Avita

( 5.00 )

Opinie (73)

Sklep bardo zadbany

Sklep bardo zadbany, pracownicy na bieżąco uzupełniają braki towarów na półkach, układają go, by nie tworzył "bałaganu". Niestety na stoisku z wędlinami nie zawsze ma kto obsługiwać, dlatego trzeba poczekać, aż Pan lub Pani zejdzie z kasy. Co do samej obsługi przy kasie to jestem bardzo zadowolony i nie mam żadnych zastrzeżeń.

Przed sklepem mały parking do swobodnego manewrowania i

Przed sklepem mały parking do swobodnego manewrowania i parkowania samochodów. Wjazd na parking też może sprawić trudność dla samochodów z niskim zawieszeniem. Natomiast wnętrze sklepu bardzo zadbane, produkty równo poukładane na półkach sklepowych. Panie kasjerka przywitała się ze mną, sprawnie mnie obsłużyła, zaprosiła ponownie i pożegnała.

Jako że mieszkam blisko

Jako że mieszkam blisko,dość czesto robie tam zakupy.I ogólnie można powiedzieć nie miałam zastrzeżeń,aż do pewnego zajścia..A mianowicie jakiś czas temu zapragnęłam nabyć ;) śledzie wiejskie.Są to śledzie sprzedawane na wagę.Jak zwykle(bo to był mój zakupowy standard ) poprosiłam panią o 4 śledzie i liczyłam na to,że jak zwykle pani wyciągnie owe cztery śledzie z odrobiną cebulki z dużego pojemnika,przełoży do małego ,zapakuje dodatkowo w woreczek(zeby towarem specjalnej troski nie upaćkać w razie czego reszty zakupów:)) i po zważeniu zapłace za to standardowe 3zł z groszami.Tak zawsze bowiem było obojętnie która ekspedientka by mnie nie obsługiwała..Ale nie tym razem.Tym razem pani wyłowiła (chyba już ostanie )4 śledzie z wiaderka i myśle że szkoda jej było pustego miejsca w pojemniczku,bo do pełności doładowała je cebulą po czym aby mieć pewność ze pojemniczek jest aby na pewno maksymalnie wykorzystany ,wzięła wiaderko,przechyliła i dolała śledziowej wody,poczym ledwo zamykający się pojemnik postawiła na wadze,przykleiła cene i mi podaje.Ja w szoku, wziełam do ręki,cała się ubrudziłam ,bo z pojemnika się wylewało ,patrzę:cena 5.80zł ,mówię pani grzecznie ze zawsze kupując takie własnie cztery śledzie,płaciłam za nie 3 zł i że proszę o wylanie owej wody z cebulą ,bo nie jest mi do niczego potrzebna i nie będę płaciła za nią dodatkowo 2.80zł,na co pani odpowiada ,że musi tak ,na to ja ,że nie musi,bo NIGDZIE się tak nie podaje.Przyszła kierowniczka.W każdym normalnym sklepie,powinna przeprosić i przyznać(oczywistą!) rację klientowi-ale nie tu ,pani kierownik bowiem przyznała rację ekspedientce! I mówi,że"jak mi sie nie podoba to nie musze brać". Po prostu skandal! -Jakim prawem mam płacić za coś za co oni sami nie płacą?? Dla wyjasnienia: Duze widerko śledzi zafakturowane jest na 2kg,ale jego waga rzeczywista wynosi 3kg. Dlaczego? Ano własnie dlatego,że owy kg to ta"woda i cebula"która jest dodatkiem i która jest gratis!( Sklep płaci tylko za 2 kg śledzi) .Zdecydowanie jestem zbulwersowana tą sytuacją.I nie chodzi o 2.80zł ale o sposób w jaki zostałam potrzktowana i przede wszystkim-o sprawiedliwość. Gdym tylko miała jakis inny sklep w poblizu na pewno bym tam nie wróciła.

W czasie wczorajszych zakupów w tym sklepie

W czasie wczorajszych zakupów w tym sklepie, spotkałam się z niemiłą i nieżyczliwą obsługą. Ekspedientka obsługująca stoisko mięsne udawała, że mnie nie widzi i czekała, aż zrezygnuję z zakupów. Po moim pytaniu, czy stoisko jest zamknięte z niechęcią udała się na stanowisko i z miną cierpiętnicy wręcz rzucała mi produkty. Ochrona sklepu - praktycznie śledzi klientów - zaglądając im do koszyków i rzucając niestosowne uwagi. W cenach towary panuje bałagan a produkty na przecenie (po terminie ważności) stoją w koszyku blokując przejście dodatkowo cena oleju na promocji nie różni się w żaden sposób od normalnej ceny tego produktu. Obsługa przy kasie profesjonalna i szybka.

Po wejściu do sklepu nie zostałem przywitany przez

Po wejściu do sklepu nie zostałem przywitany przez pracowników ze względu na to że byli w trakcie obsługiwania klientów. Udałem się z koszykiem na salę zakupową, po czym napotkałem pracownika wykładającego towar i spytałem gdzie znajdę ketchup. Pracownik ten zaprowadził mnie na miejsce oraz wskazał na produkt o który pytałem. Był przy tym miły i serdeczny, wykazał chęć pomocy. Osoba obsługująca kasę przywitała mnie słowami "dzień dobry" gdy podszedłem do kasy, skasowała moje zakupy, zapytała czy kupuję coś jeszcze, oraz czy potrzebuję reklamówkę na moje zakupy. Następnie poprawnie wydała resztę i paragon. Obsługa przebiegła szybko i sprawnie, osoba obsługująca była również miła i uprzejma, po dokonanej transakcji powiedziała "dziękuję". Wszyscy pracownicy jakich widziałem podczas mojej wizyty byli ubrani w ubrania firmowe "Avita" z logiem tejże firmy. Sklep był utrzymany w czystości, podłoga była umyta, oświetlenie sklepu jest bardzo dobre, regały równo ułożone, alejki między regałami są dość wąskie co utrudnia poruszanie się. Wygląd sali zakupowej oraz stanowiska kasowego był poprawny, półki z towarem były zapełnione po brzegi. Asortyment w sklepie jest średnio zadowalający mając na uwadze niewielkie rozmiary sklepu, w dodatku pieczywo w nim się znajdujące jest bardzo dobrej jakości oraz zawsze świeże dzięki temu że sklep posiada swoją własną piekarnie która na bierząco robi pieczywo. Ceny w sklepie są w normie, nie odbiegają od konkurencji, jednak są wyższe niż np w "Biedronce". Mogę polecić sklep "Avita" ze względu na dobrą obsługe, dobrej jakości pieczywo, ładny wygląd sklepu oraz przyzwoite ceny.

W tym sklepie robię małe zakupy dwa

W tym sklepie robię małe zakupy dwa, trzy razy w miesiącu. Wygląd, obsługa i higiena sklepu dużo odbiegają od norm w małych delikatesach. Dziś przyszedłem do sklepu tylko po papier toaletowy. Na wejściu zobaczyłem, że jest duża kolejka przy jednej otwartej kasie. Druga kasa była nie obstawiona, chociaż jedna z ekspedientek stała przy tej z pierwszej kasy (de facto obie stały na jednej). Po zakupie papieru odczekałem swoje w kolejce i gdy nadeszła moja kolej pani przy kasie zaczęła liczyć stuzłotówki i odkładać je w inne miejsce... trwało to około 20 sekund, więc zwróciłem jej uwagę, że jest duża kolejka, a ona może to zrobić kiedy indziej... Obruszona pozostawiła tamto zajęcie i wróciła do kasy.

bardzo często brakuje towaru na dziale napoje ale także w

bardzo często brakuje towaru na dziale napoje ale także w alejce z chipsami. Często się zdarza że kolejka w której stoimy zostaje "rozładowana" gdyż wołany jest drugi kasjer. Często nie wyrzucane są paragony z poprzedniego klienta, koszyki leżą często na ladzie i nie ma jak się zabrać z zakupami. Personel jest miły i kompetentny. Każdy z nich ma fartuch, Pani sprzedająca wędliny i mięso posiada rękawiczki ochronne.

Sklep Spożywczy AVITA jest najbliższym sklepem w m ojej

Sklep Spożywczy AVITA jest najbliższym sklepem w m ojej okolicy, wszystko w tym sklepie jest nie tak jak powinno. Po pierwsze obsługa jest karygodna ekspedienyki niekompetentne, nie sympatyczne sprawiają wrazenie jakby pracowałły za karę a klient jest ich najgorszym wrogiem, po drugie po remoncie lokalu asortyment ofereowany jest niewielki cieżko wybrać cos dla siebie bo wszystko jest w małych ilościach, po trzecie ceny towarów są znacznie wyższe niż w innych sklepach spożywczych a podnoszenie ich dodatkowo po 22 godzinie o 10% jest już wogóle nieporzumieniem i ostatnia rzecz to zachowanie się tzw. ochrony czyli panów w wieku emerytalnym którzy chodzą za ludźmi tak że nie da sie spokojnie zrobić zakupów, 5 min stania przed regałem oznacza dla ochrony że jest się złodziejem. moim zdaniem kierownictwo sklepu powinno jak najszybciej zmienić personel, i pamiętać o klientach.

Chciałam podzielić się moimi obserwacjami

Chciałam podzielić się moimi obserwacjami, które dotyczą sklepu osiedlowego Avita. Dzisiaj zrobiłam podstawowe zakupy spożywcze. Nieoznakowany parking jest za sklepem i dlatego jest pusty. Przed samym sklep jest ciężko zaparkować. W sklepie towar poukładany bardzo intuicyjnie. Jedynie co przeszkadza w zakupach to pudła z dopiero co wykładanego towaru ( w sklepie jest dosyć mało miejsca dla klienta, jak do tego dojdzie osoba wykładająca towar robi się ciasno). Mimo kolejki do stoiska mięsnego klienci są obsługiwani szybko i z uśmiechem. Bez problemu znajduje towar, który potrzebuję. Przy kasie kolejka na 6 osób i posuwa się bardzo wolno do przodu. Gdy to zauważa wolna kasjerka natychmiast otwiera drugą kasę. Teraz kolejka idzie sprawnie. Podchodzę do kasy i jestem szybko obsługiwana. Założyłam, że na zakupy wystarczy mi 50 zł i tyle wzięłam z domu ( do tego miałam w kurtce ok 5zł). Moje zakupy wynoszą 63zł ( ku mojemu zdziwieniu). Mówię do kasjerki, że muszę zrezrygnować z zakupu kilki rzeczy i zaczynam wyciągać z koszyka najmniej potrzebne rzeczy. Kasjerka odpowiada, że nie ma problemu i z uśmiechem mówi, że się tak czasem zdarza. Kasjerka wycofuje po kolei oddany przeze mnie towar, a ja dopytuję ile mam zapłacić. W końcu zostajemy przy kwocie, którą jestem w stanie zapłacić. Cała operacja trwała chwilę, ale kasjerka nie wykazała zdenerwowania czy zniecierpliwienia. Duży plus dla obsługi za takie podejsćie do klienta. Sklep zaopatrzony w stopniu wystarczającym na podstawowe zakupy. Ceny ukształtowane na poziomie średnim w stosunku do rynku.

W sklepie latają mole spożywcze

W sklepie latają mole spożywcze, widziałam wycieranie pojemników na pieczywo ścierką, którą wycierane były jakieś półki, na stoiskach z warzywami i wędliną często nikogo nie ma i trzeba szukać kogoś, kto zechciałby mnie obsłużyć. Do tego niektóre ekspedientki rozmawiają tonem sugerującym co najmniej, że są tam przetrzymywane za karę, a klienci im przeszkadzają.

Moje codzienne zakupy robię zwykle gdzie indziej

Moje codzienne zakupy robię zwykle gdzie indziej. Tym razem skuszona gazetką reklamową AVITA pojechałam do sklepu tej sieci. Pierwsza przeszkoda zaraz po wejściu. Przy stoisku z warzywami nie ma nikogo, zabrałam więc towar, który chciałam i czekałam około 5 minut aż jedna z pań szanownie się ruszy aby go zważyć. Tuż obok była lodówka z lodami. I tu wielka kartka z napisem z naszej gazetki lody zielona budka (truskawkowe i bakaliowe) w cenie 8,50 a nie 9,99 jak zwykle. Pomyślałam fajnie wezmę te bakaliowe, jako iż to była sobota poszłam dalej i znowu widzę z naszej gazetki... Lays tv paka wszystkie rodzaje 3,50 (przecena z 4,99) wzięłam 2 paczki i jeszcze parę rzeczy. Idę do kasy zadowolona i dokładnie patrzyłam co kasjerka wbija na kasę, jakie kwoty. I oto przyszła kolej na lody zielona budka bakaliowe hop wyskakuje cena 9,99 zwracam jej więc uwagę iż wyraźnie tam pisze ze są w promocji za 8,5 jakby nie było to cale 1,49 różnicy. Pani w popłochu pobiegła sprawdzić ja za nią i rzeczywiście pisze o promocji na lody bakaliowe za co pani przybiegła do mnie z truskawkowymi ze one mi może dać za 8,50 ale bakaliowych nie wiedzieć czemu nie. ok to jeszcze przegryze ale. Doszło do chipsów Lays ktore miały być za 3,50 pierwsze fromage jak najbardziej skasowane zostały za 3,50 drugie takie same tylko paprykowe już za 4,99 pytam więc dlaczego na co pani mówi ze kierowniczka nie wprowadziła jeszcze zniżki!! Baa promocja obowiązywała od poniedziałku do niedzieli a to już była sobota. Mój wniosek jest taki że dają promocję tylko na to co im nie schodzi, a resztę robią ludzi w balona. A jeszcze jedno. Zwykle jak ktoś jest przed Tobą w kolejce trzeba długo czekać bo paniom się nie spieszy

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

16.06.2009
Avita Inna forma kontaktu

Brak zaangażowania pracowników oraz brak kontaktu z

Brak zaangażowania pracowników oraz brak kontaktu z klientem. Asortyment towarowy ograniczony. Dostępność produktów dobra - towar ułożony zgodnie z zasadami logicznego myślenia. Na jednym ze stanowisk brak komplementarnych zasad higieny ze strony sprzedawcy. Ceny nie dostosowane do lokalu sprzedażowego o dużej powierzchni sprzedażowej.

Do sklepu przyszedłem na szybkie

Do sklepu przyszedłem na szybkie, małe zakupy. Otoczenie sklepu było czyste, zadbane; kosze opróżnione. Jedynym szklanym elementem budynku są drzwi wejściowe- umyte, z wypisanymi godzinami otwarcia i informacją dotyczącą odpłatności za foliowe torby jednorazowe. Avita to sklep samoobsługowy. W sklepie były obecne trzy osoby z obsługi- jedna wykładała napoje na półkę, druga obsługiwała na stoisku mięsnym, natomiast trzecia pani pracowała przy kasie. Spędziłem w sklepie niecałe 10 minut. W momencie mojego wejścia do sklepu było dwóch klientów, jednak po kilku minutach doszło kilkanaście osób (sklep znajduje się blisko kościoła, więc pewnie stąd nagły napływ klientów). Pani wykładająca towar zajęła się obsługą jednej z klientek, która poprosiła ją o pomoc. Pani przy kasie obsługiwała klientów sprawnie i uprzejmie- nie zapominała o powitaniu i pożegnaniu, uśmiechała się do klientów.

Odwiedzałeś ostatnio Avita?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alma Market

(4.00 )

Bomi

(3.46 )

Piotr i Paweł

(3.24 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 10 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem