Norma 2000

(2.12)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 13)

Totalne olewanie klienta...
Totalne olewanie klienta indywidualnego. Non stop przekładane wizyty wyceny, pomiaru, spisania umowy. Bardzo się firma popsuła pod względem obsługi klienta. Dla nich liczą się tylko duzi i strategiczni klienci a " małych konsumentów" mają gdzieś.

HD_OLHi

23.04.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
ŻENADA , BRAK...
ŻENADA , BRAK SŁÓW , "FACHOWCY NIE MAJA ZIELONEGO POJĘCIA O CIEPŁYM MONTAZU , TAŚMA NAKLEJONA NA RAMĘ OKIENNĄ , NA DOLE BRAK + WYWIETRZNIKI , JEŚLI CHODZI O ROLETY RADIOWE TO PODŁĄCZ SOBIE SAM BO MY NIE UMIEMY , ZA OKNA ZAPŁACOŁEM OKOŁO 90 TYŚ. ZŁ OKNO PRZESÓWNE TYPU HS JEDNA POŁÓWKA WYGIEŁA SIĘ JAK BANAN , A DRUGIEJ NIE IDZIE OTWORZYĆ , ROLETY OD SAMEGO POCZĄTKU NIE DZIAŁAJĄ - REKLAMACJA ZŁOŻONA 10,08,2020 DO DZISIAJ BRAK REAKCJI - SPRAWE PRZEKAZAŁEM NA DROGĘ SĄDOWĄ . JAK KTOŚ SZUKA FACHOWCÓW TO ODRADZAM !!!!

Niezweryfikowany Klient_TF4g

06.05.2021

Placówka

RYBNIK, ul. WODZISŁAWSKA 68

Nie zgadzam się (0)
Większych partaczy niż...
Większych partaczy niż oni w życiu nie widziałem. Ta firma powinna zniknąć z rynku. 14 h godzinny montaż 10 okien wraz z roletami jest wyczynem na skale światową. 4 osobowa ekipa - 2 pracuje - 2 pije browara udaje ze sprząta. UCIEKAJCIE OD TEJ FIRMY !!!

Niezweryfikowany Klient_jO9L

23.04.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bez wcześniejszego powiadomienia...
Bez wcześniejszego powiadomienia przybył na umówione spotkanie 30 minut wcześniej. Jak się później okazało osoba umawiająca wizytę wpisała 16 - 17, a mnie powiedziała, że Przedstawiciel przyjedzie po 17-tej. Był profesjonalnie przygotowany: katalogi, ulotki, a nawet kawałek okna z przekrojem profilu. Zmierzył okna. Dobrał indywidulany wymiar do "krzywej ściany". Potrafił odpowiedzieć na każde zadane pytanie i doradzić jakie okna wybrać. Po pomiarze dokonał kalkulacji. Zapytał czy cena nam odpowiada czy też ma zaproponować tańsze rozwiązanie. Po potwierdzeniu z naszej strony, że cena i jakość okien man odpowiada, wypisał zamówienie. Przekazał sposób płatności i umówił dogodny dla nas termin. Na koniec grzecznie się pożegnał.

Joanna_2205

15.06.2012

Placówka

Nie zgadzam się (1)
szukałem długo takiej...
szukałem długo takiej firmy w której ktoś się zna na tym co robi,akurat chcemy zamontować nowe drzwi do mieszkania i trafiłem na ulotkę firmy norma 2000,umówiłem sie telefonicznie z przedstawicielem firmy.przyjechał pan schludny i przyjemny doradził mi jaki model najlepiej pasował by do moich warunków i wytłumaczył jak działają i jak zamontowane będą drzwi,dzięki podejściu przedstawiciela do klienta udało się wybrać interesujące nas drzwi i złożyć zamówienie na montaż teraz tylko trzeba czekać na firmę montażową a jak na razie to mogę się wypowiadać w samych superlatywach

Rafal_11

20.02.2010

Placówka

Opole, Ozimska 53

Nie zgadzam się (24)

Norma 2000

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Norma 2000?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Totalne olewanie klienta...
Totalne olewanie klienta indywidualnego. Non stop przekładane wizyty wyceny, pomiaru, spisania umowy. Bardzo się firma popsuła pod względem obsługi klienta. Dla nich liczą się tylko duzi i strategiczni klienci a " małych konsumentów" mają gdzieś.
Zgadzasz się?