Przewozy Regionalne - POLREGIO

( 1.22 )

Opinie (279)

Wagony 3 klasy

Pociąg Kamieńczyk wyjechał z Poznania z zepsutymi zapchanymi toaletami i uszkodzonymi drzwiami. Po kilku dniach wracał z zamkniętymi w połowie toaletami. Drzwi wewnetrzne nadal zepsute. Zapach jak w klatce z lwami. Dla ludzi z mocnymi nerwami . Nie umieszczać papierowych ręczników. Wyłącznie papier toaletowy to nie będzie problemów. Tłumaczenie ze ludzie nie umieją używać toalety nie jest wystarczające.

Tragedia, dramat + połączenie patointeligencji z obsługi

Witam, Proszę mi wytłumaczyć, jakim ćwierćmozgiem trzeba być, żeby grzać bez opamiętania w pociągu?! Na zewnątrz od dłuższego czasu dodatnie temperatury, a w środku nagrzane do czerwoności. Ludzie nie mogą wysiedzieć na miejscach, bo parzy w plecy i tyłek, nogi trzeba trzymać najlepiej na osobie naprzeciwko, bo można sobie poparzyć trzymając pod sobą. Ludzie są znużeni, zmęczeni, senni, narzekają na smród z tych pożal się Boże skór, które pod wpływem bardzo wysokiej temperatury zwyczajnie śmierdzą i przy okazji nas trują. Poza tym spoceni i rozgrzani muszą od razu wychodzić na zewnątrz, co jest już totalną katastrofą. Czekam z niecierpliwością na moment, kiedy ktoś łaskawie ruszy głową bo to już jest skandal. Ceny biletów rosną, czas jazdy się wydłuża zamiast skracać i ciągle podstawiacie te zdezelowane pociągi, a raczej złomy, które już dawno powinny zostać przerobione na żyletki. Proszę o interwencję w tej sprawie albo kontakt, pod którym sam będę mógł to załatwić. Nie pozdrawiam, Podróżujący na trasie Głogów- Wrocław główny

Obsługa koszmarna. Niezgodność z regulaminem

Jechałam dzisiaj pociągiem z Szczecina do Kołobrzegu. Ja, dodatkowy pasażer oraz nasz 7 miesięczny pies rasy Chihuahua (waga 1,1 kg). Pan konduktor 6 razy próbował podejść do nas aby skasować bilet ale za każdym razem przeszkadzał mu jego telefon /telefon z melodia disco-polo raczej służbowy nie był ;) ) W końcu podszedł do nas i od razu założył że piesek nie ma biletu, kazał schować do kontenera i dać na gorną połke w pociągu. Po ukazaniu biletu również dla zwierzaka (4,50 zł który pozwala by trzymać zwierze po za kontenerem jeśli ma smycz - w naszym przypadku wszystko się zgadzało) Po pokazaniu mu danego punktu regulaminu dalej twierdził że niczego takiego nie ma w regulaminie i kazał schować szczeniaka do tornistra. Oczywiście z takim człowiekiem nie da się dogadać. Ciekawe jaki stosunek mial do innego labradora w pociągu... Być może po prostu nie lubi zwierząt ale gdybym chciała męczyć szczeniaka w kontenerze to bym nie płaciła za bilet.

Obsługa relatywna do pociagu

Lepiej jechać drożej, niż słuchać pana, który jest kierownikiem pociągu. Druga sprawa nowej mentalności pokolenia z, które teraz podróżuje... Panowie po 20 lat w rureczka h siedzą a starsze panie czy kobiety z dziećmi stoją... Ale to już brawa dla rodziców (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)

Kompletne nieporozumienie

Pierwszy raz spotykam się z takim dyletanctwem. Ponad godzinne opóźnienie pociągu Krzyż-Gorzów i to praktycznie codziennie. Znajomi polecali PKS ale wolałem być mądrzejszy i wybrałem kolej bo szybciej i nieco taniej. Zawód na całej linii. Jeśli jesteś z Gorzowa Wlkp, nie korzystaj z Polregio. Idź na PKS. Jest parę metrów od PKP. Może i drożej ale punktualnie.

Korzystam bardzo często, super obsluga

Bardzo często podróżuje z malutkim dzieckiem na trasie Pruszcz Gdański - Gdańsk Oliwa. Obsługa zawsze bardzo sympatyczna i kulturalna. Chętnie pomogą wnieść lub wysiąść z wózkiem bez proszenia, sami ofiarują pomoc, uśmiechnięci, pomocni. Nowe składy super wygodne, dojazd do Gdańska dużo szybszy niż ZTM. Bilety kupuję przez apke- szybko i wygodnie. Polecam!

Korzystam bardzo często, super obsluga

Bardzo często podróżuje z malutkim dzieckiem na trasie Pruszcz Gdański - Gdańsk Oliwa. Obsługa zawsze bardzo sympatyczna i kulturalna. Chętnie pomogą wnieść lub wysiąść z wózkiem bez proszenia, sami ofiarują pomoc, uśmiechnięci, pomocni. Nowe składy super wygodne, dojazd do Gdańska dużo szybszy niż ZTM. Bilety kupuję przez apke- szybko i wygodnie. Polecam!

Przewozy regionalne

Czemu w rozkladzie jazdy trasa deblin -lublin nie ma pociagu dla pasazerow ktore dojezdzaja do pracy do lublina na godz.6 rano przed 3 laty zawsze byl pociag

Tragedia. Rezygnuje z usług Polregio.

Witam, płacę ponad 300 zł za bilet który nie jest warty nawet połowy tej ceny. Skoro brak biletu jest powodem do wstawienia mandatu to ja rządami zwrotu kosztów biletu kiedy pociąg spóźnia się GODZINĘ, kiedy to rano człowiek się spieszy do pracy i codziennie musi się tłumaczyć swojemu szefowi ile tym razem się dziś spóźni. Czy 20 minut czy 2 godziny. To jest GODZINA mojej pracy. Rezygnuje z tych linii, nie polecę nikomu, a na dodatek będę każdemu odradzać bo to co się dzieje jest nie dość że irytujące, człowiek w nerwach od samego rana to na dodatek NIE PROFESJONALNE, żadnego wytłumaczenia ze strony przewoźnika, a komunikat "z przyczyn niezależnych" codziennie się nie sprawdza i za dużo nam nie mówi! Ale bileciki oczywiście sprawdzane, już na pierwszej stacji ;) Ja w takim razie z przyczyn niezależnych będę swoją opinię propagować. NIE POLECAM.

Najgorszy przewoźnik w Polsce

Jeżdżę koleją codziennie i omijam tego przewoźnika z daleka!!! Takiego braku kultury wśród konduktorów naprawdę nie znajdziecie, szczególnie na trasie Katowice-Kielce jest tam taki jeden bardzo niski (mały człowieczek) opryskliwy nieuprzejmy nie wychowany traktuje pasażerów jak śmieci. Odnoszę wrażenie że Regio przygarnia tych którzy stracili pracę u innych normalnych przewoźników, podejście do pasażerów żenujące!!!!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Najgorsza stacja w Trójmieście

Czynna jedna kasa, dodatkowo z przerwami. Brak automatu aby kupić bilet. Żeby zalogować się do aplikacji trzeba podać pełno danych łącznie z zakładaniem konta. Musiałam kupić bilet w pociągu który droższy prawie 100 %. Na co komu taką kasa w której nie można biletu kupić.

1/5

Częste spóźnienia, nawet 20 minutowe. Jak masz autobus którym musisz jechać, a odjeżdża 2 minuty po "planowanym" przyjeździe to się nie wyrobisz. Lepiej nie korzystać z pociągów gdy bardzo bardzo się spieszysz

Dobra jakość

Trasa Olsztyn GŁ- Pisz Dobra jakość pociąg odjechał na czas nie było spóznien na miejsce dojechałam o 5 minut wcześniej wszystko na + cena korzystna :) Polecam serdecznie

Odwiedzałeś ostatnio Przewozy Regionalne - POLREGIO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

PKP

(2.00 )

PKP Intercity

(4.75 )

Metro Warszawskie

(4.32 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 10 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem