Ekomeble

( 4.70 )

Opinie (76)

Nie polecam

Nie polecam, po zakupie mebli i zapłacie, problemem było z ich strony przesłanie faktury na mojego meila, musiałam o to walczyć, osoba która dostarcza meble dzwoniła w sprawie dostawy a jak powiedziałam gdzie będzie transport stwierdziła że ta lokalizacja im nie pasuje i żeby czekać, za 2 dni upływa termin dostawy wg.umowy i nic... w tej sprawie. koszmarnie długi okres oczekiwania 9 tygodni.Poza tym jak byłam w salonie ,była osoba która przyszła w sprawie reklamacji na którą czeka pól roku. NIGDY nie kupiłabym tam czegokolwiek gdybym miała o sklepie takiej wiedzy jak teraz. Wrażenie sprawiają miłe i mniemanie o sobie też mają duże. Osoby w salonie są dość miłe ale brak im czasu bo bez przerwy odbierają telefony, idzie na ilość a nie jakość. Opinie moja jest prawdziwa i z takimi faktami miałam do czynienia.

super obsługa

polecam serdecznie. doradzono nam we wszystkich kwestiach takich jak zmierzenie pomieszczenia a potem dobranie mebli i zaprojektowanie części na wymiar. super!!

polecamy

Salon godny polecenia z pięknymi meblami.. serdecznie polecamy!!

szybko

Meble są bardzo ładne. Dostawa została zrealizowana b. szybko.

Polecam!

Byliśmy z żoną tydzień temu, jesteśmy baaaaardzo zadowoleni. Wybraliśmy piękne meble. Obsługa przemiła :)

dla niezdecydowanych :)

świetny salon dla niezdecydowanych :) wspaniała pomoc doradcza i naprawdę dużo ciekawych ekspozycji. będziemy polecać znajomym ::)))

SZYBKO! i dobrze

Zamawialiśmy meble salonowe, na wymiar, na zamówienie. Tydzien i meble były gotowe. Odbieralismy na miejscu- wszystko przebiegło zgodnie z ustaleniami. Jesteśmy zadowoleni :)

Ok.

Obsługa naprawdę na medal, rozwiali wszystkie nasze wątpliwości oraz pomogoli w doborze mebli, pomiarach itp. Miały być tylko meble kuchenne a skończyliśmy na umeblowanym całym mieszkaniu :)

zdecydowanie POLECAM!

Jestem mile zaskoczona sprawnym załatwieniem formalności oraz sporym wyborem mebli. Rzetelna obsługa.

odmawia zwrotu powołując się na rzekoma "prefabrykacje"

Stanowczo odradzam zakup materaca w firmie ekomeble. Zrobiłem zakup przez telefon. Po paru dniach stwierdziłem, że materac jest jednak za twardy i że chcę go zwrócić. Poinformowałem o tym mailowo i telefonicznie sprzedawczynię (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO). Najpierw byłem informowany, że owszem nie ma problemu, że zwrotem, ale zanim zwrócę to może się rozejrzę czy nie da się wymienić na inny. Gdy jednak nic się nie znalazło poinformowałem jeszcze raz o chęci zwrotu. Wtedy powiedziano mi, że zwrot nie jest możliwy, bo towar jest "prefabrykowany" a przy odbiorze podpisałem oświadczenie rezygnacji z możliwości zwrotu z tego powodu. Materac jest standardowy ze zdejmowalnym pokrowcem - z żadnym stopniu nie dostosowywano go do moich wymogów. Pani stwierdziła, że wybrałem rozmiar i to było to dostosowanie - sic. Większość firm nie robi problemów, że zwrotem w ciągu 14 dni przysługującym prawnie przy zdalnym zakupie. Niestety ekomeble nie jest tak rzetelną firmą i odmawia mi tego prawa. Zamierzam zaskarżyć ją do UOKIK i jeśli trzeba wejść na drogę prawną, by dochodzić swoich praw.

polecam

Fenomenalnie wyposażony sklep. Meble nie równają się żadnym sieciówkom. Polecam!!!!!!

Meble łazienkowe

Zakupiliśmy z mężem w piątek piękne meble łazienkowe. Serdecznie dziękujemy za doradztwo :)

ok

generalnie polecam. wszystko przebiegło ok

polecam

naprawdę dawno nie widziałem tak ładnie wykonanych mebli. bardzo miła obsługa, wszystko tak jak powinno być

oryginalne meble

Meble z innym designem niż wszędzie. Bardzo ładne- polecam sprawdzić :)

piękny fotel

Zakupiłam ostatnio fotel do salonu. Szybka realizacja zamówienia i fotel przepiękny. Jestem zadowolona :)

świetne usługi!

Bardzo poważnie traktują potrzeby klienta. Jestem zadowolona z usług :) Świetnie.

Odwiedzałeś ostatnio Ekomeble?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

abra

(3.77 )

Conforama

(3.24 )

Gawin

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem