Jurmar

( 4.06 )

Opinie (67)

Jestem bardzo niezadowolona z obsługi! Czekam na naprawę

Jestem bardzo niezadowolona z obsługi! Czekam na naprawę czy nową część albo chociażby informację o braku możliwości naprawy od... 5 miesięcy!! Za każdym razem kiedy próbuję się tam dodzwonić (nie jest łatwo, często muszę próbować kilkukrotnie), otrzymuję odpowiedź, że albo nie ma technika, albo część została zamówiona i że ktoś do mnie odzwoni, co niestety miało miejsce tylko raz (na około 5-6 obietnic) i oczywiście odpowiedź była taka, że nadal części nie ma. Dodatkowo, rozmowy telefoniczne przeprowadzane są w sposób bardzo niemiły i nieprofesjonalny! Na pewno nigdy nie skorzystam z usług tej firmy i stanowczo ODRADZAM wszystkim którzy nie chcą się denerwować i czekać miesiącami na jakąkolwiek odpowiedź!!!!

Przykro

Przykro, że muszę wystawić opinie negatywną ale zostałem źle obsłużony. Serwis Jurmar Warszawa. Al. K.E.N. 98. Ekspres De'Longhi EC330S, oddany do tegoż serwisu nie został naprawiony, a za rzekomą naprawę zapłaciłem 120 zł. Czas oczekiwania na naprawę powyżej 4 tygodni i Pan w firmie po zgłoszeniu mojej reklamacji przez telefon zasugerował że zmyślam bo "ekspres przecież był sprawdzany" wielki minus - :( Proponuje omijać to miejsce i korzystanie z innych serwisów.

Chciałem oddac ekspres do naprawy płatnej

Chciałem oddac ekspres do naprawy płatnej . Z radością dowiedziałem się przez email że z naprawy ponad 120 zł można zrezygnować o czym informują telefonicznie.Dotarłem do punktu usług al. KEN 98, niestety czas oczekiwania 14 dni ROBOCZYCH.Zrezygnowałem z usługi.

Lokal

Lokal, w którym mieści się serwis jest bardzo mały ledwie można się obrócić. Ogólny bałagan, wszędzie dookoła kartony ze sprzętem AGD. Pomimo tego że zostałem przywitany z uśmiechem słowami "Dzień dobry. W czym mogę pomóc?" niestety pierwsze wrażenie negatywne. Do serwisu dostarczyłem ekspres do kawy. Pracownikowi przyjmującemu zgłoszenie przedstawiłem na czym polega usterka. Poinformował mnie o prawdopodobnej przyczynie, jaką część będą musieli wymienić i że będzie to trwało 7-10 dni o czym zostanę poinformowany sms'em. Zgłoszenie zostało wpisane w zniszczony zeszyt formatu A4. Dowód przyjęcia sprzętu do serwisu również pozostawia wiele do życzenia, była to po raz setny skserowana karteczka. Niestety po 11 dniach nie otrzymałem informacji co dzieje się z ekspresem, zadzwoniłem do firmy. Telefon odebrała wyraźnie znudzona, zaspana pani, która poinformowała mnie że ekspres niestety naprawiony będzie w ustawowym terminie czyli 21 dni. Sms'a z informacją o wykonaniu naprawy otrzymałem po 17 dniach. Kiedy przyjechałem do serwisu po odbiór sprzętu zastałem tam panią, której przeszkodziłem w wypełnianiu jakichś papierków i przywitała mnie dopiero po tym jak to jak powiedziałem "dzień dobry". Po ok 3-4 minutach zakończyła papierkową robotę i łaskawie zapytała "W czym mogę pomóc?". Podałem pani dowód przyjęcia sprzętu, po czym zniknęła na zapleczu na 2-3 minuty. Ekspres przyniósł mężczyzna, z powodu wagi sprzętu, poinformował mnie co zostało naprawione podziękował i pożegnał słowami "Do widzenia". Za fachowość 5, obsługa za wspomnianą panią 3.

Odwiedzałeś ostatnio Jurmar?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

BEKO

(2.22 )

Amica

(3.88 )

Bosch Siemens

(3.59 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem