Przewozy Regionalne - POLREGIO

( 1.41 )

Opinie (293)

Odwołany pociąg

Niestety muszę napisać, że usługi tego przewoźnika to jakiś żart. Nasz pociąg został odwołany jakieś dziesięć minut przed odjazdem. Nie zostaliśmy poinformowani dlaczego, nikt nie chce zwrócić nam za to pieniędzy. W zamian, pokierowano nas (całkowicie niekompetentnie) na zamienny autobus, który odjechał przed czasem i na który nie zdążyliśmy nawet biegiem. Przez to wszystko spóźniliśmy się na samolot do domu. Jestem załamana jakością obsługi, według mnie to brzmi jak jakiś żart. Ludzie na peronie mówili między sobą, że to normalnie że 'pociąg nie przyjeżdża' oraz że 'raz przyjeżdża, a raz nie'. Nie, to nie jest normalne. Kompletny brak szacunku dla klientów. Jestem pewna, że już nigdy nie skorzystam z tych linii i również nie polecam korzystać z nich innym. Naprawdę szkoda nerwów, czasu i pieniędzy.

Obsługa jest okropna

Po co te zmiany z Buku 7.06 do Poznania 7.42, wczoraj spóźnił się 5 minut, wcześniej było 7.12 z Buku, w Poznaniu 7.39. Jak zawsze zamiany na gorsze. Dzisiaj spóźnił się 12 minut. Obsługa jest okropna.

Żenada

15.08.2020 godz 8.26 pociąg regio nr 96506. Jedziemy na wycieczkę rowerową do Kartuz. Wszystko zaplanowane. Bilety kupione przez aplikację, niestety na rowery już nie ma. Ale dwa dni wcześniej byliśmy na Helu i dało radę dokupić w trakcie podróży więc jedziemy. Pociąg pusty ale brak biletów. Pan konduktor jest nieugiety. .Wyrzuca nas- 4 osoby i dziewczynę z chłopakiem. Nieważne ze mamy bilety osobowe, na rowery ich brak a on nie może ich wystawić. W przedziale rowerowym zostają dwie panie z dwoma rowerami i wykupionym biletem rowerowym. Na nic prośby i tlumaczenia. Pan konduktor twierdzi ze zabiorą mu premię. Zostajemy na peronie. Promocja firmy idealna. Nigdy więcej ten przewoźnik. Gratulujemy.

Nie polecam

Serdecznie nie polecam przewozów POLREGIO,opóźnienie pociągu 30 minut nie uzasadnienie nawet dlaczego.Nie miła obsługa. POZDRAWIAM

beznadzieja

okien sie nie da otworzyć w pociagach "BO PRZEDZIAŁ KLIMATYZOWANY" a ile juz jeżdżę to klimy nie poczułem w tych pociagach . (treść usunięta przez administratora) taka gorączka (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Okropność

W pociągu gorąco oddychać się nie da i obsługa bardzo nieuprzejma nie miła w stosunku do pasażerów odżywki jak do kogoś kogo się ma za największego wroga bardzo nie przyjemna podróż

Bardzo szybka podróż!

W dniu 26.06.2020 pociąg o numerze 90934 ze stacji Pisz do stacji Olsztyn Główny wyjechał planowo oraz bez żadnych komplikacji dojechałem bezpiecznie do celu polecam serdecznie!

brak kultury, dno dna

Obsługa klientów z wielkiej łaski. Problem z wystawieniem biletu. Kłamanie i brak elementarnych zasad kultury. Uciekajcie jak najdalej, konduktor zrobi WSZYSTKO żeby wystawić wam mandat. Wygląd i zapach wagonów przemilczę. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

brak kultury i tragedia

Wielki problem że sprzedażą biletu, bardzo opryskliwa obsługa pociągu. Robienie wszystkiego naj wystawić mandat. Brak kultury osobistej pracowników. Brud w pociągu, zapach koszmarny. Nigdy więcej... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

100 lat za ŁKA

Fatalne podejście do klienta. Jeśli ktoś chce kupić bilet to konduktor to oleje i pójdzie dalej tylko po to żeby wrócić i wystawić mandat.

Konflikt pomiędzy rozkładami jazdy

Brak aktualizacji rozkładu jazdy. Doszło do sprzedaży biletu wraz z przewozem roweru. Na miejscu okazało się, że pociągu nie ma, jest autobus, który roweru nie zabierze. Fajnie, że można zwrócić koszty przejazdu, ale trochę to niedorzeczne, nie zawsze można zmienić swoje plany w 5 minut. Godziny odjazdów również się nie zgadzały. Chyba już nie będę korzystać z usług tej firmy. Innym też odradzam, można zostać niemile zaskoczonym.

Pociąg nie zatrzyma się nawet na sekunde

Jeśli oczekujecie że pociąg będzie dobrze oznaczony i zatrzyma się byście mogli się zorientować to nie liczcie na to, pociąg zatrzymał się dosłownie na 5 sekund i odjechał nim zdążyłem zmienić peron(przejście między nimi wymaga dosłownie 10 sekund) Pogratulować, następnym razem zapamiętam że jedyna szansa by pociąg pol regio się zatrzymał na stacji to wskoczenie pod niego.

Wagony 3 klasy

Pociąg Kamieńczyk wyjechał z Poznania z zepsutymi zapchanymi toaletami i uszkodzonymi drzwiami. Po kilku dniach wracał z zamkniętymi w połowie toaletami. Drzwi wewnetrzne nadal zepsute. Zapach jak w klatce z lwami. Dla ludzi z mocnymi nerwami . Nie umieszczać papierowych ręczników. Wyłącznie papier toaletowy to nie będzie problemów. Tłumaczenie ze ludzie nie umieją używać toalety nie jest wystarczające.

Tragedia, dramat + połączenie patointeligencji z obsługi

Witam, Proszę mi wytłumaczyć, jakim ćwierćmozgiem trzeba być, żeby grzać bez opamiętania w pociągu?! Na zewnątrz od dłuższego czasu dodatnie temperatury, a w środku nagrzane do czerwoności. Ludzie nie mogą wysiedzieć na miejscach, bo parzy w plecy i tyłek, nogi trzeba trzymać najlepiej na osobie naprzeciwko, bo można sobie poparzyć trzymając pod sobą. Ludzie są znużeni, zmęczeni, senni, narzekają na smród z tych pożal się Boże skór, które pod wpływem bardzo wysokiej temperatury zwyczajnie śmierdzą i przy okazji nas trują. Poza tym spoceni i rozgrzani muszą od razu wychodzić na zewnątrz, co jest już totalną katastrofą. Czekam z niecierpliwością na moment, kiedy ktoś łaskawie ruszy głową bo to już jest skandal. Ceny biletów rosną, czas jazdy się wydłuża zamiast skracać i ciągle podstawiacie te zdezelowane pociągi, a raczej złomy, które już dawno powinny zostać przerobione na żyletki. Proszę o interwencję w tej sprawie albo kontakt, pod którym sam będę mógł to załatwić. Nie pozdrawiam, Podróżujący na trasie Głogów- Wrocław główny

Obsługa koszmarna. Niezgodność z regulaminem

Jechałam dzisiaj pociągiem z Szczecina do Kołobrzegu. Ja, dodatkowy pasażer oraz nasz 7 miesięczny pies rasy Chihuahua (waga 1,1 kg). Pan konduktor 6 razy próbował podejść do nas aby skasować bilet ale za każdym razem przeszkadzał mu jego telefon /telefon z melodia disco-polo raczej służbowy nie był ;) ) W końcu podszedł do nas i od razu założył że piesek nie ma biletu, kazał schować do kontenera i dać na gorną połke w pociągu. Po ukazaniu biletu również dla zwierzaka (4,50 zł który pozwala by trzymać zwierze po za kontenerem jeśli ma smycz - w naszym przypadku wszystko się zgadzało) Po pokazaniu mu danego punktu regulaminu dalej twierdził że niczego takiego nie ma w regulaminie i kazał schować szczeniaka do tornistra. Oczywiście z takim człowiekiem nie da się dogadać. Ciekawe jaki stosunek mial do innego labradora w pociągu... Być może po prostu nie lubi zwierząt ale gdybym chciała męczyć szczeniaka w kontenerze to bym nie płaciła za bilet.

Obsługa relatywna do pociagu

Lepiej jechać drożej, niż słuchać pana, który jest kierownikiem pociągu. Druga sprawa nowej mentalności pokolenia z, które teraz podróżuje... Panowie po 20 lat w rureczka h siedzą a starsze panie czy kobiety z dziećmi stoją... Ale to już brawa dla rodziców (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)

Kompletne nieporozumienie

Pierwszy raz spotykam się z takim dyletanctwem. Ponad godzinne opóźnienie pociągu Krzyż-Gorzów i to praktycznie codziennie. Znajomi polecali PKS ale wolałem być mądrzejszy i wybrałem kolej bo szybciej i nieco taniej. Zawód na całej linii. Jeśli jesteś z Gorzowa Wlkp, nie korzystaj z Polregio. Idź na PKS. Jest parę metrów od PKP. Może i drożej ale punktualnie.

Odwiedzałeś ostatnio Przewozy Regionalne - POLREGIO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

PKP

(2.00 )

PKP Intercity

(4.75 )

Metro Warszawskie

(4.32 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem