Contbus

( 3.12 )

Opinie (69)

Wieloletnia pasażerka

Podróżuję z firmą CONTBUS ponad 12-13 lat, a może dłużej, z częstotliwością minimum trzy razy w miesiącu - w tę i z powrotem pomiędzy Lublinem a Warszawą. Nigdy nie zdarzyło się, abym była z podróży niezadowolona, jeśli chodzi o obsługę kierowców. Zdarzały się miłe zaskakujące, pomocne zdarzenia np. gdy zapomniałam portfela i zorientowałam się o tym na pokładzie busa. Pan zabrał mnie w podróż, a należność uiściłam w miejscu docelowym, od osoby która wyszła po mnie. Ponadto zadawala mnie częstotliwość kursów, jakość obsługi nie odbiega od ogólnych norm, czystość w pojazdach. Mam nadzieję, że tak będzie dalej.

10.03.2020

Dnia 10.03.2020r wracałam o godzinie 10:10 z Warszawy do Lublina, jestem zaskoczona jakich kierowców zatrudnia się w contbusie, osoba ta ciągle siedziała w telefonie pisząc sms oraz popełniała wykroczenia, nie patrząc na to, że wiezie ludzi i zagraża naszemu zyciu. Ostatni raz jechałam ta firma.

polecam!

dziękuję za zabranie mnie z lotniska do domu. mimo, że nie miałam rezerwacji i pod autokar doturlałam się w 5 min. z samolotu z duszą na ramieniu na chwilę przed odjazdem. komplet na pokładzie (jak wynikało z listy u kierowcy) ale miejsce dla mnie też się znalazło. takie miłe zaskoczenie :) pozdrawiam

Dziękuję

Proszę o przyjęcie podziękowań dla Pana który miał wczoraj / 31.10.2019/ kurs na trasie Warszawa - Lublin w godz. 19.30- 22.00 Syn i córka wracali do Lublina tym busem i syn jak się okazało zgubił w busie portfel z dokumentami. Dzisiaj tj w piątek 01.11.2019 ok. godz 17.00 niestety nieznany mi z nazwiska Pan z tej firmy dostarczył nam dokumenty do domu na Czubach. Bardzo dziękuję Panu kierowcy i temu nieznajomemu Panu za trud w zwróceniu zguby. SERDECZNIE DZIĘKUJĘ w imieniu syna. Robert Kowalczyk

Brak słów

Brak słów na opisanie zachowanie pana kierowcy w ostania sobotę na trasie Lublin-Okecie! Bezczelny typ z kultura równą ZERU. Sposób w jaki odnosił sie do pasażerów jest nie do opisania, pomijając fakt, ze pan sylabizowal - dukal lub porozumiewal sie na migi. Jakakolwiek pomoc z jego strony ograniczyła z cudem. Skąd biorą sie tacy ludzie? Do kopania rowów polecam, nie do pracy z ludźmi. Brak słów!!!

Tragedia!

Brak kultury i buta to codzienność w tej korporacji. Zgadzam sie z powyższymi komentarzami co do skandalicznego zachowania Panow kierowców. Zastanawiające jest tylko, dlaczego właściciele firmy to tolerują? Nieciekawy obrazek przedstawiają ich pracownicy-"panowie". (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Bardzo kiepsko.

Jedynym plusem tego przewoznika jest to, że istnieje i "jakis tam" transport na lotnisko jest. Kierowcy jeżdżą dość niebezpiecznie, ale przede wszystkim są bardzo nieuprzejmi. Czesto zdarzają się przesiadki do drugiego autobusu w centrum Warszawy, przez co podroz się przedłuża. Załatwić cokolwiek jest bardzo ciężko - bilet zakupiony i opłacony przez Internet, samolot niestety był opóźniony, więc chciałam przesunąć bilet na inną godzinę. Kierowca zabrał mnie "z łaską" w zasadzie nie wiadomo, z jakiego powodu, bo miejsca były i bus wyjeżdżając z Warszawy nie był pełny. Zapytałam, o co chodzi, a nawet czy mam kupić drugi bilet w związku z opóźnieniem samolotu, ale nie dowiedziałam się, z jakiego tytułu ten "foch". Często u tego przewoźnika zdarzają się głupie odzywki do pasażerów i postawa typu "jak mi się zechce to pana/panią zabiorę, a jak nie, to nie" i traktowanie ludzi (którzy przecież płacą za podroz) z łaską i jak natrętnych autostopowiczów.

Nie polecam!11

Kurs z 11.08.19 z 11.20 Pan kierowca stwarza zagrozenie nie tylko dla pasazerow ale także dla innych uczestnikow ruchu drogowego. W dodatku nieuprzejmy:(:(:( (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Mało komfortowo

Jechałam dziś z Lublina do modlina o 13.15. Pan kierowca młody mało uprzejmy( nie pomógł włożyć walizki a innej pani odpowiedział ze jak nie rozmieni pieniędzy to nie pojedzie bo szef mu nie dał pieniędzy).Jak jechaliśmy nie zachowywał odpowiedniej odległości i bardzo gwałtownie hamował.Kiepska jazda nie polecam z tym panem. Raczej doszkolenia.

Odwiedzałeś ostatnio Contbus?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

BP Tour

(0.55 )

PKS Kłodzko

(0.50 )

PKS Bydgoszcz

(0.92 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem