Claire's

( 5.00 )

Opinie (59)

Przekłuwanie uszu

Byłam ostatnio na przekłuciu ucha, obsłużyła mnie bardzo miła młoda dziewczyna,za 3 dni byłam z córką w tej samej sprawie. Pracownica już inna,starsza i opryskliwa. Chciałam wykonać dokładnie tą samą usługę za którą zapłaciłam 65 zł parę dni wcześniej, ale u tej Pani już 105 zł. Wciskają na siłę płyn do dezynfekcji ucha na którym nie ma nawet krzty składu,człowiek nawet nie wie czym by się polewał. Oczywiście wcześniej inne były w cenie,ale się skończyły według Pani i obowiązkowo muszę kupić za 40 zł (bardzo możliwe że to woda z 2 kroplami spirytusu :D),nie dopuszczalne jest aby sprzedawać produkt "medyczny"bez składu na etykiecie.Finalnie zrezygnowałam i poszłam do innego salonu, a do sklepu należało by podesłać odpowiednie służby aby się temu przyjżały

Beznadziejnie

Ostrzegam, aby kupic dwie gumeczki za 36 zl należy przejsc droge do piekła z Paniami w sklepie. Kitowniczka boi się pracowników...

Odwiedzając sklep zostałam mile zaskoczona profesjonalnym

Odwiedzając sklep zostałam mile zaskoczona profesjonalnym zachowaniem personelu. Pani kasjerka wykazała zainteresowanie moją osobą, poinformowała mnie o aktualnych promocjach oraz umożliwiła mi swobodny wybór asortymentu. Wyboru mogłam dokonać bez zbędnego pośpiechu, pomimo kilkakrotnego okrążania sklepu nie byłam ponaglana przez nikogo ani traktowana jako jako potencjalny złodziej. Asortyment był starannie poukładany względem odpowiednich kategorii, na każdym oglądanym przez mnie produkcie była metka z ceną. W sklepie było czysto. Dzięki odpowiedniemu poinformowaniu skorzystałam z oferty promocyjnej i dokonałam zakupu w bardzo korzystnej cenie.

Jakoś obsługi jest bardzo dobra

Jakoś obsługi jest bardzo dobra. W sklepie panował porządek. Ekspedientka od razu nawiązała kontakt i zapytała o moje upodobania. Zaproponowała kilka propozycji. Poinformowała także o trwającej promocji. Nie narzucała się i w razie pytań odpowiadała na wszystkie pytania. Była bardzo uprzejma i potrafiła doradzić. Ponadto miała wiedzę o całym asortymencie.

Ten sklep dodatków dba o pełne zadowolenie klientów

Ten sklep dodatków dba o pełne zadowolenie klientów, nawet gdy po zakupie towaru, okaże się coś nie tak. Doświadczyłam tego ”namacalnie”. Zakupione wcześniej klipsy, w domu okazały się wadliwe, gdy któregoś dnia zamierzałam je założyć, a dokładniej jeden z nich, więc udałam się do Claire’s z paragonem i towarem. Ekspedientka nawet nie wnikała w szczegóły, gdy przedstawiłam jej problem, od razu przyniosła inną parę i mogłam wadliwy klips wymienić na sprawny. Obsługa przebiegła w pełni kultury i ”aurze” sympatycznej atmosfery i otoczeniu blasku, eleganckich, nawet efektownych (niektórych) dodatków.

Moja wizyta w CH Karolinka miała dotyczyć tylko sklepu

Moja wizyta w CH Karolinka miała dotyczyć tylko sklepu Auchan, ale przechodząc obok Clair, nie mogłam nie wstąpić, bo witryny wskazywały atrakcyjne rabaty. Po wejściu okazało się, że jest jeszcze bardziej atrakcyjna oferta z racji kalendarzowego Dnia Wiosny na kolczyki i klipsy – przy 3-ech kompletach, jeden był gratis. Nie oparłam się takiej propozycji i zakup był w pełni satysfakcjonujący, tym bardziej, że uzupełniłam także kosmetykę kolorową. Rewelacyjna obsługa była ukoronowaniem atmosfery, a panie błyszczały nie tylko postawą, także wiosennym wyglądem, także dodatkami. Sklep jest dość spory i ma bardzo duży wybór atrakcyjnego asortymentu, a wszystko jest efektownie i wygodnie prezentowane, można swobodnie przymierzać, wybierać różne dodatki. Nie żałowałam, że tu ”zajrzałam”, 21 marca.

Panuje porządek

Panuje porządek, lecz obsługa jest za bardzo nachalna co zniechęca klientów. Za wszelką cenę starają się wciskać produkty w promocji. Produkty są słabej jakości.

Robienie w tym miejscu zakupów

Robienie w tym miejscu zakupów, to sama przyjemność! Już na wejściu pracownice miło się uśmiechają i witają. Chętnie służą pomocą, informują o aktualnych promocjach, zachowują się profesjonalnie. Wnętrze sklepu dobrze urządzone, towar ładnie wyeksponowany. Niestety ceny trochę zniechęcają do zakupów, jednak bogaty wybór produktów i oferty promocyjne zachęcają.

Robienie w tym miejscu zakupów

Robienie w tym miejscu zakupów, to sama przyjemność! Już na wejściu pracownice miło się uśmiechają i witają. Chętnie służą pomocą, informują o aktualnych promocjach, zachowują się profesjonalnie. Wnętrze sklepu dobrze urządzone, towar ładnie wyeksponowany. Niestety ceny trochę zniechęcają do zakupów, jednak bogaty wybór produktów i oferty promocyjne zachęcają.

Na plus tylko to

Na plus tylko to, że pani sama do mnie podeszła i zapytała, co mnie intresuje. Potem obsługiwała mnie przy kasie inna dziewczyna, która nie zastosowała nawet podstawowych zwrotów grzecznościowych. Pani, która rekomendowała mi produkt, przy mnie powiedziała do kasjerki: 'weź mi dopisz tam ten produkt do moich bestsellerów, postaw mi tam kreseczkę' - szczęśliwa, że coś mi sprzedała. Takich rzeczy nie powinno się mówić przy kliencie...

Gdybym używała akcesoriów do włosów to w dniu 6 lutego

Gdybym używała akcesoriów do włosów to w dniu 6 lutego zrobiłabym całkiem fajne zakupy w ofercie 3 sztuki w cenie 2. Sklep elegancki z mnóstwem dodatków dla pań: bransoletki, kolczyki (zwłaszcza dwustronne ciekawie się prezentują), wisiorki etc. bardzo miła i grzeczna, uczynna obsługa, ekspedientka chętnie doradzała klientce w doborze kolczyków do kształtu twarzy i koloru włosów. Bogate zaopatrzenie prezentowane przejrzyście w tej stosunkowo niewielkiej placówce.

Odwiedzałeś ostatnio Claire's?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.14 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem