Tokaj

( 4.11 )

Opinie (10)

Zadzwoniłam do restauracji ...

Zadzwoniłam do restauracji żeby umówić rezerwację na komunię syna. Pani, która odebrała telefon nie była zorientowana co może mi zaproponować. Zapisała mój nr telefonu i manager miał się ze mną kontaktować w tej sprawie. Po 3 dniach nie otrzymałam żadnego telefonu, więc oceniam obsługę na 3 za dobre chęci Pani, która odebrała telefon.

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Pierwsza wizyta nie zachęca do powrotu

Pierwsza wizyta nie zachęca do powrotu. Po wejściu do restauracji trzeba było nieco poczekać na stolik, gdyż był dość spory ruch. Kiedy już znalazł się stolik, oczekiwanie na podanie kart trwało bardzo długo, nikt z obsługi się nie zainteresował, mimo że było wiele możliwości. Kelnerzy wielokrotnie przechodzili obok naszego stolika nie reagując na wyraźnie znaki. Po poproszeniu o karty, zostały przyniesione, jednak zamówienia przez 15 minut nikt nie przyjął. Goście przy stoliku obok, pomimo że przyszli znacznie później zostali obsłużeni w zasadzie od razu. Nie rozumiem kryteriów panujących w tym miejscu, w każdym razie opuściliśmy lokal, czego być może również nikt nie zauważył.

Chyba już trzeba kończyć wędrówkę

Chyba już trzeba kończyć wędrówkę, ale zaszedłem jeszcze do węgierskiej restauracji na placek węgierski. Akurat trafiłem, że było wolny stolik, ale szczeście. Nawet na kelnera czekałem dość krótko. Oczekując na realizację zamówienia zwróciłem uwagę na innych klientów. Większośc zajęta była konsumpcją. Jednocześnie można było usłyszeć zadowolenie z serwowanych dań. Moje zamówienie zostało zrealizowane w dość krótkim czasie, Widac było, że restauracja była przygotowana na większą ilość klientów. Chwała im za to. Muszę przyznać, że placek był smaczny i napewno na niego jeszcze wrócę.

Bardzo fajne miejsce do spędzenia czasu z rodziną

Bardzo fajne miejsce do spędzenia czasu z rodziną, znajomymi czy z chłopakiem. Miejsce zachwyca swym wyglądam oraz miłą obsługą. Po wejściu do lokalu od razu zostałam zapytana o rezerwację oraz poinformowano mnie za jaki czas będę mogła złożyć zamówienie. Zaprowadzono mnie do stolika i wręczono kartę dań + kartę win. Jedzenie przepyszne, porcje ogromne! Dla przeciętnej osoby dość drogo, ale myślę, że ze względu na wielkość porcji - adekwatnie. Za kurczaka z piree w sosie pomidorowym z bazylią i leczo zapłaciłam ok 30zł, ale najadłam się do syta. Rodzinka zamówiła kubełek zupy gulaszowej po węgiersku - porcja dla jednej osoby spora, ale z kolei dla 2 już za mała :) koszt kubełka ok. 15 zł

Wybrałem się do restauracji Tokaj na trasie Warszawa

Wybrałem się do restauracji Tokaj na trasie Warszawa Olsztyn. Obsługa na najwyższym poziomie, miłe i uśmiechnięte panie. Wystrój w restauracji w Węgierskim stylu. Krótki czas oczekiwania na jedzenie - ok 20 minut. Jedzenie było smaczne i napewno na świerzo przyżądzone. Ceny w lokalu bardzo przystępne.

lokal przyjemny

lokal przyjemny, acz drogi, obsługa profesjonalna, chociaż kilka małych wpadek było. ale myślę ze to kwestia doświadczenia. co do jedzenia to szału nie ma, generalnie warty polecenia, ale nie na co dzień, bo jednak na Białystok, ceny są za wysokie, na wyjście na specjalną okazje, jak najbardziej tak.

Lokal znajduje się na 2 piętrze

Lokal znajduje się na 2 piętrze - trzeba wejść schodami. Jest winda, ale drzwi do niej o godz. 19.00 były zamknięte. Wystrój lokalu bardzo miły dla oka. Połowa stolików była zajęta. Obsługa kompetentna. Poprosiliśmy o zmianę stolika, na jeden ze zwolnionych przed chwilą. Pani powiedziała, że sprzątnie i kiedy wszystko było gotowe poinformowała nas o tym. przy wyborze dań doradzała, które są duże i starczają dla dwóch osób. Jedzenie było różne, niektóre potrawy zdecydowanie przesolone. Na sali jest też muzyka na żywo - węgierska kapela. Muzyka jest zbyt głośna jeśli chce sie porozmawiać.

Restauracja oferująca dania kuchni węgierskiej

Restauracja oferująca dania kuchni węgierskiej. W tym też stylu urządzony jest lokal. Po zajęciu miejsc, prawie od razu podchodzi kelner z menu. Po odejściu od stolika sprawdza, czy już może przyjąć zamówienie. Cześć produktów posiada nazwy własne, dlatego potrzebna jest w tedy pomoc kelnera. Bez żadnego problemu potrafi wyjaśnić danie. Widać, że doskonale zna ofertę. W momencie braku decyzji, potrafi zaproponować takie danie, z którego klient powinien być zadowolony. Realizacja zamówienia także jest krótka. Należy wspomnieć, że kelner jest zadbany. Posiada także czyste ubranie. Żegnając się z klientem, zaprasza on go ponownie. Widać, że obsłudze zależy, aby klient miłe wspominał pobyt w tej restauracji.

Odwiedzałeś ostatnio Tokaj?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(3.80 )

Burger King

(3.98 )

Freshpoint

(4.59 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem