karty, że nawet średnio rozwinięty orangutan by wygrał no to już kpina!!!!! ZERO sprawiedliwego rozdawania. Masakra. A sprawdzałem specjalnie wielokrotnie, np. grając z ewidentnie słabszymi, a jednak! DNO

kurnik powinien nazywać się kur(.)nik

Rozdawanie kart w tysiąca to istna kpina.Od razu widać,że to ustawione partie.Takie strony winno się z netu eliminować,W miejsce kropki winno się wstawić literę w.

Żenada

Kurnik to już nie jest dno to już muł....A nawet poniżej. Nieuczciwa firma!!!! Nie polecam tego portalu no chyba ze chcesz się zabawić nerwicy przez nieuczciwych ludzi (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Pozdrawiam kurnik

Witam serdecznie KURNIK zmienił swe oblicze to już nie to co było 11 lat temu ,nie chodzi mi że zmieniła się szata graficzna bo na początku była lepsza ,zniesłi pisanie na ogólu wszyscy widzieli kto co pisze na kogo przewaznie parki się kłuciły i swe brudy wyciagały na światło dzienne .Ostatio od kilku dni widze zmiany na warcabach było OK ale widocznie komuś reguły gry zawadzały bo teraz mozna łapać na 3 damki do 15 ruchów na tak zwany PIETROVA w inny sposób jest oograniczenie w ruchach i nie da sie juz łapać w inna pułapkę chodz szło złapać 1 pionkiem i damą przeciwnika te ulepszenia idą nie w tym kierunku ciekaw jestem czy inni gracze zauwazyli to samo Pozdraiwam KURNIK

totalne dno

gorszego dna jak kurnik nie ma, razem z jego panem furtega.prosze niech ktos wymysli jakies gry ktore mozna grac sprawiedliwie,a panu F podziekujemy.kasuje konto u pana,mniej iz zero

Zmiany na gorsze

Bez sensu gra na czas już nie istnieje można rozegrać partię tracąc sekundę chore! 5 min zlikwidowane ,poza tym ok ale z tym czasem masakra !

Dno całkowite

To co wyprawiają rozdając karty w tysiąca to szczyt wszystkiego.Ciągłe dawanie jednej osobie całych kolorów i gór pozostałych.Gdy masz kończyć nagle karty dostaje tylko przeciwnik.To zaprzeczenie prawdziwej rywalizacji.Dlatego ludzie się wyzywają.Do m2010 roku wszystko było o,k.Teraz tylko robienie z graczy idiotów i do tego polityczne reklamy.Czy kiedyś wreszcie ktoś spowoduje zamykanie takich stron i nałoży kary na ich właścicieli.Frustrowanie graczy i szerzenie nienawiści to przecież przestępstwo.Czy Futrega jest bezkarny?

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

13.04.2020
Kurnik.pl Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio Kurnik.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Allegro.pl

(4.18 )

Interia.pl

(1.50 )

Golden Line

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem