ABAK

( 3.22 )

Opinie (88)

Tragedia

Drzwi zamówione w lutym , ciągle ich nie ma o nikt z tej firmy nie wie kiedy będą??

Tragedia

W lutym zamówiłem drzwi , zapłaciłem , koniec kwietnia drzwi dalej niema i nikt w tej firmie nie wie kiedy będą. Nie polecam szkoda nerwów i pieniędzy.

Sprawnie i szybko

Jestem bardzo zadowolona z usług firmy Abak w Piekarach Śląskich. Mila obsługa a fachowiec rzetelnie i w krótkim czasie położył panele w całym mieszkaniu. Polecam serdecznie.

Super mały sklepik ale konkretny

Bardzo duży wybór paneli w rozsądnej cenie pan sprzedawca bardzo miły ,szybko obliczył co potrzeba . umówił montaż za dwa tygodnie. Na dzień przed montażem potwierdzili przyjazd . W ciągu kilku godz, położyli 70 m paneli .Jesteśmy bardzo zadowoleni z Firmy ABAK. . Został0 trochę paneli i listew które były zapłacone Firma rozliczyła się w ciągu kilku dni. Polecam Firmę ABAK bardzo .

Nie polecam

Podczas zamawiania likier się pani wylewał z ust. Podczas montażu okazało się, że są dodatkowe koszty i to spore, np. że trzeba płacić za każdą paczkę paneli, jeśli się otworzy paczkę nawet po jeden panel. Panele położone, rozchodzą się, dźwigają do góry. Pani z reklamacji odpisała, że to nasza wina, bo złożyliśmy podpis, że podłoga jest krzywa. A fachowcy przed montażem stwierdzili że nie ma problemu. Ludzie sprawa była u rzecznika praw konsumenta,.bo abak twierdzi że źle korzystamy z paneli. Teraz sprawa w sądzie. Proponuję nagrywać rozmowy podczas zamawiania i montażu. Do tego podczas reklamacji obsługa bardzo nieuprzejma. (Opinia została zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nie polecam

ODRADZAM firmą abak z Piekar śl.montowali nam panele po dwóch miesiącach (jeszcze nie mieszkalismy) kilka paneli na rogach zaczęło się rozwarstwiac zareklamowalismy ta wadę w @ zwrotnym bez oględzin stwierdzili że to nasza wina i nie uwzględnia reklamacji. Nikt z abaka nie pofatygował się żeby zobaczyć uszkodzenia NIE POLECAM.

Nieźle

Miła, kompetentna sprzedawczyni. Zamowienie bez montażu mega szybka realizacja, potem jeszcze domawiane byly listwy i zakonczenia wszystko w expresowym czasie. Teraz będziemy robić drugi dom to już mamy wstępne wyceny tym razem z montażem. Z góry zostaliśmy uprzedzeni ze montaż to min 4 tygodnie czekania a w obecnej sytuacji w firmie Pani podejrzewa, że może być obsuwa. Wszystko jasne od początku. Jedynie to zastrzeżenie że na drzwi nam powiedziano że do 8 tygodni nawet bedzie trzeba czekać, no ale cóż. Ceny najniższe jakie znaleźliśmy i Pani Agnieszka zawsze jeszcze coś opuści więc warto poczekać, a zamowiony towar nie traci na jakości. Drugim ewentualnym minusem transport. Lepiej sobie samemu odbierac jesli ktos ma taka możliwość wtedy wszystko w stanie idealnym, natomiast jak juz mielismy te listwy z transportem to nie polecam, sporo bylo do wymiamy. Dobrze że na punkcie w Gliwicach od ręki wymienione zostały. Nie wyobrazam sobie jak wygladaja panele po takim transporcie gdzies w dalekie trasy

Nie Polecam!!!

montaż gratis i co z tego wszystko jest i tak wliczone w koszty zakupu zapłaciłem 100zl za transport a okazało się że panele muszę wnieść sam chciałem zrezygnować z zakupu to za oferowali mi że za podkład dostanę pieniądze odrazu ale panele wezmą w komis i jak się uda je sprzedać to zwrócą pieniądze wystarczyło się dogadać że wyniosą te panele i nie ma sprawy brak profesjonalnego podejścia nie polecam tej firmy poczytajcie też opinie jeżeli chodzi o sam montaż amatorzy!

OK

Sprzedawa konkretny , duży wybór jak na tak maly i niepozorny sklepik . Przy większych zakupach transport GRATIS ! Polecam

montaż paneli

chciałem kupić same panele, ale zdecydowałem się na montaż. trzeba u nich kupić wszystko, ale się opłaca, wszystko zamontowali. Całkiem szybko, ponad 100metrów w jeden dzień, listwy też. Ceny ok, Pan w sklepie ma dużą wiedzę, coś doradzi.

POLECAM ZAKUPY W SKLEPIE

Szybka i miła obsługa, kupowałam dużo paneli i dostałam transport gratis :) Wszystko w jak najlepszym porządku, a panele takie jak chciałam. Polecam!

OK

wszystko ok , terminy jak na tą porę roku to ok 2 tygodnie więc przed świętami co nie jest normą. Ceny przystępne , Obsługa miła POLECAM

zakup paneli z gratisowym montażem

Zakupiłam panele z montażem gratis. Jednak , jak się później okazało gratis to w tej firmie nie ma nic . Cena paneli na zamówieniu się nie zmieniła , jednak każda listwa z kwoty 12 zł podskoczyła do 18 zł , każdy element z kwoty 2,20 zł do 3,50 zł , pianka montażowa z ceny 0,79 za m2 do 2,76 za m2 do tego cena kołków montażowych cena za szt. 1,49 , gdzie w Castoramie opakowanie kołków 300 szt. można kupić za naciągane już 50 zł co daje cenę 0,16 za kołek . Koszt transportu względny 110 zł . Ale nie to jest problemem. Problemem jest stawka VAT . Na zamówieniu widnieje wartość netto i brutto a różnicę stanowi dokładnie wartość netto x 23 % VAT . Przy wystawieniu FV jednak klient dowiaduje się ,że ma zastosowaną stawkę VAT 8 % . Jak informuję ,że FV jest na firmę , jak pierwotnie informowałem i nie mogę mieć stawki 8% , to dowiaduję się , że muszę dopłacić do zamówienia , które i tak w druku zamówienia zawierało stawkę 23% . Za co więc mam dopłacać ? Z firmy mogę pochwalić tylko montaż i monterów , którzy naprawdę się starają i szybko , bo w kilka godzin położyli 65 m2 paneli . Obsługa zamówienia i realizacja szybko , ale kwestie finansowe i rozliczeń to dno .Sprawa najprawdopodobniej skończy się w sądzie.

Nie polecam!!!!

Firma beznadziejna !!! Działa jako kolejne ogniwo łańcuszka, szkoda tylko że jak jedno z tych ogniw nawali to oni umywają ręce. w rezultacie zostałem z towarem którego nie zamawiałem Unikać jak ognia

Odwiedzałeś ostatnio ABAK?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

KOMFORT

(3.85 )

Bel-Pol

(2.81 )

TaniDywan

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem