Calux

( 2.93 )

Opinie (9)

Dramat

Niemila Pani ktora nie chce doradzic bo woli rozwiazywac krzyzowke i obierac na ladzie mandarynke. bizuteria droga i kiepskiej jakosci! Nigdy wiecej nic tam nie kupie i odradzam wszystkim

Niestety o tym salonie nie mogę napisać nic pozytywnego

Niestety o tym salonie nie mogę napisać nic pozytywnego. Panie kompletnie nie potrafią doradzić w kwestii rozmiaru obrączek, brak im profesjonalnej wiedzy, swoją postawą "odpychają" klienta! Po zmniejszeniu jednej z obrączek pojawił się problem z grawerem wewnątrz, na poprawkę czekaliśmy ponad miesiąc.. Z pewnością był to pierwszy i ostatni zakup w tym salonie jubilerskim- odradzam!

Moja obserwacja dotyczy WYSTAWY salonu jubilerskiego Calux

Moja obserwacja dotyczy WYSTAWY salonu jubilerskiego Calux, który mieści się na pierwszym piętrze Galerii Handlowej SOLVEY PARK na ul. zakopiańskiej w Krakowie. Wystawa to wizytówka sklepu według mnie, niestety tym razem ktoś zapomniał o tej wizytówce. Na wystawie pomiędzy ekspozycją była zauważalny kurz i bardziej to przyciągało uwagę niż prezentowana biżuteria. W przypadku witryny z biżuterią jednak przez do polerowną wystawę lepiej się ogląda niż taką z lekkimi śladami zabrudzenia. Plus za dobrze widoczne ceny, minus za to za nadmiar towaru i puste miejsca po zabranych kolczykach czy pierścionku.

Bardzo fajny salon jubilerski w galerii

Bardzo fajny salon jubilerski w galerii. Posiada w swojej ofercie wyjątkową biżuterię. Osobiście najbardziej lubię srebrna więc skupiłam się na dokładnym oglądnięciu biżuterii ze srebra. Muszę przyznać , że była unikatowa. Obsługa w salonie elegancko ubrana, uśmiechnięta i życzliwa. Pani bardzo chętnie pokazywała mi interesujące mnie wyroby ze srebra.

Moja obserwacja dotyczy sklepu jubilerskiego który znajduje

Moja obserwacja dotyczy sklepu jubilerskiego który znajduje się w galerii Solvay na ulicy Zakopiańskiej w Krakowie, lokal znajduje się na pierwszym pietrze widać go jak spojrzymy w prawą stronę po wejściu na schody , duża przezroczysta szyba za którą znajduje się biżuteria. Udałam się tam w poszukiwaniu bardzo rzadkiej rzeczy dziesiątki różańca w formie obrączki, którą chciałam kupić dla mojego mężczyzny na walentynki ponieważ poprzednia zgubił. Wygląd sklepu jest bardzo ładny duże szklane szyby za którymi widać biżuterię jak w większości sklepów jubilerskich, szyby bardzo czyste, podłoga czysta , podobnie jak reszta lad i strefy kasowej. po wejściu i chwilowym rozglądnięciu się zostałam przywitana słowami "Dzień dobry, w czym mogę pomóc przez Pana jubilera którego zapytałam czy znajdę u niego to czego szukam , Pan jubiler odpowiedział że posiada to czego szukam i pokazał mi obrączki które posiada, ja szukałam srebrnej i taka tez zakupiłam zależało mi by pasowała na ostatni mały palec więc poprosiłam jubilera o przymierzenie zgodził się i przymierzył., po zakupie do obrączki otrzymałam plastikowe bardzo ładne i gustowne opakowanie białe z czerwona pokrywką, które bardzo mi się podoba.Zostałam pożegnana mile przez Panią która nabijała na kasę zakup i zaproszona ponownie.

Potrzebuje zwykłych srebrnych kolczyków takich na co dzień

Potrzebuje zwykłych srebrnych kolczyków takich na co dzień do 100 zł dlatego maniakalnie wręcz oglądam wszystkie wystawy w sklepach salonach ito gdzie takie kolczyki mogłabym nabyć. Wystawa tego salonu jest dość spora jak na samą powierzchnię salonu. Szyby niby czyste ale czegoś im jednak brakowało. Biżuteria teoretycznie prezentowana zgodnie z zasadami prezentacji takiej biżuterii, ale brakło czegoś takiego co nazywa się aranżacją, która przyciągnęłaby zachęciła aby wejść do środka. czasami nadmiar nawet ładnej biżuterii na wystawie ale bez składu i ładu powystawianej jednak odstrasza. A zasada aby więcej pokazać na zewnątrz moim zdaniem w tym przypadku się nie sprawdza.Obejrzałam całą wystawę chociaż należało by napisać przebrnęłam przez oglądanie. Do salonu ostatecznie nie weszłam, wystawa była zbyt mało ciekawa w myśl zasady aby upchać.

Salon ten ma w swoim asortymencie wyjątkową biżuterię na

Salon ten ma w swoim asortymencie wyjątkową biżuterię na każdą okazję. Oferuje unikatową biżuterię ze srebra, złota i bursztynów. Wyjątkowe pierścionki z brylantami oraz obrączki ręcznie robione – według własnego projektu klienta. Salon wykonuje również inne usługi jubilerskie np. grawerowanie oraz prowadzi skup złomu. Posiadają kolekcję renomowanych marek. Salon czysty i gustownie urządzony. Sprzedawcy w uprzejmy sposób witają i żegnają klienta. Są bardzo kompetentni. Chętnie doradzają. Towar ładnie wyeksponowany, podzielony na rodzaje kruszcu z jakiego są wykonane. Ceny przystępne, polecam.

Odwiedzałeś ostatnio Calux?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Kobe

(4.32 )

Terpiłowscy

(4.44 )

Korzelik

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem