Calzado

( 1.24 )

Opinie (26)

masakra żenada

witam dobrze że sa takie fora że możemy przekazać sobie inf na temat takich wlascicieli ja drugi raz dałam nabrac się po moich rzutach negatywów info maili odradzam masakra zwrot srodków po 40 dniach i jeszcze okrojona suma zgłaszam do rzecznika o naciaganie i kradzież moich srodków zawłaszczenie mienia zróbcie to samo trzeba ukrucić ta partyzantkę

Nieuczciwe praktyki

Firma posługuje się tytułem Rzetelna firma do którego nie ma prawa. Oferuje towar ktorego nie ma na stanie. (Opinia została zmodyfikowana przez administratora z uwagi na treść)

NEGATYW ZA BRAK ZWROTU PIENIĘDZY

TO DRUGI RAZ MAM PROBLEM Z ODZYSKANIEM PIENIĘDZY ZA ZWRÓCONE BUTY.1 RAZ PO MIESIACU MOJEJ INTERWENCJI ZWRÓCONO MI PIENIADZE.TERAZ TEZ NIE ZWRACAJĄ TYLKO ODPISUJĘ ZE W PRZECIAGU 24 H WYSLA..OCZYWISCIE ŚCIEMA BO NIE MA PIENIĘDZY NA KONCIE.MYSLĘ ZE TREZEBA ICH NAUCZYC UCZCIWOSCI I SPRAWĘ ZGŁASZAM NA POLICJE.DOBRZE BY ZROBIC SKARGE ZBIOROWĄ ZA WYŁUDZENIA INTENETOWE. WTEDY JEST INNY PARAGRAF I WIĘKSZA MOŻLIWOSC KARY DLA TAKICH LUDZI.PROSZE CHĘTNYCH O MAILA ////martynika02@wp.pl (Opinia została zmodyfikowana przez administratora z uwagi na treść)

Porażka

Najgorszy sklep internetowy jaki spotkałam . Za zwrócone obuwie nadal nie otrzymałam zawrotu minął ponad miesiąc.

NIEUCZCIWA FIRMA- NIE ZWRACAJĄ PIENIĘDZY ZA BUTY

Buty odesłane ponad miesiąc temu. Otrzymałam uprzejme potwierdzenie otrzymania przez nich zwrotu, z informacją, że zwrot środków "wkrótce". Minął miesiąc, do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu. Przelew podobno wyszedł w czwartek ale chyba idzie na nogach bo do tej pory nie dotarł! Zamierzam zgłosić sprawę na Policję! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Piękne butki

Rzeczywiście z terminową dystrybucją firma ma kłopot, ale buty są świetne, idealnie pasują, są wygodne, eleganckie - dobrze, że opinie przeczytałam po otwarciu paczki, bo może nie zdecydowałabym się na ten zakup.

tragedia!!!

zakupiłam 3 pary butów niestety musiałam wszystkie zwrocic ponad miesiac temu i do tej pory nie moge doprosic sie o zwrot środków. odradzam zakupy

Fatalnie

Szkoda że dopiero teraz przeczytałam opinie na temat tego sklepu. Zamówienie zrealizowane po ok miesiącu, mimo, że zrezygnowałam z niego. Odesłałam buty, ale nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Dostaję miłe maile, że sprawdzą, sprawdzili....i co, okazuje się że przelew wykonany tydzień temu jeszcze nie dotarł, prosiłam o przesłanie potwierdzenia przelewu. Otrzymałam uprzejmego maila, że poprosili księgowość o przesłanie potwierdzenia, ale ja go nie otrzymałam. Pierwszy raz mam do czynienia z taką sytuacją. Zamierzam zgłosić to na policję. Zobaczymy co dalej.

Długie oczekiwanie na towar, ale było warto:)

3 tygodnie czekania....ale po kontakcie ze sklepem i przypomnieniu o swoim oczekiwaniu - buty przyszły kolejnego dnia. Bardzo ładne! Takie, jak na zdjęciu. Jestem mile zaskoczona, gdyż nastawiłam się już na najgorsze po przeczytaniu wszystkim opinii na temat sklepu.

Niestety ale muszę potwierdzić złą opinię

Po złożeniu zamówienia przychodzi informacja, że czas realizacji 30 dni roboczych. Zamówienie nie zostało zrealizowane, zwrotu pieniędzy nie można się doprosić, więc to przez chargeback. Nie będę się z nimi szarpać, szkoda nerwów. Szok, że pozwalają sobie na taką praktykę, to niepojęte!

Klamcy oszuści!

Od dwóch tygodni czekam na zwrot pieniędzy za buty, które odesłałam, bo przysłano mi nie te, które zamawiałam. Na dodatek wciskali mi na siłę inne buty. Codziennie zapewniają, że przelew poszedł, a kasy nie ma. Zgłaszajcie na policję!!!! Nie polecam nikomu, same kłopoty i nerwy!

Omijać szerokim łukiem tę firmę

Zamówiłam buty w promocji 3 za 2. Poprosilam o realizację do konkretnego dnia gdyż chcialam odebrac je bedac w kraju. Zgodnie z informacja na stronie mialam sporo dni w zapasie. Nikt sie ze mna nie skontaktowal, ale uznałam, ze wszystko jest w porzadku. Ku mojemu rozczarowaniu buty nie dotarły ( 8 dni roboczych od zamowienia). Gdy wyslalam wiadomość ze zadam zwrotu pieniedzy zadzwoniono do mnie z informacja, ze buty sa gotowe do wysylki. Spytalam czy mozna wyslac za granicę. Polecono mi dopłacić 60 zl. Kwote uiscilam i po 10 kolwjnych dniach znowu cisza i zero wiadomosci co do wysylki. Zazadalam zwrotu i znow wiadomosc, ze buty sa gotowe do wysłania... Zostalam przy decyzji o zwrocie pieniedzy ... no i nie mam ani butow ani ok 600 zlotych. Ostrzegam, szkoda kasy i nerwów!!! Ode mnie zero gwiazdek.

Nie polecam!!!

Od 3 dni próbuję odzyskać pieniądze ze zwrotu. Codziennie jestem zapewniana że pieniądze zostały wysłane. Niestety dopiero teraz przeczytałam jak fatalne opinie ma sklep. Sprawa zostanie jutro rano zgłoszona na policję. Ostrzegam przed firmą!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

negatywna

Zakupiłam buty 3 tygodnie temu, po 2 tygodniach zwodzenia mnie zażądałam zwrotu pieniędzy. Tydzień czekam na pieniądze. Cięgle zwodzenie. Zgłaszam sprawę na policję. Więcej nie będę czekać. Nie polecam. Pan sobie kupił certyfikat rzetelnej firmy, kpina i żart.

Negatywna.

Zapłaciłam z góry, elektronicznie, najpierw musiałam przypominać się mailowo, jak w końcu otrzymałam buty wyglądały zupełnie inaczej niż na zdjęciu. Podeszwa miała być w kolorze khaki jest czarna i tandetna. Buty odsyłam, jeśli będą się ociągać ze zwrotem pieniędzy, zgłaszam do prokuratury. Mój pierwszy i ostatni zakup w tej firmie.

Koszmar

Masakra.Buty zamówiłam 19 wrzesnia do dziś nie dotarły..Telefonow wykonałam mnóstwo i tylko zwodzenie ze wyślą za dzien za dwa za trzy ...Dobrze że wzięłam obcje za pobraniem i nie wpłacałam pieniędzy.Dzis zrezygnowałam z zakupu .....Nie polecam Zastanówcie się niz tam coś kupicie

Bardzo zadowolona

Gdy trzy dni temu czytałam opinię o sklepie, byłam przerażona, jednak rzeczywistość okazała się zupełnie inna od tej przedstawionej na forach. Fakt, na buty czekałam osiem dni /nie było ich na stanie/, ale później wszystko poszło niezwykle sprawnie. Wczoraj otrzymałam informację, że buty zostały wysłane, a dzisiaj po godzinie ósmej miałam już je w domu. Z powodu tego opóźnienia nie musiałam płacić za przesyłkę, choć była to niewielka suma /20 zł./, to jedna było to bardzo miłe.

Nie polecam, fatalnie

Zamówienie złożyłam dwa tygodnie temu (16 wrzesnia), do chwili obecnej nie otzrymałam zamówionych butów. Pracownicy sklepu nie odbierają telefonów, ma e-maile z zapytaniem o termin wysyłki odpowiadają sporadycznie i w odpowiedzi umieszczają informację, że towar zostanie wysłany "JUTRO". To sklep nierzetelny, a obsługa fatalna. Zastanawiam się, czy w ogóle dostanę zamówiony towar, a jeśli już czy będzie to na pewno to co zamówiłam

Odradzam kupowanie...

Czekam kolejny tydzień na buty .... Zamówienie złożyłam ponad 3 tygodnie temu .... po 2 tygodniach raczyli powiedzieć ze danego rozmiaru nie mają ...... wybrałam inne buty ..... na które miałam czekać tydzień .... i znów opóźnienia i wydłużanie Obsługa klienta fatalna. Jeśli już ktoś musi zamówić tam buty to wybierzcie opcje płatności przy dostwie ... Ja zapłaciłam ... a dostawy nie ma już ponad 3 tygodnie ....

Odwiedzałeś ostatnio Calzado?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Ambra

(5.00 )

BADURA

(4.07 )

Bagatt

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem