TOMVET

( 0.51 )

Opinie (45)

Tragedia.

Weterynarz, który myśli nie o dobru zwierzęcia tylko jak największym zarobku. Inkasował mnie za wizyte 450zł, która trwała 5min. Wymyślając przy tym różne choroby i wmawiając, że jest konieczność codziennej wizytacji. Nie polecam, gdybym dalej u niego leczył psiaka pewnie już bym go nie miał. Zdala od tego Pana!

Jakaś kpina

Człowiek chce ratować życie zwierzaka a oni mówią cena 1400 za wizytę. Kpina jakąś. ludzie bez miłości do zwierząt. Wyzysk i nigdy nie korzystajcie. Jak ktoś patrzy na kasę to omijać z daleka!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Totalna porażka

Kompletny brak profesjonalnego podejścia do zwierzęcia, ale podejście do portfela klienta opanowane do perfekcji. Diagnoza wyssana z palca, lista podanych leków wielką tajemnicą weterynarza, rachunków brak by żyło się lepiej. Zdecydowanie odradzam, jeżeli chcecie aby Wasz pupil cieszył się zdrowiem. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Strzeżcie się tego weterynarza

W wyniku "praktyk lekarskich" pana z TOMVET musieliśmy wczoraj uśpić naszego kota. Weterynarz wezwany na wizytę domową (kot źle znosił wizyty w klinice) nie tylko nie powiedział, że kot musi mieć wyczyszczoną ranę, ale utrzymywał, że krwiak się sam wchłonie. Podawał kotu 3 zastrzyki dziennie przez 5 dni, za każdym razem inkasując 500 zł. Chciał jeszcze przyjechać dwa razy "dla pewności", ale ponieważ kot był w coraz gorszym stanie zdecydowaliśmy się go zawieźć do kliniki, ale na ratunek było już za późno - martwica głębokich tkanek objęła już cały jeden bok. Po wizycie zadzwoniliśmy do pana, który jednakowoż nie poczuwa się do odpowiedzialności. Ten człowiek powinien mieć nie tylko zakaz wykonywania zawodu, ale także kontrolę z Urzędu Skarbowego, gdyż nie wystawia żadnych faktur za swoje usługi. Jeżeli chcecie utrzymać swoich pupili przy życiu, trzymajcie się z dala od tego człowieka. (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Bardzo źle

Kochają pieniądze, a nie zwierzęta. Piątego dnia "leczenia" , (mimo rtg w dniu trzecim), uszkodzonej nóżki papugi stwierdzili złamanie otwarte. Ale zanim ją uśpili to dręczyli zastrzykami i oklejaniem plastrami, narażając na dłuższe cierpienie, a nas na koszty. Przez 5 dni wizyt ( po 40-50 minut ) nie minęliśmy się z żadnymi pacjentami! Widocznie na Bemowie już wiedzą że tu się nie przychodzi!

Pan świadczący usługi weterynaryjne z dojazdem do domu

Pan świadczący usługi weterynaryjne z dojazdem do domu odmawia podania nazw i dawek lekow podanych zwierzęciu, zleca zbędne "terapie" ktore po konsultacji u kilku innych lekarzy okazuja sie wyssane z palca, odmawia wystawienia paragonu za wykonane uslugi oraz maniakalnie wrecz wypytuje o ceny usług u swojej konkurencji rownoczesnie wyglaszajac bardzo negatywne opinie o kazdym mozliwym lekarzu ktory stanowi jego konkurencje.

Odwiedzałeś ostatnio TOMVET?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Przychodnia Weterynaryjna Bafir

(0.50 )

Lecznica weterynaryjna s.c. Bojarski, Kaszubski, Siegel

(5.00 )

Na Górce

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem