Aldi

( 3.61 )

Aldi jest niemieckim przedsiębiorstwem handlowym, którego misją od ponad 100 lat jest „wysoka jakość w dobrej cenie”. W ofercie sklepu znajdują się produkty spożywcze oraz przemysłowe. Jest to lider wśród sklepów dyskontowych w Niemczech. Przedsiębiorstwo charakteryzuje się w prostocie, odpowiedzialności oraz niezawodności. Angażuje się także w aspekty zrównoważonego rozwoju. W Polsce znajduje się od 2008 roku. Poza Polską i Niemcami sklepy znajdują się także w Belgii, Danii, Francji, Luksemburgu, Holandii, Portugalii i Hiszpanii.

Opinie (1046)

Sklep prowadzony jest ...

Sklep prowadzony jest schludnie, podłogi, półki jak i kasy są czyszczone. Personel zachowuje się uprzejmie i kompetentnie, w razie problemów ze znalezieniem produktu bez problemu nam pomoże. Czas obsługi tego miejsca jest bardzo dobrze koordynowany poprzez dynamiczne otwieranie i zamykanie nowych kas w zależności od ilości klientów przez co zazwyczaj zakupy nie trwają długo. Oferta tego sklepu jest zróżnicowana choć nie wydaje się aż tak duża, jedynym sporym problemem jest niska dostępność pieczywa, który uzupełniany jest stosunkowo rzadko.

Sklep w pełni ...

Sklep w pełni zatowarowany. Stojąc w kolejce - kasjer powiadomił o otwarciu za chwile kolejnej kasy. Obsługa bardzo miła i uprzejma. Porządek na sklepie. Pracownik poproszony o pomoc z chęcią i uśmiechem na twarzy pomógł i udzielił potrzebnych informacji. Sklep z chęcią polecę moim znajomym.

Miła obsługa, pracownicy ...

Miła obsługa, pracownicy uśmiechnięci i pozytywnie nastawieni do klienta. Sklep godny polecenia

Na sali czysto. ...

Na sali czysto. Towar poukladany. Personelu na sklepie brak. Kolejka do kasy niewielka.

Od samego ranka ...

Od samego ranka można liczyć na świeże pieczywo, uśmiech pracownika oraz bardzo bogatą ofertę produktów spożywczych. Sklep jest utrzymany w porządku, a pracownicy cały czas dbają o czystość. Są również pozytywnie nastawieni do klienta i wychodzą na przeciw potrzebą klienta.

Obsługa sklepu rozmawia ...

Obsługa sklepu rozmawia ze sobą przez specjalne słuchawki, problem w tym, że krzyczą tak głośno, że właściwie mogliby ich nie posiadać. Ponadto mimo dużego obłożenia sklepu otwarta tylko jedna kasa

Przeterminowane produkty

Dość że jest zawsze problem z cenami to Jeszcze ostatnio sprzedają przeterminowane produkty, no jest tragedia

Mankamenty

Sklep obniżył loty w stosunku do poprzednich okresów. Znaczna ilość towarów znajdowała się na paletach które utrudniały swobodne przemieszanie się po alejkach. Nie wszyscy pracownicy mieli założone maseczki ochronne. Była otwarta wyłącznie jedna kasa co w znaczny sposób wydłużało czas oczekiwania na obsługę.

Świetna obsługa

Duży plus za super obsługę oraz podejście do klienta . Niestety ekspozycja towarów pozostawia wiele do rzyczenia

Brak zastrzeżeń

W sklepie panuje porządek, jest zachowana czystość. Brak luk towarowych na półkach. Obsługa sprawna i mile nastawiona na klienta. Otoczenie sklepu również na prawidłowym poziomie - kosze opróżniane, wózki ułożone, brak zanieczyszczeń na parkingu.

Zazwyzcaj dobrze

Obsługa w sklepie skoncentrowana na towarze już mnie na kliencie. Jak Panie mają dobry dzień to jest ok, jak nie mają to można się bać. Bać, w szczególności Pani na Kasie która potrafi opierniczyć za wszystko za duże odstępy miedzy klientami, za swoje pomyłki i tak dalej. Poza pojedynczymi dniami bardzo miło i sprawnie obsługiwani klienci.

Błędnie zaprojektowane kasy, pośpiech

Dziś podczas zakupów kasjerka z pośpiechem "wypychała" towar na mikroskopijny blacik za kasą. Kasa dodatkowo obudowana płytami pleksi - anty-COVID -bardzo ciasna. Blat nie zabezpieczony pionową ścianką - burtą. Finał sprawy - potrącona butelka z oliwą spada na posadzkę rozbijając się - niszcząc mi buty. Od kasjerki nie słyszę słowa przepraszam. Za oliwę płacę, bo już "naliczona". I co robić awanturę? Popatrzcie na kasy w Dino czy Lidl itp. i weźcie z nich przykład. Chociaż ja w Aldi przestaję kupować.

Dobra obsługa

Obsługa pomocna, zorientowana na klienta, przyjacielska z przyjemnością robi się tam zakupy

Nowy sklep

Odwiedziłam nowy sklep Aldi w dniu jego otwarcia. Już na parkingu można było otrzymać baloniki z logo sklepu, a po zakupach częstowano kawą i ciastkiem (trzeba było okazać paragon z zakupów). W sklepie było dosyć dużo klientów, ale przestrzegano zaleceń sanitarnych i nie wpuszczano ponad limit osób. Wnętrze sklepu wywarło na mnie pozytywne wrażenie, chociaż z powodu dużej ilości osób nie udało mi się dotrzeć do wszystkich regałów. Najwięcej klientów skupiło się wokół koszy z artykułami promocyjnymi. Znalazłam kilka rzeczy, które zamierzałam kupić i skierowałam się do kasy. Przy kasach stały hostessy i pakowały zakupy klientów do materiałowych toreb z logo sklepu Aldi, które były dziś wręczane bezpłatnie w ramach promocji z okazji otwarcia sklepu. Zakupy zaliczam do udanych.

super obsługa

bardzo fajny i czysty sklep i bardzo miła obsługa Na pewno tam wrócę

Szybka odpowiedź z pytanie

Za pomocą poczty elektronicznej otrzymaliśmy szybka odpowiedź na pytanie dotyczące towaru.

Bardzo przyjemny sklep

Dużym atutem sklepów Aldi jest przestronny parking, który ułatwia zakupy zmotoryzowanym klientom. Całe otoczenie sklepu jest czyste i dobrze utrzymane. Pracownicy powinni jednak częściej kontrolować czystość wózków zakupowych, gdyż często znajdują się w nich np. zużyte rękawiczki jednorazowe. Wszyscy napotkani przeze mnie pracownicy byli uprzejmi oraz pozytywnie nastawieni do klienta. Na pochwałę zasługują świeże, dobrze wypieczone bułki oraz warzywa i owoce, które wyglądem zachęcają do zakupu.

Opinia

Personel w 80% bardzo niemiły. Sporo produktów po terminie. Po zakupach zwróciłam kasjerce uwagę, że kupiłam produkt przeterminowany , na co kasjerka odpowiedziała oburzona, że One nie są w stanie całej lodówki przejrzeć.

Odwiedzałeś ostatnio Aldi?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.80 )

Billa

(3.40 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem