ABAK

( 3.44 )

Opinie (80)

Nie Polecam!!!

montaż gratis i co z tego wszystko jest i tak wliczone w koszty zakupu zapłaciłem 100zl za transport a okazało się że panele muszę wnieść sam chciałem zrezygnować z zakupu to za oferowali mi że za podkład dostanę pieniądze odrazu ale panele wezmą w komis i jak się uda je sprzedać to zwrócą pieniądze wystarczyło się dogadać że wyniosą te panele i nie ma sprawy brak profesjonalnego podejścia nie polecam tej firmy poczytajcie też opinie jeżeli chodzi o sam montaż amatorzy!

OK

Sprzedawa konkretny , duży wybór jak na tak maly i niepozorny sklepik . Przy większych zakupach transport GRATIS ! Polecam

montaż paneli

chciałem kupić same panele, ale zdecydowałem się na montaż. trzeba u nich kupić wszystko, ale się opłaca, wszystko zamontowali. Całkiem szybko, ponad 100metrów w jeden dzień, listwy też. Ceny ok, Pan w sklepie ma dużą wiedzę, coś doradzi.

POLECAM ZAKUPY W SKLEPIE

Szybka i miła obsługa, kupowałam dużo paneli i dostałam transport gratis :) Wszystko w jak najlepszym porządku, a panele takie jak chciałam. Polecam!

OK

wszystko ok , terminy jak na tą porę roku to ok 2 tygodnie więc przed świętami co nie jest normą. Ceny przystępne , Obsługa miła POLECAM

zakup paneli z gratisowym montażem

Zakupiłam panele z montażem gratis. Jednak , jak się później okazało gratis to w tej firmie nie ma nic . Cena paneli na zamówieniu się nie zmieniła , jednak każda listwa z kwoty 12 zł podskoczyła do 18 zł , każdy element z kwoty 2,20 zł do 3,50 zł , pianka montażowa z ceny 0,79 za m2 do 2,76 za m2 do tego cena kołków montażowych cena za szt. 1,49 , gdzie w Castoramie opakowanie kołków 300 szt. można kupić za naciągane już 50 zł co daje cenę 0,16 za kołek . Koszt transportu względny 110 zł . Ale nie to jest problemem. Problemem jest stawka VAT . Na zamówieniu widnieje wartość netto i brutto a różnicę stanowi dokładnie wartość netto x 23 % VAT . Przy wystawieniu FV jednak klient dowiaduje się ,że ma zastosowaną stawkę VAT 8 % . Jak informuję ,że FV jest na firmę , jak pierwotnie informowałem i nie mogę mieć stawki 8% , to dowiaduję się , że muszę dopłacić do zamówienia , które i tak w druku zamówienia zawierało stawkę 23% . Za co więc mam dopłacać ? Z firmy mogę pochwalić tylko montaż i monterów , którzy naprawdę się starają i szybko , bo w kilka godzin położyli 65 m2 paneli . Obsługa zamówienia i realizacja szybko , ale kwestie finansowe i rozliczeń to dno .Sprawa najprawdopodobniej skończy się w sądzie.

Nie polecam!!!!

Firma beznadziejna !!! Działa jako kolejne ogniwo łańcuszka, szkoda tylko że jak jedno z tych ogniw nawali to oni umywają ręce. w rezultacie zostałem z towarem którego nie zamawiałem Unikać jak ognia

POLECAM !

Bardzo duży wybór paneli, obsługa bardzo miła i pomocna. Gorąco polecam.

Porażka

Nie polecam, nie polecam i jeszcze raz nie polecam. Począwszy od ekspedientek, które nie rozróżniają czym się różnią panele, skończywszy na nieudolnym producencie. Mimo, ze półki w marketach uginają się od wybranych przez nas paneli, w tym sklepie były na zamówienie. Ok- zależało nam żeby były one już z montażem, bo szkoda nam bylo na niego czasu- chcieliśmy poczekać. Niestety po 2 tyg okazalo się, że przyszła wadliwa partia, po kolejnych 2 tyg producent stwierdził, że jednak nie wyprodukuje ich. Więc chcąc nie chcąc kupiliśmy je w markecie( gdzie dostępne byly od ręki) i ostatecznie po miesiącu oczekiwania musieliśmy zamontowac je sobie sami.

Bardzo dobra obsługa

Firma bardzo konkretna , miła obsługa bez owijania w bawełnę , czas oczekiwania na montaż znośny , od razu informują o możliwości obsuwy do 2-3 dni.

Firma, która oszukuje i naciąga klienta

Ofertę firmy Abak znalazłam na Allegro i uznałam za bardzo interesującą, więc napisałam z prośbą o wycenę drzwi do domu. Wycena, którą dostałam bardzo odbiegała od oferty na allegro ale dotyczyła innego modelu, więc zapytałam bezpośrednio o model z Allegro i przywołałam cenę. Następnie ktoś z firmy Abak zmienił cenę na Allegro o prawie 150zl i odpisał mi, że oczywiście mogą mi dane drzwi zaproponować w cenie z Allegro , która już była droższą ceną. Cena ta została zmieniona 10 min przed wiadomością wysłaną do mnie (otrzymałam email z Allegro informujący o zmianie ceny przedmiotu, który obserwuję). Bardzo nieuczciwa firma!! STANOWCZO ODRADZAM!!!!!

POLECAM

Jestem po montażu paneli i drzwi. Z czystym sumieniem POLECAM. Obsługa w sklepie , pomiar jak i montaż naprawdę na wysokim poziomie. Ja jestem po montażu ponad 75 m2 paneli i 14 par drzwi i zero zastrzeżeń. Dziękuję obsłudze i montażystom. Pozdrawiam. Arkadiusz

Odwiedzałeś ostatnio ABAK?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

KOMFORT

(3.67 )

Bel-Pol

(1.50 )

TaniDywan

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem