Przewozy Regionalne - POLREGIO

( 2.79 )

Opinie (280)

Polregio to kanał

Stary peerelowski tabor, kilkukrotne sprawdzanie biletów w dobie kodów QR na telefonach. Muzeum PRL.

fachowe świadczenie usług

Abstrahując wszelką falę krytyki wymierzoną w przewoźnika kolejowego oraz inne negatywne opinie i spostrzeżenia ze strony społeczeństwa pragnę podkreślić mocne strony spółki POLREGIO - oddział w Poznaniu. Korzystam z usług ww. przewoźnika od ponad pół roku i szczerze mówiąc w sporadycznych sytuacjach kolej zanotowała niewielkie opóźnienia i zasadniczo miało to miejsce podczas siarczystej zimy. Jednak wątek mojego komentarza skierowany jest na inny aspekt. Mianowicie, jestem bardzo wdzięczny i zadowolony z wysokiego poziomu usług jakie świadczy biuro usług rzeczy znalezionych w Poznaniu. Doświadczyłem poważnej sytuacji w której zagubiłem osobiste dokumenty i miało to miejsce w zasięgu działania przewoźnika Polregio. Dzięki natychmiastowej reakcji i podjętym działaniom ze strony kadry pracowniczej która wykazała się nie tylko skutecznym wywiązaniem się z kompetencji ale również wysokim stopniem profesjonalizmu w połączeniu z uczciwością i rzetelnością na rzecz sprawnej realizacji czynności, odnalazłem zgubione rzeczy, których w posiadanie mogły wejść niepożądane osoby 3 niekoniecznie zamierzające przekazać znalezione przedmioty właściwym jednostkom. Jeszcze raz przesyłam wyrazy podziękowania zarówno dla osoby - znalazcy jak i pracownikom biura rzeczy znalezionych w Poznaniu. Takie postawy osób są godne aprobaty a procedura działania doskonałym wzorcem do wykorzystania na przyszłość w przypadku wystąpienia ewentualnie podobnych sytuacji

słabo...

Panie sprzątające otwierają drzwi do toalety kiedy ktoś z niej korzysta z usprawiedliwieniem, że chcą posprzątać i dodają uszczypliwe komentarze wobec wyglądu. Polecam zrobić ponowny przegląd pracowników. Nie polecam!!!

Indywidualne otwieranie drzwi w poc.POLREGIO

Jechałem poc.nr 32824 z Krakowa do Kozłowa w dn.17.02.2021r. Skład poc. to EN72A . Już na pierwszym przystanku w Kr.Batowicach zauważyłem,że drzwi nie otwierają sie automatycznie,ale pomyślałem,że są udszkodzone. Taka sama sytuacja na następnych przystankach. W Baranówce do wyjścia zbliża się starsza kobieta.Poc. zatrzymuje się ,drzwi się nie otwierają,kobieta nerwowo rozglada się dookoła i naciska rękoma wszyskie przyciski i dopiero w ostatniej chwili znajduje ten właściwy.Na następnych postojach to samo.Ludzie przyzwyczajeni od kilku miesięcy do samootwierających się drzwi w ostatniej chwili używaja przycisków indywidualnych.Dziwne że nikt nie zerwał hamulca bezpieczeństwa.Dopiero po jakimś czasie przez skład idzie kier.poc. z informacją,że od dziś zgodnie z telegramem drzwi otwierać trzeba przyciskami.Żadnej informacji na składzie poc. ani przez megafony.Czyżby pandemia w odwrocie? Przez kilkanaście dni panowały duże mrozy i nikt wtedy nie wpadł na taki pomysł,a teraz raptem jak przychodzi dodatnia temperatura,to nagle olśnienie! Chyba za wcześnie moi Państwo i wartałoby przywrócić centralne otwieranie drzwi w pociągach tymbardziej,że przyciski otwierające drzwi są i będa zawsze jak wszystko czego ludzie często dotykają rozsadnikiem wirusów i bakteri.Bardzo proszę o poważne potraktowanie tej sprawy. Pozdrawiam!

Brak kultury

Trasa Wschowa-Głogów. 13.02.2021. Kurs 14:35. Niemiła konduktorka, brak kultury.

NIe polecam, robią problemy tam gdzie ich nie ma.

Ile razy można kontrolować bilet? Po to jest kod QR aby go zeskanować i dać spokój pasażerowi, ale przyjdą kilka razy nękając, a jak nie bilet to będą ci dowód osobisty sprawdzać czy ktoś nie jeździ na twoim bilecie, co za paranoja. Są konduktorzy i drudzy konduktorzy którzy sprawdza ci wszystko drobiazgowo. Kiedyś miałem bilet wydrukowany na papierze to przyczepili się że format to nie A4, choć wszystko było widoczne. Przewozy Regionalne powinny wyjść z czasów komuny i szkolić konduktorów z przyjaznej obsługi klientów a nie z nękania pasażera który legalnie zapłacił za bilet miesięczny. Idę na pracę zdalną, to mnie i moje pieniądze już nie zobaczą w ich pociągach. Pozdrawiam Dojeżdżający do pracy

Praca i prywatne przyjemności

A ja mam pytanie . Czemu niektóre kasjerka nosi kawy maszyniście i czy nalezy to do jej pracy czy d0 podtrzymania dawnych kpiacych prowadzen się kolejarzy.

Zawsze coś źle

Za każdym razem pociąg jest opóźniony lub ma nieoczekieany postój. To jest niedopuszczalne dla ludzi którzy muszą dojechać do pracy. Prawie godzina opóźnienia kolejny raz! NIE POLECAM

Beznadziejna obsługa

Nie polecam! Pociągi jeżdżą jak chcą z ogromnymi opóźnieniami

Spóźnienia

Pociągi się spóźniają i nic sobie z tego nie robią., mimo tego że obłożenie jest małe. Darujcie sobie nowy tabor nauczcie się jeździć na czas i się nie spóźniać to już będzie sukces. Nie można zaufać temu przewoźnikowi nawet w 5 procentach.

Odwołany pociąg

Niestety muszę napisać, że usługi tego przewoźnika to jakiś żart. Nasz pociąg został odwołany jakieś dziesięć minut przed odjazdem. Nie zostaliśmy poinformowani dlaczego, nikt nie chce zwrócić nam za to pieniędzy. W zamian, pokierowano nas (całkowicie niekompetentnie) na zamienny autobus, który odjechał przed czasem i na który nie zdążyliśmy nawet biegiem. Przez to wszystko spóźniliśmy się na samolot do domu. Jestem załamana jakością obsługi, według mnie to brzmi jak jakiś żart. Ludzie na peronie mówili między sobą, że to normalnie że 'pociąg nie przyjeżdża' oraz że 'raz przyjeżdża, a raz nie'. Nie, to nie jest normalne. Kompletny brak szacunku dla klientów. Jestem pewna, że już nigdy nie skorzystam z tych linii i również nie polecam korzystać z nich innym. Naprawdę szkoda nerwów, czasu i pieniędzy.

Obsługa jest okropna

Po co te zmiany z Buku 7.06 do Poznania 7.42, wczoraj spóźnił się 5 minut, wcześniej było 7.12 z Buku, w Poznaniu 7.39. Jak zawsze zamiany na gorsze. Dzisiaj spóźnił się 12 minut. Obsługa jest okropna.

Nie polecam

Serdecznie nie polecam przewozów POLREGIO,opóźnienie pociągu 30 minut nie uzasadnienie nawet dlaczego.Nie miła obsługa. POZDRAWIAM

Okropność

W pociągu gorąco oddychać się nie da i obsługa bardzo nieuprzejma nie miła w stosunku do pasażerów odżywki jak do kogoś kogo się ma za największego wroga bardzo nie przyjemna podróż

Bardzo szybka podróż!

W dniu 26.06.2020 pociąg o numerze 90934 ze stacji Pisz do stacji Olsztyn Główny wyjechał planowo oraz bez żadnych komplikacji dojechałem bezpiecznie do celu polecam serdecznie!

brak kultury, dno dna

Obsługa klientów z wielkiej łaski. Problem z wystawieniem biletu. Kłamanie i brak elementarnych zasad kultury. Uciekajcie jak najdalej, konduktor zrobi WSZYSTKO żeby wystawić wam mandat. Wygląd i zapach wagonów przemilczę. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

brak kultury i tragedia

Wielki problem że sprzedażą biletu, bardzo opryskliwa obsługa pociągu. Robienie wszystkiego naj wystawić mandat. Brak kultury osobistej pracowników. Brud w pociągu, zapach koszmarny. Nigdy więcej... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Odwiedzałeś ostatnio Przewozy Regionalne - POLREGIO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

PKP

(2.17 )

PKP Intercity

(3.73 )

Metro Warszawskie

(3.82 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem