Przewozy Regionalne - POLREGIO

( 1.37 )

Opinie (238)

Zła obsługa. Karygodne.

Konduktorka dn.29.12.2018.na trasie Białystok- Suwałki w miejscowosci Dąbrowa Białostocka o godz.16.05 robiła wielki problem ze sprzedażą biletu że jakoby pasażer musi sam zgłosić się do konduktorki bo podchodzenie do pasażerów w celu wydania biletu nie leży w gestii obowiązków konduktorki.

Porażka

Miejsc siedzących brak, klimatyzacja wieje mrozem. Kolejny raz gdy jadę w ciągu ostatnich 3mies jestem chora dzień później, mam silny ból głowy i okolic karku. Jest zepsuta, zanieczyszczone, cieknie, lodówka niesamowita. Gdzie to zgłosić?

Jest źle

Pociąg jadący do Poznania z nad morza, 5 wagonów, cały zapchany, ludzie nie mają gdzie stać a co dopiero siedzieć. 5 wagonów w sobotę? To jakiś kiepski żart. Może zanim utworzycie połączenie to ustalcie ilość wagonów do danego dnia i pory.

Najgorsze przeżycie

Nie polecam nikomu. Uciekajcie z tych pociągów. Kto normalny sprzedaje 5x więcej biletów niż jest miejsc? Nie ma gdzie usiąść, nie ma gdzie stać. Bardzo niemiła Pani Konduktor. Istny dramat i porażka.

Najgorsza podroz

Przez całą drogę klimatyzacja działała tak mocno, że każdy z pasażerów musiała ubrać się w kurtki. Konduktor pomimo wielu uwag dotyczących mrozu nie wyłączył klimatyzacji.

Regio nie stać na dobrą infolinie

Infolinia nie odpowiada w godzinach 8:00, 10:00, 15:00 w dni robocze. To chyba jakiś żart.

Trole kolejowe

Widze po komentarzach ze kolejarze podnosza sobie srednia wystawiajac w kolko ten sam kometarz super heheje i tak sa menelami wiecznie nachlanymi z brakiem kompetencji i sprzetu .

Kupa

Pociagi spoznione o ponad godzine na trasie 1.5 godziny a kanar jeszcze bezczelnie bilety sprawdza. Kokejarze wiecznie nachlani 4 godzinki dziennie pracy a wyplata prawie 5000. Zabralbym polowe to by zaczeli funkcjonowac a nie chlac. W japoni za 4 minuty spoznienia w roku wszystkich pociagow dyrektor poddal sie do dymisji a u nas menele bezczelne nic nie robia unikac ludzie autobusy i samochody bo pkp to porazka.

Tragedia...

Wasze pociągi są niedostosowane do przyjemnej podróży. Temperatura w pociągu jest zdecydowanie zbyt niska (w okresie wakacji) przez źle ustawioną klimatyzację. Problem ze znalezieniem godziny odjazdu, ponieważ na sms który wysyłacie z załączonym biletem jest ustawiona zawsze godzina 00.00, a po wejściu w link, na bilecie również brak godziny. Żeby zorientować się o jakiej godzinie ma się odjazd trzeba szukać jej w tysiącach maili, które wysyłacie, odnoszących się do tego samego zakupu. Kolejna rzecz którą trudniej zmienić jest brak miejsca na nogi w pociągu, ponieważ oferujecie miejsca tylko w czwórkach ustawionych na przeciwko siebie.

Bilety

Dzień dobry to jest skandal, że za nie kupienie biletu na stacji PKP jest dodatkowa opłata 8 zł to są jakieś kpiny, człowiek biegnie żeby zdążyć na pociąg a tu go jeszcze drożej liczą. Z zapytaniem co by było gdyby kasy na stacji nie działały, odpowiedź "ma pani 6 innych kas, pozatym można bilet kupić wcześniej". Dobrze rozumiem ale to nie powód by kasować dwa razy więcej. Bo na stacjach gdzie kas nie ma, bilety są w normalnych cenach.

Komunikacja!!!!!!!!!!

Nie można nic sprawdzić jeśli chodzi o odjazd pociągu. Po czasie rzeczywistym odjazdu pojawia się na internecie info ile opóźnienie pociągu wynosi. A może ktoś ma autobus do wyboru i jak by wiedział wcześniej nie liczył by na PKP. Rozumiem że jest remont ale tu chodzi o informacje, a może komunikacja przez internet też jest w remoncie!!!!!! Chociaż do tego można się przyłożyć tutaj torów nie trzeba wymienić. 2. Pociąg opóźniony 75 minut Katowice Zawodzie - Kraków a info z megafonu na peronie ile opóźnienie pociągu wynosi po 30 minutach, w internecie info nie aktualizuje się. halo halo halo komunikacja komunikacja komunikacja!!!!!!!!!! Poszanowanie dla czasu klienta też by się przydało organizacja leży na samym dnie. Rozumiem remont w 100% nie ma problemu ale jeśli remontowi podlega przekazanie informacji do klienta to przydał by się komunikat!!!!!!!!!!!!!! WIĘCEJ SZACUNKU POPROSZĘ I LEPSZEJ KOMUNIKACJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Konduktor

W dniu 31 maja pan konduktor dałem mu pieniądze i po wydaniu biletu usiadłem na miejsce on po 15min zaczoł mnie wyzywać i upominać za to że zgiołem bilet mówiłe że to ,,szmata,, po odejściu używał wulgaryzmów. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Odwiedzałeś ostatnio Przewozy Regionalne - POLREGIO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

PKP

(4.65 )

PKP Intercity

(4.67 )

Metro Warszawskie

(4.32 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem